EA Gaat Live! (Echt geen grap!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Egamer, 24 apr 2004.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wij gaan niet af op wat IGN zegt, we gaan af op officiele informatie.

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat dacht ik al. Verstandig, eerst ff afwachten.

3. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ign is betrouwbaar! Nu mag Burnout 3 van mij ook live. Maar Fifa staat er niet bij! Oja en Battlefield lijkt me ook vet gaaf. (Maar ik wacht eerst op Star Wars Battlefront)

Laatst bewerkt: 24 apr 2004
  4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Wachten op E3 mar het is waarschijnlijk dat EA op live gaat, ze zien er eindelijk de voordelen van in.

5. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Fucking hell, fifa 2005 live! Ik kan niet wachten, ik gebruik mijn live aansluiting nu echt nooit, maar dan ook écht nooit..

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb toch met jou samen gespeeld hoor overjoyed

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Yess!! :D

Nee, wacht.. Ik heb geen Live :)

8. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    _O_ Burnout 3 _O_ op live lijkt me echt gruwelijk gewoon. Ik ben alleen niet van plan om (voor evt. servers van EA) extra te gaan betalen, want die sportgames van ze boeien me dus echt nix. Naar Batllefield ben ik dan weer wel nieuwsgierig

9. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    w00t. Dit worden betere tijden.

10. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    EINDELIJK ik ben er vet bblij mee:)

11. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net xboxmagazine gekocht en daar staat dat EA NIET online gaat, alleen eidos is overgehaald om live spellen te maken.

12. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie zijn wel wat voorbarig hoor, het gaat om een ex EA medewerker. Niet echt een betrouwbare bron. Ik zou wachten tot 29 april vooraleer ik me illusies maak. Het zit er natuurlijk wel aan te komen.

13. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk bouwen ze naast LIVE ook een systemlink in ieder Xboxspel dat ze gaan uitbrengen. Dat zal toch wel, want welke LIVE game kan nou niet systemlinken.

14. mars15

mars15 Guest

lekker nieuws op de zaterdag :D

15. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Jongen wat een n00b-opmerking. De XBM is nu al uit sinds donderdag, wat dus betekent dat het nieuws wat er in staat waarschijnlijk al minstens een week oud is. Volgens mij is dit bericht pas vandaag verschenen dus is het niet zo gek dat het niet in een XBM van een paar dagen oud staat8)

16. box_menno

box_menno Fatboy slim addict..

Leuk Bevonden:
    1
    vet gaaf...

17. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    De geruchten worden over EA en Xbox live gaan al tijdenlang. Tot nu toe weigerde EA (en enkele andere uitgevers) om gebruik te maken van Microsoft Xbox Live netwerk. Het meest belangrijke bezwaar is de wijze waarop de uitgever meeprofiteert van het maandelijke Xbox Live abonnementsgeld. Maar EA lijkt nu toch overstag te zijn gegaan, de eerste officiële aankondiging wordt 29 april verwacht. Op 29 april is namelijk een bijeenkomst van investeerders van EA, waar een dergelijke mededeling goede indruk zou maken. Horen we op de datum van 29 april niks, dan is de E3 de aanwegezen plek.

De eerste Xbox Live spellen van EA zullen dit jaar nog gaan verschijnen, aldus IGn. Om te beginnen wordt er een uitgebreide sport line-up op de markt gezet. Games die we kunnen verwachten zijn typisch Amerikaanse games als Madden NFL 2005, NCAA College Football, NASCAR Thunder 2005 en NBA Live. Naast sportspellen is ook te verwachten dat Battlefield: Modern Combat, EA's nieuwe Goldeneye spel en Burnout 3 Xbox Live gaan ondersteunen.
    Two Wall Street analysts (UBS Warburg Equity Research and Banc of America Securities) reported in their weekly newsletters that EA will bring its games to Xbox Live, one specifically naming Battlefield as an Xbox Live candidate. "We do expect that to change this year, with Battlefield 1942 for Xbox expected to have Xbox Live capability," said a UBS report. "The popularity of Xbox Live, which is likely to be supported by Electronic Arts for the first time in 2004, also contributes to our confidence in strong Xbox hardware sales this year," reported Banc of America Securities.
    Waarschijnlijk is EA overstag gegaan door de implementatie van Live Server Protocol (LSP) binnen Xbox Live. Hierdoor krijgen uitgevers meer invloed over hun eigen spellen. Men kan nu bijvoorbeeld zelf tornooien en wedstrijden organiseren, wat eerst onmogelijk was. Ook zal men elkaar gevonden in de verdelingen van de centjes, al zullen we hier verder niks over horen.

Het beste worden de gamers er natuurlijk van, want EA is de grootste uitgever ter wereld en de Xbox spellen krijgen op deze manier een flinke meerwaarde.

Bron : Gamers.nl

18. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Zou top zijn _O_ _O_ _O_

19. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het verhaaltje zo lees kom ik tot deze voorlopige conclusie:

Als EA online gaat, dan zullen ze gebruik maken van LSP.
    EA heeft dan z'n eigen servers hangen aan het Live! netwerk.

Echter, om echt via Live! online te kunnen spelen zal je een kleine (maandelijkse)
    vergoeding moeten gaan betalen via je Live! account, zoals je Premium Content nu ook betaald.
    Beetje Phantasy Star Online verhaal dus.

Zo heeft EA dan alle inkomsten voor zichzelf.
    En of het dan nog zo aantrekkelijk is...

Mischien wat "duistere" gedachten, maarja... EA kennende O-)

NOTE
    Het zijn natuurlijk voorlopig nog "rumours".
    Eerst een officiele verklaring van EA en/of MS...
    maar ik heb zo'n vermoeden dat ik en niet ver naast zal zitten :)

Laatst bewerkt: 24 apr 2004
  20. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    als ik moet betalen dawnload ik heb wel op de pc ik betaal al genoeg voor xbox live

Deel Deze Pagina