Vind iemand het nog jammer dat er geen spring update is geweest? Endemol gaat 100 vs 1 op live laten spelen
Vind nieuwe dashboard zelf wel vet alleen die avatars vind ik niet boeiend idd. Nieuwe functies enzo wel heel cool!
Nice van endemol! Ik mis die spring update nu dus echt niet meer he. Kan alleen niet wachten op de fall update. Zou die groupchat ook in-game zijn?
Hmm dit wordt beter dan Home volgens mij .. geen eigen huis, maar wel vrienden Geometry wars aangekondigd! Galca ziet er ook leuk uit Portal: Still a Live! Exclusief voor de 360! Oh MY!
Volgens mij loopt die van mij achter, want ik hoor nu pas wat over Geometry wars. Betekend het dus dat je met 4 man bijv. Uno kan spelen? En 1 iemand hoeft hem maar te hebben?
Ja zo'n gast van gametrailers zei ook al dat Sony's Home de fout heeft gemaakt om het in 3d te doen, als het gewoon plat was 2d dus dan werkt het veel beter en vinden mensen het ook fijner om mee te werken. 3d gaat snel vervelen als het om een dashboard gaat... lijkt me.
Ja klopt IGN loopt iets achter maar de kwaliteit is veel beter. Fardo ik raad je aan die van IGN te kijken in internet explorer en dan in te zoomen met cntr en dan scrollen met je muis. Bijna fullscreen en hele goede kwaliteit
OMG portal!! Dit is echt geweldig zeg. Had het er laatst met een vriend nog over dat zoiets moest komen. Wow en nu ook southpark!