Which network gaming service do you use? Playstation 2 Online 8% Xbox Live 68% Both 2% Neither 8% I intend to use Playstation 2 Online 6% I intend to use Xbox Live 8% Echt wel goed, maar kan nog beter!!
Which network gaming service do you use? Playstation 2 Online 7% Xbox Live 73% Both 2% Neither 7% I intend to use Playstation 2 Online 5% I intend to use Xbox Live 7% votes: 1551 Goed genoeg
Het wordt telkens leuker idd!: Which network gaming service do you use? Playstation 2 Online 6% Xbox Live 74% Both 2% Neither 7% I intend to use Playstation 2 Online 4% I intend to use Xbox Live 7% votes: 1704
Laatste up-date: Playstation 2 Online _6% Xbox Live _77% votes:_2513 Zeg het voort!!! Zeg het voort!!! *) *)
Which network gaming service do you use? Playstation 2 Online 8% Xbox Live 76% Both 1% Neither 5% I intend to use Playstation 2 Online 3% I intend to use Xbox Live 6% votes: 2853
Ha-Ha! Which network gaming service do you use? Playstation 2 Online 7% Xbox Live 78% Both 1% Neither 4% I intend to use Playstation 2 Online 3% I intend to use Xbox Live 6% votes: 3297 Nu moet EA toch eens gaan nadenken, he
Ik heb zelf een ps2 en xbox maar ik stem mooi op xbox omdat we dan misschien binnenkort ook EA games via live kunnen spelen en niet alleen via de ps2.
Eey shappy, dit betekent hoeveel spelers er op dat moment online spelen en niet hoeveel er in totaal bij ooit online zijn geweest.
Hij bedoelt ook dat 2080 mensen nu online zijn en dat gedeeld door alle spellen die ze hebben. Dat is dus zeer weinig per spel ps. Die link die gegeven is om te voten werkt niet bij mij
Tss van mij hoeft EA al helemaal niet meer naar de Xbox tekomen met zn online service. Heeft iemand weleens gezien wat een gare zooi dit is op de Ps2 ? De tering zeg,laat ze eerst maar zorgen voor een stabiele verbinding tussen gamers,voordat ze die crappy games uitbrengen