1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] EA Sports: Fight Night Champion

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 26 feb 2011.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Het grappige is dat ik nooit een boksing game zal kopen... het is gewoon niet mijn ding. Maar iedere keer als ik een review van FN zie dan denk ik steeds "dit ziet er zwaar indrukwekkend uit". Ook FN Champ ziet er weer prima in actie uit, vooral door die mooie animaties. Jammer dat ik niet zo van het genre sport games ben.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ben ook geen boksfan, maar toen ik voor het eerst FNR3 op de PS3 speelde, was ik verkocht. Maargoed, ik ga er vanuit dat je iig wel de demo geprobeerd hebt, als je het niks vind, dan vind je het niks :9
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem nog wellis gaan kopen maar FN4 heb ik niet zoveel gespeeld.

    Omdat maar weinig vrienden de besturing onder de knie kregen ... :-(
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb FN4 helemaal stuk gespeeld, ik speel hem nu nog steeds (ik heb nog geen tijd gehad om FN Champions te halen) en vaak ook met vrienden. Zelfs tegen de CPU vind ik het tof om te spelen.

    Vanavond heb ik hem met een beetje mazzel binnen, ik kan echt niet wachten \o/
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin de besturing van FN4 ook het beste tot nu toe, van deze game weet ik het nog niet precies.

    Maar veel vrienden van mij zijn te lui om het te leren of vinden het te lastig.
    Dus dan ranzel je ze binnen 1 ronde af en das ook niet echt lachen :+
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Deze besturing is nauwkeuriger dan die van FN 4, maar dan moet je wel je oude manier van spelen loslaten. Ik heb de demo van Champions heel veel gespeeld en in het begin was ik behoorlijk teleurgesteld. Omdat ik het vooral speelde zoals ik FN4 speelde. Ik zie veel meer dat de bokser ingame boksen zoals ze dat in het echt deden. Speel ik met Ali tegen Tyson, dan probeert Tyson me in de touwen te krijgen en hij blijft maar rammen. Mooi om te zien dat ik dan bijvoorbeeld weg probeer te komen, dat hij me gewoon terugduwt in de touwen. En ik als Ali probeer afstand te houden door veel jabs te gebruiken, snel even naar binnen, een paar snelle klappen uitdelen en snel weer wegwezen.

    Dat vind ik dus heel erg leuk, dat taktische boksen. Want als je met Tyson een slagenwisseling van dichtbij aangaat als je zelf met Ali bokst, dan ga je geheid neer. Dat gebeurde mij ook steeds in de demo in het begin.
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Gruwelijk, heb alleen net marvel 3 gekocht en homefront + crysis 2 besteld.!

    Dus heb helaas even geen geld xD
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb Marvel vs Capcom 3 ook liggen. Die is echt vet, krijg je geen spijt van \o/
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Aardig stuk al gespeeld gisteren, ben aangenaam verrast hoe alles verteld wordt! Straks weer verder en natuurlijk winnen is een pré. _O_
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Zei toch dat tie tof is :+
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    lijer,... dankzij dit filmpje ga ik hem zo kopen............ (ps3 dat wel :): )
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Echt he, ziet er echt nice uit!
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Net even een potje gespeeld in de demo. Ze krijgen het toch steeds weer voor elkaar om het er nog beter uit te laten zien he! Helaas is het alweer een tijdje geleden dat ik FNR4 gespeeld heb, dus winnen kwam er niet echt van :+
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gisteren de hele avond FN Champions gespeeld. GEWELDIG... Ik heb eerst een paar potten gewoon exhibition gedaan om er even in te komen. Dat ging moeizaam, ik sloeg gewoon te weinig cominaties en gebruikte de powerknop te vaak waardoor mijn stamina snel leeg ging. Dat was nooit een probleem in de demo, omdat je daar maar drie rondes staat te boksen. Maar als je 15 rondes bokst dan ben ik in ronde 6 a 7 leeg qua stamina en ben ik alleen nog maar aan het overleven.

    Daarna ging ik gewoon echt boksen en dat bevalt echt goed. Ik vond FN4 al echt heel tof, maar nu heb ik wel meer het gevoel dat ik aan het boksen ben en controle over mijn speler heb.

    En die flash knockout!!! Die is vetjes. Hij komt veel minder vaak voor dan waar ik bang voor was. Ik heb de hele avond zitten spelen en heb er twee uitgedeelt en twee gekregen. Ik had op een gegeven moment Tyson flink te pakken met Foreman, niets aan de hand, ronde 8 en ik had bijna alle rondes gewonnen. En op een gegeven moment kreeg ik een prachtige powerklap waar ik met Tyson zo naar toe bewoog. Ik ging meteen KO en het was over. Vet. Even niet opletten en je ligt op de grond.

    De storymode is echt een hele toffe toevoeging. Je wil die gevechten echt winnen, grappig verhaal, gewoon erg leuk om te spelen.

    Al met al is dit een toppertje wat mij betreft.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Pffff, als ik de verhalen van Cyrax zo lees, dan lijkt dit deel toch weer erg tof geworden. Ik wilde h'm eigenlijk laten liggen, maar de twijfel slaat toe ;)
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :D Hij is vet, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik een zwak heb voor Fight Night. Ik weet niet of ik geheel onbevooroordeeld ben, maar ik ben er iig ontzettend happy mee. Ik steek er wel de tijd in om het ook te leren en ik ben iemand die echt zijn taktiek aanpast als ik zie dat het niet lukt. Als je de tijd niet wil nemen om het te leren dan is het meteen een stuk minder tof.

    Voor de storymode of je het niet te doen, die speel je in een paar uurtjes uit. Dat is meer een toevoeging, een extra'tje. Ik speel ook heel veel met vrienden, gewoon op de bank en dan is deze game gewoon top. Ik weet dus niet hoe het online speelt, omdat FN 4 een beetje lag had en daar hou ik niet van, daarom speel ik bijna nooit fighters online, die hebben altijd een heel klein beetje vertraging.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zit er naast de story mode ook nog een 'normale' career mode in?
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, Legacy mode
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Cool, ik ga m zo maar even halen denk ik. Heb me destijds met deel 1,2,3 enorm vermaakt. Deel 4 nooit echt een kans gegeven, die ligt nog stof te happen in de kast maar heb er nu wel weer eens zin in
     

Deel Deze Pagina