EA laat Xbox barsten ...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door rooicity, 14 mei 2003.

1. Ooo. Dan vind ik het niet zo erg er zijn nog genoeg andere spellen die je online kan spelen.

2. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik EA absoluut geen gemis vindt. Moet ik gelijk toegeven dat ik het al niet op sportspellen heb...maar dan nog. Wat EA, in mijn ogen, doet is poorten en een hele slechte service geven. Sportspellen voor de grote massa verzorgen hoort daar ook bij, iets wat momenteel goed bij Sony past. EA Big en EA LA zijn voor zover ik weet de enige twee die de naam EA een beetje hoog houden.

Wij krijgen dadelijk XSN, het officiele sportlabel van Microsoft, met, als ik de verhalen mag geloven, toppers als Top Spin missen de fans dus IMO niets, zeker niet omdat de hele service vele malen beter wordt verzorgt dan dat bij Sony het geval is. Voor Race Games hoeven we ons denk ik ook geen zorgen te maken met Sega GT Online én PGR 2. En shooters...Halo 2...need I say more...:cool:

3. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah EA vink toch nie meer zo. Voetbal spellen zijn al lang niet meer het best. Elke sportgame word elk jaar maar een klein beetje verandert *kuch* NHL *kuch*.

De sporttitels van SEGA zijn errug goed, en nu komt microsoft ook met een eigen sportlabel. Dus dat gaat allemaal wel goed komen. Alleen moet er nog een vet voetbalspel komen.

Jammer van spellen zoals battlefield maja er/komen genoeg andere goede live titels dus zo'n gemis is het ook weer niet.

4. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    we kunnen best zonder EA , er zijn nog zat andere goede ontwikkelaars zoals : SEGA!! enz

5. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk ze hebben pas nog een aantal games aangekondigd zal wel weer een gerucht wezen

6. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat er hier wel over dat ze geen ONLINE spellen maken voor de xbox he.

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    wat zeuren jullie nou weer ??!!

naast alle licentie crap produceert EA ook nog belachelijk vette games hoor;

Battlefield 1942, C&C Generals, Anno 1503

allemaal spellen die ik op dit moment met superveel plezier speel.
    sterker nog, BAttlefield is het beste (multiplayer)spel dat ik ooit gespeeld heb.

maar k vind het wel eerrrrrg jammer dat EA zoiets blijkt te doen.
    al geloof ik er namelijk niet veel van, EA is echt zo'n commerciele multi-platform uitgever. dus ik verwacht een actie als deze niet van hun

Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Het is altijd een bepaald gemis als EA niet voor je online dienst spellen wil ontwikkelen. Ze zijn wel een van de grootste / de grootste uitgever hoor!

Feit blijft dat ik ook welgeteld 1 spel heb van EA en er niet veel meer bij zullen komen als ze hun huidige policy aanhouden binnen het bedrijf. En dan bedoel ik dus: programmeren voor de console met de grootste user-base en dan spellen naar de andere consoles schaamteloos en zo cheap mogelijk poorten zonder enige verbetering (vaak loopt het gepoorte spel zelfs slechter).

Dan hun eigenwijsheid t.o.v. Live. Dit is EA's goed recht. Maar de beweegredenen die ze aandragen (niet genoeg controle over hun eigen games) kun je dus beter lezen zoals hierboven beschreven; EA mag van Microsoft niet de servers voor een game stil-leggen als er een nieuwe versie uitkomt. En TERECHT! Stelletje geldwolven.

Het is normaal dat een bedrijf geld wil maken. Zelfs zoveel als mogelijk.. maar dit ruikt naar ordinaire geld-klopperij. En dan niet alleen voor de Xbox, maar ook voor de GC (zie punt poorten).

9. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmmm

nog beter dan dat kan niemand het zeggen_O_ _O_
    100% gelijk

de games die goldfish opnoemt zijn idd wel goeie titels, maar... allemaal pc-games:'-(

mijn enige EA game is nightfire endan enkel omdat ik hem in een vrij goeie ruildeal heb kunnen bemachtigen...

Als we nu allemaal samen EA boycotten (wat ik eigenlijk sowieso al doe)
    zullen ze hun mening wel herzien...

sportsgames genoeg op de box... en stuk voor stuk beter dan die van EA
    Maarja,... het is de naam die telt voor de casual gamer...

10. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

tja das waar... en super-kut...

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Tja, Battlefield op de Xbox heb ik ook een tijdje op gehoopd hoor! En fifa2004 online ook. Nu is het maar hopen dat PES naar de Xbox komt, of dat er een andere goede footiegame zijn intrede doet op de Xbox.

Jammer dat Microsoft niet inziet dat een XSN voetbal spel ERG gewild is in Europa (of weten ze het wel?) Ik bedoel, golf en american football boeit ons veel minder in het algemeen.

Maarja, Top Spin houdt mij zeker wel een tijdje zoet volgens mij! Daar kan geen offline Fifa2004 aan tippen :cool:

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ea produceert over het algemeen uitmelkgames.. daar zit ik egt niet op te w88, hooguit de sportserie is de moeite waard, maar met de sport games serie van sega en Microsoft zijn we tog wel zoet, en die hebben nog live ondersteuning ook, dus wat mij betreft is het een hele domme zet van ea.. maarja de massa geilt al op de ps2 en zeker op ea, terwijl het allebij gewoon egt middelmatig is..

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Zoals JJ al aangaf; ik denk dat EA uiteindelijk wel overstag gaat.

Xbox Live zit gewoon erg goed inelkaar. Nu pas gaan Sony en misschien Nintendo nadenken over een eigen "afgeschermd" online netwerk met opties als een friendlist en communicator enz geintegreerd. Dan heeft MS dus al 1,5 jaar voorsprong!

De geluiden die je hoort over PS2 online zijn nou niet echt geweldig. De Xbox groeit en gaat volgens mijn idee nog zijn grootste groeispurt meemaken aan het einde van dit jaar of begin volgend jaar als Halo2, Fable, Sudeki, TFLO, de Rare games, enz uitkomen en games als MM3, MotoGP2, PGR2 en Star Wars KOTOR zijn uitgekomen.

Tot die tijd is de PS2 veruit het interessantst voor EA en bij de PS2 kunnen ze lekker zelf de gamers uitmelken volgens hun eigen voorwaarden, sony geeft ze de ruimte met hun huidige online frutsel zonder duidelijk beleid.

EA, suc6 ermee :D.. hopelijk worden de gamers ooit verstandiger en zal EA weer aan de "klanten" moeten denken om ze tevreden te houden..

14. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat me niet vertellen dat je genoegen neemt met maar 1 goede shooter in een jaar tijd: Halo 2. Ik verwacht toch minstens dat oom MoH Rising sun en counter strike ook top worden.

Ps. Medal of Honor is toch ook van ea.? Dit is wel een supergaaf spel

15. p1m

p1m Guest

ik had graag sport games van EA live gezien...

16. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Medal Of Honor is inderdaad een goeder FPS, maar die serie is afkomstig van EA LA, een bepaalde afdeling van EA die naar mijns inziens wél weten hoe ze games moeten maken... Met Halo 2 gaf ik slechts aan dat we met die één of twee shooters die EA anders uitgebracht hadden ook niet veel missen, natuurlijk Wolfensteijn, XIII, Perfect Dark Zero, Counter Strike...ook allemaal Live toppers waarbij Halo 2 als het ware 'the tip of the iceberg' is.

17. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    EA pacific is ook een aparte afdeling van EA. zij zijn verantwoordelijk voor RA2, Yuri's revenge en Generals. en dat zijn toch wel titels waar EA het van moet hebben. (BF hoort er ook bij uiteraard)

18. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    EA ruled gewoon, The Sims is superleuk op de Xbox en naar mijn bronnen gaan ze ook alleen maar offline games maken voor de Xbox :mad:

19. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, laat EA maar lekker de fout maken om voor de PS2 games te maken... er komen toch veel betere games uit voor de Xbox waardoor ik helemaal geen EA nodig heb!

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik zag hier toch hele andere reacties toen EA voor de xbox ging ontwikkelen.

Deel Deze Pagina