Toen EA voor de xbox ging ontwikkelen? Ik wist niet eens dat dat zo'n officiele aankondiging was? Vertel me eens waarom we nu zo gigantisch blij moeten zijn met EA? Wat een onzin.. door ervaring leert men. EA is een goede publisher, maar ze brengen ook loads of crap uit. Hun bedrijfs-filosofie staat me niet aan, maar een ieder ander mag wat anders denken hoor! Als ze wel Live zouden ondersteunen zou ik het al een stuk interessanter vinden. En als ze BF1942 naar de Xbox zouden brengen, en C&C en en en .. allemaal dingen die ze nu niet doen. Toch logisch dat je dan je mening bijstelt? Ik zit niet specifiek te wachten op "Fifa2435 en Harry Potter & de Vliegende Vlerken 4"... Vast leuke spellen, maar de Sega sportsgames en PES enz. zijn ze al voorbij gestreefd of ook goed!
ja maar naast die fifa en harrypotter dingen komt EA ook nog wel eens met iets super leuks! fifa en harrypotter/007 enzo zijn vor de diehard casual gamer. MOH is dat minder net als andere goede titels van EA. dus daarom vind ik het wel jammer dat ze misschien niet meer gaan ontwikkelen voor xbox. maar de nieuwe MOH (rising sun) komt tog nog wel???!!!
Nee, ze ontwikkelen geen Live spellen tot min. 2004! Alle online games gaan naar de PS2, exclusief tot 2004. Natuurlijk hebben ze ook goede spellen, ik geef ook aan dat ze een goede publisher zijn. Maar ook veelsteveel troep uitbrengen en dat gewoon de bedrijfs-gedachte niet mijn idee is. Hun poorten zijn over het algemeen echt schandalig, zoveel mogelijk multi-platform.. ok, maar doe er dan wat mee, niet zo inspiratieloos zonder ookmaar een beetje gebuik te maken van de kracht van de verschillende consoles.
EA denkt dat ze groot genoeg zijn om de online gaming markt te gaan domineren (letterlijk) en de plannen die ze hiervoor hebben aangekondigt lijken direct van live te zijn gejat maar dan puur en alleen voor EA sports games . zo krijg je friends lists en scoreboards , tournies en dingen als dat . en ze gaan idd "waarschijnlijk"geld vragen voor deze service en idd en "waarschijnlijk als zeg maar fifa 2006 uit is fif2005 op nonactief gooien op hun netwerk dus moet je wel die nieuwe kopen naast het betalen voor toegang op het netwerk en dat is net zo waarschijnlijk als dat ze "waarschijnlijk"geld gaan vragen voor het netwerk . dat is oficieel naar buiten gebracht , ga me nu niet om die bron vragen want daar heb ik nooit zo veel zin in om die te gaan zoeken maar volgens mij las ik het op gamespot . als ps2'er is dat ook best klote want je wilt FF12 online spelen en fifa2005 . dan moet je dus beide games kopen en voor beide gaan betalen om online te kunnen tot dat fifa2006 uit is natuurlijk want dan moet je die weer kopen . en natuurlijk wil je als ps2er ook GT5 online spelen . lijkt me niet zo handig allemaal .
Tja kijk, om dit soort rivaliserend nieuws hoef ik me dus nooit druk te maken. Niemand eigenlijk als je maar eenmalig 200 Euro investeerd
jammer dat we nu niet over live Quidditch WorldCup kunnen spelen (Zwerkbal ) maar ik heb toch geen live..crappy upload en geen CC....