Dat blijkt ook wel uit het gegeven dat MS zwaare verliezen maakt qua console maar al die verliezen de kop in drukt door de verkoop van de games
MS zal wel geen spellen gaan produceren... Pas als de oorlog (valt ook nog wel weer mee) gestaakt is..
Dat vindt jij persoonlijk vindt ik dat EA de games wel eens flink mag oplappen!
Was het nog niet helemaal duidelijk? Ik heb gezegd dat: (uit mijn reactiePersoonlijk vindt ik dat EA de laatste tijd slechts slappe aftreksels van de oude titels uitbrengt. Het gaat mede zo goed dankzij het feit dat zijn ´de Games´ uitbrengen. Voorbeeld: The Sims, leuk spel! Alleen waarin nog geen enkele ontwikkelaar het is gelukt deze gameplay te over treven, Fifa: de enigste voetbal-game op de Xbox... Ze hebben de touwtjes in handen en ze doen het goed alleen moeten ze onderhand weer met nieuwe producten komen. Iets waar we werkelijk op zitten te wachten!
Zij hebben bepaalde games die uniek zijn in z´n soort, zoals Fifa enigste voetbal game op de Xbox! Dan is het ook logies dat je zo´n game koopt als voetbal liefhebber en Xboxer?! Trouwens was het dan logieser geweest om een PS2 aan te schaffen met bijvoorbeeld Pro Evolution Soccer!
Gellukig kwam Activision met Call of Duty (die ook op de Xbox gaat verscheinen onder de naam Call of Duty: Finest Hour.) Kan Medal of Honor is op flikkeren, die biedt alleen maar oude gameplay! (Hoewel begin wel erg briljant is, hadden ze in hele game moeten doen.)
Laatst bewerkt: 6 jan 2004