1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Earthfall

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 14 jul 2018.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Earthfall

    Info:

    4-player co-op ondersteunt drop-in / drop-out actie
    - Gebruik barricades en torentjes om knelpunten te maken
    - Print meer dan 20 wapens van geavanceerde 3D-printers
    - 10 actievolle missies
    - De Deluxe-editie bevat 12 extra wapenhuiden, 4-skins en de Earthfall-soundtrack

    Co-operative Survival Voor maximaal vier spelers
    Werk samen met vrienden om de alienplaag te overleven. Robuuste ondersteuning voor meerdere spelers en A.I. teamgenoten staan klaar om te zorgen voor een volledig team op elk moment, ongeacht de beschikbare spelers

    Meerdere campagnes
    Elke campagne vertelt een verhaal over verschillende missies, waardoor spelers kunnen duiken en verschillende instellingen en missietypen kunnen ervaren in de Pacific Northwest.

    Close Encounters of the Brutal Kind
    Dodelijke aliens komen in alle soorten en maten, van massieve drone-legers die in golven aanvallen tot torenhoge kolossen die plasma spuwen, elke ervaring is anders, elke keer dat je speelt

    Vecht tegen onvoorspelbare vijanden
    Earthfall beschikt over een dynamisch spawn-systeem dat zorgt voor een constant geheel van nieuwe uitdagingen achter elke hoek



    De game is eigenlijk een beetje zoals Left 4 Dead, maar dan niet zo goed als die serie.

    Vandaag binnen gekregen en tenminste op de ps4 al redelijk wat levels gespeeld en gehaald met random online gasten.

    Het is niet super druk online als dat nou is omdat de game net gereleased is of niet maakt niet zoveel uit.

    Levels opzich zijn wel leuk er zijn er 10 en heb er nu 7 gehaald op het makkelijkst.

    Game is redelijk pittig en zonder medespelers is het haast niet te doen. De bots zijn een beetje erg dom en kost je vaak de missie. Met 2 of 2 online spelers is het op het makkelijkst iig goed te doen.

    Tsja na 5 uren spelen kan ik wel zeggen dat het geen top game is maar opzich best wel vermakelijk. Er is geen level systeem en dergelijke dus echt een game die je skills vraagt.

    2x een game gejoined op het moeilijkst maar damn dan moet je eerst maar goed de levels kennen anders is het niet te doen.

    Als er mensen zijn die de game hebben of ooit hebben. Voeg me gerust toe speel zelf op de ps4. Psn: DefenseForceNL
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Misschien even op de nieuwe Vermintide wachten? Die krijgt dacht ik ook nog een console release.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Daar ga ik wel vanuit dat die er gaat komen met de tijd. Tot die tijd is dit voor mijzelf een leuk tussendoortje. Game is goed te doen tenminste voor mij dan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vermintide 2 is er al en inderdaad stuk leuker alhoewel dit niet super slecht is ofzo.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Deel 2 heb ik niet gespeeld, maar vind Earthfall best een leuke game. Echt goed is anders, maar wie weet krijgt de game wat support en updates.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Er is een update van 9 gig op de Xbox.
    Ben benieuwd wat die allemaal fixed.
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ben benieuwd las dat ze ook bezig zijn om gratis co-op voor thuis erbij te gooien dus dat het niet alleen meer online is.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik wou patch notes zoeken.
    Maar kwam alleen op de bericht uit dat dit de day one patch is.
    Misschien dat ik daarom geen games vond.:+
     

Deel Deze Pagina