1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA Sport's: MMA (Mixed Martial Arts)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 1 jun 2009.

  1. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ik vind het zwaar wennen.

    zeker dat combinaren staand gaat lastig. paar punches wil nog wel , maar dan een kick erachteraan vind ik lastig

    ook vind ik het combineren tussen hoofd en lichaam lastig met die RB butten.
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als je even de tutorial heb gevolgd, dat makkelijk gaat lukken.
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    controls geswitched naar classic. speelt 10 x lekkerder.
     
  4. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics beter? No way. Lichamen zien er opgeblazen uit en minder gedateerd. Even wennen aan het punchen en kicken. Ik zoog zo hard in UFC 2010, hoop dat deze iets meer toegankelijker is. Maar de line-up en UFC sfeertje mis ik in de game.
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt veel animo is er voor deze game niet in NL he...?

    volgens mij mij omdat er niet echt heeeel veel mensen zijn die MMA volgen.

    En dan heb ik het niet over die mensen die wel is UFC hebben gezien ofzo.
    Ik vind de game echt tof tot nu toe.De game is absoluut niet perfect,
    maar veel meer gebalanceerd dan UFC game.

    En je weet gewoon van EA dat dit online heel goed gaat spelen.
    Kan niet wachten om tegen "real" people te spelen.

    Ja Emilieu , Im going to destroy you !!! }:]
     
  6. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook nergens te volgen, except of TUFC. Maar ik vind de line-up gewoon te zwak. Tegen over ufc 2010 zijn er ook weinig betere punten. Op het submission gedeelte na.
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de line up juist veel vetter dan UFC.

    Serieus , de namen in ea mma zijn stuk voor stuk legendes , Fedor , Courture , Overeem ,Werdum , Melvin Manhoef ,de Shamrocks ! en zo zitten er nog veel meer vette vechters in.

    Alleen idd zal de mensen die de sport niet echt volgen de namen ook niet echt veel zeggen.
    Maar als groot liefhebber en volger van de sport , vind ik deze namen toch echt wel tof !

    En weet je wat het mooie is , EA MMA heeft Fighter share , dus verwacht ook bijna alle UFC vechters super mooi nagemaakt door mensen , en die je
    zo weet kunt downloaden.

    En online gaat rocken ! :)
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik bedenk me nu ineens NATUURLIJk , Bas Rutten !
     
  9. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan enigste die niet zit te wachten op bejaarde opa's die al gestopt zijn of in hun nadagen zijn? Dat vind ik net zo lame om met ronald koeman en willem van hanegem fifa te gaan spelen. En vechters zoals Overeem en Manhoef zijn ook geen wereldtop. Alhoewel de heavyweight niet echt de sterkste gewichts klasse is, naast noguira en mir.

    Maar je gaat toch niet beweren dat de line up beter dan bij de UFC is?
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niks beweren , maar dat is puur persoonlijke smaak.
    En opa's ? Gast , dat zijn wel de grondlegger's van de hedendaagse mma !
    Ik kijk al langer een tijdje MMA en ben dus niet alleen gehyped van de UFC vechters ,als je veel Pride hebt gezien dan ken je ook veel van de namen.

    Uiteindelijk speel ik geen game om een licentie , maar meer om goeie gameplay en online mogelijkheden.
     
  11. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Waren Johan Cruijf en van Hanegem dat ook niet van het Nederlands voetbal. Mannen als Bas rutten zijn er alleen bij geduwd, omdat die gasten gewoon weg niet bij de UFC zitten maar er wel bij hebben gezeten.

    Ik ken ook de namen, maar de beste vechters van Pride zitten BIJNA allemaal bij de UFC.

    Ik heb de demo te weinig gespeeld om te kijken of de gameplay beter is. Een verbetering tegen over UFC is zowiezo dat gedraai met dat stickje met de submission.
    Zowiezo is het online gedeelt beter dan UFC.

    De licentie houd mij gewoon tegen om het spel te kopen. Ben vanaf 2004 een grote UFC fan. Pride keek ik alleen maar voor de Nederlanders die er in vochten en toendertijd nog wat aardige vechters (shogun, noguira).
    Dingen zoals event mode mis ik dan gewoon in MMA.
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Event mode mis je ? je bedoelt dat je een toernooi na kan spelen ?

    In deze game kan je met 8 man online een toernooi doen , terwijl je met elkaar kan meekijken... en dan mis jij een event mode van ufc waar je geen flikker aan hebt.. ?


    PS : hahah het lijkt wel of ik de game moet verkopen :lol:

    Ik begrijp je wel hoor , maar ik vind deze game gewoon echt al de betere van de 2. Hoe tof de UFC licentie ook is.
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Overeem wordt anders nu gezien als een van de beste zwaargewichten hoor. Ik zou hem wel eens in de UFC aan de slag willen zien. zal hij alleen nog wel flink zn takedowndefense moeten gaan trainen met al die worstelaars daar.

    onlinegedeelte vind ik toch wel 1 van de belangrijkste dingen van een spel als dit.

    Ga deze demo maar weer eens een poging geven.
     
  14. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Super demo man .. vind de game nu al beter dan ufc 2010 ..
    Hoop dat deze game echt goed gaat werken online ..
    Ufc 2010 was gewoon zwaar klote online altijd lagg ..
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]UECn5ZRAdO4[/yt]

    Hij legt het goed uit , en zo denk ik er ook precies over.
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Hij wel gelijk op een aantal punten.

    EA MMA komt op het eerste oog erg stijf over, maar naarmate je de controls doorkrijgt dan valt dat allemaal erg mee. als je eenmaal door hebt hoe je kunt ontwijken kom je tot leuke slagenwisselingen. Wat ik van dit spel ook wel kan waarderen is dat elke stoot anders aanvoelt qua impact. Bij UFC heeft een highkick van iemand altijd dezelfde damage tenzij je hem dan opeens "rocked", wat ook vrij random aanvoelt.


    Ik zie in deze demo nog veel punten die verbeterd moeten worden, maar het heeft zeker potentie.
     
  17. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Goed omschreven Emileu, met name dat over die UFC vaste standaard kicks en punches.

    Ik vond de demo na het spelen van die tutorial echt vet. In eerste instantie moest ik het fight night gevoel van controls weer even op me laten inwerken. Maar daarna ging het soepeler.
    Vind de grondgevechten en stamina principes ook zeer goed uitgevonden. En wat te denken van de klappen die aankomen met het ground en pound. Voelde wel lekker grof en hard en rauw.

    Potentie all over!
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Thanx.

    Wat ik ook heb gemerkt is dat het er op de grond er heel anders aan toe gaat.
    Bij UFC ga je als een gek die transitions doen, wetende dat je na maximaal 5 x zeker effect hebt. Hierbij moet je veel geduldiger te werk gaan. Oftewel veel blocken en dan opeens ontsnappen.. Al zou een extra ontsnappings animatie welkom zijn, want je komt er wel echt elke x op exact dezelfde wijze uit
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet ook niet dat er in de volledige versie , de andere vechters ook andere animaties hebben he.

    Via EA forum kon je ook beelden zien van bijv Cung Lee , die ook sprawl't maar gewoon blijft staan , ipv dat je naar grond gaat.
    Dat houd wel de snelheid erin !

    Ik denk als je je eigen vechter gaat maken dat je echt goed je keuze's moet maken welke moves je wilt leren,
    aangezien je lang niet alles kan leren en helemaal geen overrated eigen poppen kan maken.

    Ik ga trouwens morgen wel naar firstlook samen met die ouwe van me :) Dus ik weet wel wat Chris morgen gaat spelen daar _O_
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ok.

    dan spreek ik je zondag wel voor je bevindingen;)
     

Deel Deze Pagina