1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3's opvallendste absenten

Discussie in 'Algemeen' gestart door thepunisher, 16 mei 2006.

  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zowat de enige unieke spellen van de komende tijd zijn viva pinata en spore... raar maar waar...

    Ik miste vooral RPG en/of kindergames, voor de kleinsten gamers is ook niets gedaan op de E3, buiten EA dan.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    het lijkt me toch niet verkeerd om op een mooi vervolg te hopen van een game waar je veel plezier aan hebt gehad?

    in mijn geval is dat PGR3 (+CoD2), dus had ik graag PGR4 (+CoD3 ) gezien (King Kong 2? 8))
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat hij exclusief op de MS zou komen inderdaad (de next-gen versie). Maar ik had meer info over het spel zelf verwacht en wat meer screens.

    Verder heeft een developer van PGR3 dat gezegd. Toen ze op 3/4 van de ontwikkeling van PGR3 zaten kwamen ze erachter hoe ze nog beter met o.a. detail en het aantal polygonen om konden gaan. Als ze dat zouden gebruiken zouden ze alle code echter moeten herschrijven en het zou ze dan niet lukken om het spel op de launchday van de 360 in de schappen te krijgen.

    Toen hebben ze besloten om die techniek gewoon te gebruiken voor PGR4. Hij zei dus dat ze bijna net zoveel polygonen in de auto's konden stoppen als het aantal polygonen van een stad in PGR3.

    Zien is geloven natuurlijk, maar ik zeg alleen iets wat een developer ooit heeft gezegd. Ik ben gewoon erg benieuwd!
     
  4. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    aantal polygonen van een stad nu in de auto??? dat is wel heel extreem veel en dat terwijl er bij pgr3 al zoveel in een auto zitten...

    ik hoop dat ze wat meer doen aan het zorgen van een meer uitgebalanceerde gameplay, meer auto's, meer tracks, betere live integratie!
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ik mis de nieuwe house of the dead een beetje.. niet heel erg, maar had het stiekem wel leuk gevonden als die opeens zou opduiken :)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De grootste afwezige was voor mij geen spel, maar een persoon ... Waar was in hemelsnaam J. Allard?

    Er gaan een aantal geruchten ... Peter Moore zei dat hij ergen op een fiets aan het fietsen was ;) ... of dat hij bezig is met een geheim Xbox Project ... het vermoede is het laatste, maar wat dat is?
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een ander ontwerp 8) ... maar dat denk ik niet
     
  8. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk eerder de xboy oid
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vooral gehoopt op Rallisport Challenge 3.. Vooral deel 2 heb ik ziek gespeeld, *krijgt zin om het weer op te pakken
    Had voor mij een veel hogere verslavings rating dan PGR..
     
  10. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Saints Row trailer niet op marketplace gezien.....
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat ik het niet hoop... Ik zeg alleen dat het niet bepaald geniaal is om PGR4 een opvallend afwezige te vinden, omdat het vorige deel pas een paar maanden uit is. ;)
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Woflenstein 3, door ID aangekondigd voor de 360 dat ook meteen het main development platform wordt, maar waar niets van te zien was op de E3:'-(
     
  13. Belg

    Belg Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is ook Rallysport Challenge 3 de grote afwezige, ik had zo hard
    gehoopt dat er een vervolg zou komen maar nu begin ik toch mijn twijfels te krijgen :'-(
     
  14. Darkness Xbt

    Darkness Xbt Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    een gehiem xbox project...oeh miss kan je Sam inhuren om te kijken wat t is, miss maakt ie wel een massa vernietigings wapen om alle playstation en nintendo fans te vermoorden \o/
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ok, daar heb je gelijk in ;) opvallend was het niet, maar ik vond het wel jammer :)
     
  16. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0

    God zij dank niet.. Ik wil dat alle aandacht aan de Xbox 360 word besteed met vol op verbeteringen en games. En wat ik al helemaal iritand vond was dat je moest linken van je Gameboy met de N64 om maar als voorbeeld te noemen anders kon je het spel niet 100% uitspelen zoals Pokémon :mad:

    Gelukkig doet Microsoft daar niet aan mee. Laat die Gameboy's maar aan Nintendo over.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  17. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Mass Effect toch wel gemist en RSC uiteraard ook want deel 2 was echt stoer.
     

Deel Deze Pagina