De laatste nieuwtjes zijn dat de IGN bron onvertrouwbaar is en dat EA nog met Micro aan de praat is. Er werdt ook gezecht dat er dingen bij de E3 bekend gemaakt zouden worden.
Nou, niet helemaal waar. EA heeft bij die bijeenkomst niet gezegt dat het zeker was. De mensen van ign zeiden wel dat t zeker was en dat is dus niet waar. EA zij op die bijeenkomst iets van: We zijn nog steeds in discussie. Dus we zullen het wel op de E3 horen denk ik . E dop kom is op msn
Battlefield 1942 is voor de 2e keer bevestigd, komt niet naar Xbox. Er is alleen een kans dat Battlefield 2 naar Xbox komt. Battlefield 2 is te vergelijken met de BF 1942 mod: Desert Combat en de PS2 titel 'battlefield: modern Combat' (dat spel is niet van de makers van BF 1942)
Ik snap in de eerste plaats al niet dat EA nooit Live heeft ondersteund. Er zouden wat problemen zijn met de eisen van Microsoft. Maar ik denk dat als je EA verteld hoeveel ze hier aan kunnen verdienen ze gelijk mee in stemmen. EA is toch een bedrijf wat zich meer bezig houdt met de winst dan met de wensen van de gamers.
Tja, de ps2 heeft een hele grote userbase en meer mensen hebben een ps2 online pakketje in vergelijking met xbox live. EA wil eigen servers beheren, maar microsoft zag daar niks aan. 2 weken geleden had ik een stukje bij ign.com gelezen, dat sega dat wel mocht en er werd gezegd, dat er een grote kans is dat EA toch voor xbox live gaat. Tja, microsoft weet ook wel dat ze EA nodig hebben, vooral voor die mainstream games. Ze gaan het hopelijk aankondigen op de E3. Fifa 2005, Battlefield en goldeneye mag van mij wel online.
Als ze nu eerst eens fatsoenlijke games gaan maken en dan live gaan. Waar moet ik nu op wachten. Alleen Battlefield is het wachten waard. Goldeneye ? lol zeker weer zon verkrachte versie van EA. Zeg nou zelf Goldeneye van RARE was het gewoon helemaal. Sinds EA de rechten heeft overgenomen is het niveau noit meer gehaald. Sterker nog ze hebben alleen flops gemaakt.
Ja Ea kan dus echt niet van goldeneye maken wat het eerst was. Voor die tijd was het spel geweldig maar als je het spel alleen betere graphics zou geven zou het nu minder verkopen omdat de AI van sommige spellen dus echt beter is (Goldeneye is nou best oud waardoor de AI wat slechter is). En net alsof Ea de AI van Goldeneye zo goed kan maken dat het Halo of far cry overtreft.
Al die speculaties, er is nog niets concreet. Zelfs 29 april bracht geen zekerheid. Maar het kan dus nog alle richtingen uit. Hoop doet leven... Ach, als ze op de E3 ook weer niets lossen, dan is het geen soap meer hoor, eerder een klucht. Ik zou liever voor eens en altijd duidelijkheid hebben. Misschien moest MS maar eens wat meer toegeven ivm die toegevingen ivm servers.
Ja beetje jammer hoor. Gister verkongigden ze bij Gammo ook doodleuk dat EA Live ging, en ze noemden al een heel rijtje games die de functie zouden ondersteunen. Nog meer games zelfs dan ze bij IGN meldden. Ik ben idd voor duidelijkheid. Ik zou er zelf niet echt rouwig om zijn al ging EA niet Live, maar als ze dan eens iets zouden beslissen ipv dit gemekker, ik word er een beetje moe van.
Ik wacht wel op de E3, als er dan nog geen echte zekerheid komt tussen EA en Microsoft begin ik er toch bijna niet meer in te geloven. Er gaan al enkele jaren geruchten dat EA Live gaat, maar tot nu toe is het alleen maar uitstel en uitstel.
Jij mag ze van mij gaan zoeken bij een gebruiker die vandaag is geregistreerd Succes PM me als je er van eerdere dagen vindt ok?