maar EA had beter on-line games voor xbox kunnen maken. want er komt binnenkort ook XSN, dat zou hun spellen nog beter maken. we moeten het dan maar met sega doen
Ik word jou echt zo spuugzat met je PS2 afzeiken. Daar moet je nou echt eens mee op gaan houden. Ea is niet standaard, ps2 is niet standaard, xbox is niet verniewend. Jij bent ook niet standaard, jij bent een zwart wit kijker. Altijd is xbox beter en de rest slechter. Maar eens met ''normale'' argumenten komen, ho maar. Altijd xbox is beter, vernieuwender, mooier, strakker etc... PS2 is volgens jouw standaard. Een plee in een woning dat is standaard!
ok... hoeveel goede games t.o.v. het aantal slechte games hebben ze uitgebracht? Of andere vraag, hoeveel 'vernieuwende, of frisse' spellen hebben ze de laatste tijd uitgebracht? BF is een hele goede en frisse, maar verder? En hoeveel goede online games voor consoles? Voorlopig nog 0. Dus is het nu nog speculeren wat het verlies voor Xbox Live is. De verkopen van Xbox Live zijn juist ver boven verwachting wereldwijd. Het aantal Livers dat nu online is, hadden ze oorspronkelijk pas voor het einde van het jaar ingecalculeert.
ik begrijp ook niet waarom Fifa altijd de lul is voor de criticasters... Het is al die jaren een uitstekend speelbare game geweest waar miljoenen over de hele wereld zich uitstekend mee vermaakt hebben. Voor de mensen die zeggen dat er nooit iets vernieuwend aan is moeten fifa 2002 en 2003 maar eens achter elkaar spelen. A totally different game! Ik heb alle fifa games vanaf 95 in mijn collectie staan, en ik ben er trots op. Daarom baal ik van het feit dat EA de DC gemeden heeft en hoop ik van harte dat ze toch nog over de brug komen wat Xbox live betreft!
Waarom heeft iedereen het toch altijd alleen maar over die suffe voetbalgames als het over EA gaat? Ik heb zojuist een filmpje gedownload van Aliens versus Predator Extinction en dat zag er toch verdomd lekker uit als je het mij vraagt. Dit is een EA titel die ik zeker in de gaten ga houden.
Veel betere RTS-games dan van Westwood zijn er inderdaad niet. Tevens is Medal of Honor een zeer goede game, aan de opvolger hiervan wordt gewerkt, hierbij zou het de bedoeling worden dat de multiplayer geen ondergeschoven kindje wordt. Al met al heeft EA toch aardig wat mooie online games die we op Live mislopen.
.::: Westwood bestaat niet meer, het bedrijf is volledig opgegaan in EA. Als ik m'n mond hou en een 5 voor m'n proefwerk haal en daarna schreeuw dat ik een 3 had verwacht klinkt het positief, ja. Feit blijft dat het aantal XBL'ers in Europa ver beneden de maat is. Die 50.000 wordt namelijk nooit samen met het totale aantal verkochte Xboxen genoemd, en dan wordt de sfeer een stuk grimmiger. MS gaat uiteraard roepen dat het 'genoeg' en 'een succes' is. Ze zullen wel gek zijn hun eigen product af te kraken. Vooral eentje waar nog geen vergelijkende cijfers voor zijn. Maar ik hoop wel dat MS er aan gaat werken. Die Live actie op het moment is al een goede start, maar pas als die stomme credit card verdwijnt verwacht ik pas meer animo. En dat is waar PS2 dus een voorsprong heeft. Er zijn geen abo kosten voor het netwerk zelf, en dat gaat ene heleboel mensen positief in de oren klinken. Tel daar dan ook EA's games bij op (je kan zeggen van die game wat je wilt, maar verklaar jij de verkoopaantallen dan maar) en MS mag best een paar stoppen extra los trekken. Gezien de verkopen van Brute Force is het nog een keer dubbel zo zonde dat je daarmee niet online multiplayer kan spelen. Het was perfect geweest om veel mensen nieuwsgierig te maken naar Live.
Wat ik ook in andere topics aangeef is dat ik ook graag Fifa2004 op zijn minst eens online zou willen proberen. De serie is niet de beste, maar zeker wel goed. Gelukkig zijn er genoeg tegenhangers van de kant van o.a. Sega en krijgt MS straks Top Spin op Live wat mij wel erg boeit. De CC moet ook een oplossing voor worden gevonden. Maar puur om de drempel te verlagen voor de jongste gamers. Dat er jeugd rondloopt van een jaar of 15 die geen Live heeft vanwege de CC vind ik een gebrek van hun kant. Als je het graag wilt, zijn er zeker wel oplossingen te vinden. Inventief zijn, en verder kijken dan je neus lang is.. je broer, vader, opa, moeder, vriend, tante of weetikveel wie, er zal vast wel iemand bereid zijn te helpen als er met geld wordt gewapperd of als je auto's wilt wassen. Maar natuurlijk zou eigenlijk de jeugd helemaal geen moeite moeten hoeven te doen, en zou het veel makkelijker moeten zijn. Dat dan vervolgens de "serieusheid" en community vorming die er nu is in Live deels naar de knoppen kan worden geholpen door puberende jochies die overal schijt aan hebben is weer een ander (heikel) punt.
Idd, ik heb mijn credit card ook al eens gebruikt om een jonger persoon zonder CC in de familie te helpen....tegen een "risico vergoeding" natuurlijk....(en reiskosten, want jemig, zeeland is wel ver zeg )
Hmmm..... EA's online gaming plannen zijn voor Europa dus toch ook weer niet zo indrukwekkend. :{ Hebben ze zoveel sporttitels komen ze toch weer alleen op dat voetballen uit. Zie link. www.dgs-online.nl/nieuws/?id=10945
slim hoor van EA ik zou liever NFS underground spelen dan fifa. ik vindt pro evo soccer ( op de ps ) veel beter dan fifa maar jammer genoeg is die exl op de ps
.::: Yes, the 'Euro-fuck'. Ik wist niet dat EA zoveel van Nintendo leerde. Da's best wel verrot though, vooral omdat sport-games van mij allemaal door de stront mogen zakken. (drie maal raden wat mijn minst geliefde genre is) Niet handig voor Sony though. Europa ligt nog 'open' wat online betreft. En op deze manier gaat het ze wel punten kosten.