EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had net echt een te strakke lijn in de demo! Ik had er geen replay van gemaakt omdat ik dat niet zocht. Ik heb het ff zo gedaan :+

Ik had de grote kicker onderop gezet, daarop had ik de 2 kleine kickers op elkaar gezet om een extra stijle jump te maken, omdat ik een supersteile landing had. Ik had namelijk die picknicktafel eerst over de grote kicker heen geduwd zodat die daar schuin op hing.

Eerst had ik wat snelheid gemaakt toen kwam ik over de jump heen en maakte ik een melon backflip (Waarbij ik echt lomp hoog kwam omdat de jump zo stijl was. Ik had de jump naast die funbox gezet en daar kwam ik ver bovenuit) en toen lande ik in een 50-50 op de picknicktafel. Daarna kwam ik op een stukje wat naar beneden ging en daar maakte ik een hippiejump 360 op.

Het zou trouwens ook vet zijn als je je benen kon grabben in een hippiejump.

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    wat een keihard filmpje!

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ga hem toch niet kopen aankomende week, denk ik. :+ Heb nog te veel games en krijg nog te veel games. Heb ook niet echt zin om 50/60 te betalen voor de game, ik wacht er maar gewoon even mee. Misschien kan ik hem wel ruilen via de Bazaar na een tijdje.

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Got it!

Gekregen om te reviewen dus niet uit de winkel :cool:

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    STFU WINTERBASE! :mad: :'-(
    Laat het even weten of het lopen in de game anders is vergeleken met de demo.

6. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Prima :) Ga nu spelen dus jullie horen het :)

Edit:

- Game heeft Nederlandse ondertiteling, altijd handig :)
    - Lopen is tot op heden wat ik merk niet aangepast maar ik kan er mee leven
    - Het is fucking vet, maar dat wisten jullie al :)

Zal proberen wat filmpjes te maken met camera :)

Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mooi, heb je toevallig 2 controllers. Mocht dat zo zijn, kan je dan even kijken wat je allemaal kan doen met z'n 2'en offline in splitscreen mocht dat er zijn. Denk toch maar wel dat ik hem haal :lol:

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Zal straks mijn Guitar Hero controller even conecten en even kijken voor je Patrick.

Ben nu op Youtube wat gameplay aan het uploaden, gewoon gefilmd met een camera want die editor moet ik nog eens uitzoeken. Uploaden gaat alleen traag :x

9. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik kom morgen even langs je huis..

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Prima, ben de hele dag vrij :)

11. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    kut ik hoopte dat je er juist niet was :+ hahaha

12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten. volgende week maar even langs de media markt. meestal wel goedkoper :9

13. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    [yt]t9s1mW-R79o[/yt]

Zal er nog meer posten. Let niet om mijn.. verkouden stem xD Dacht eerst dat mijn stem niet was opgenomen dus muziek was niet nodig maar opeens blijkt mijn stem er dus wel bij te zitten. Ah fock! Gewoon kijken die shit :)

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat stem niet was opgenomen? Hehe je gaat altijd voor je uit zitte lullen in het engels wat er allemaal gebeurt in de game?

Maargoed ziet er slick uit, denk dat ik deze ga halen :)

15. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Had hem op mijn desktop afgespeeld maar hoorde geen geluid, dus ik dacht dat het niet was opgenomen ;)

16. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nee waarom nou weer al die teksten in het Nederlands. Ik heb daar zo'n schijthekel aan. Laat alles gewoon lekker standaard in het Engels met een optie om het te veranderen in het Nederlands. Dat Engelse klinkt gewoon beter. Wat is nou beter; Busted! of Gepakt!|:-

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien heeft Winterbase het veranderd en staat het standaard op Engels. ;)

18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Je kan gewoon Engels kiezen, of een greep doen uit een ander select groepje talen :thumbs:

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gelimiteerde Special Edition van Skate 2 verkrijgbaar

Nieuws | 19 januari 2009 - Vandaag heeft Electronic Arts bekend gemaakt dat ze vanaf nu via hun officiƫle site een speciale Limited Edition van de game "Skate 2" verkopen. Dit pakket zal naast de game zelf ook nog een echte skateboard deck bevatten van Control Skateboards Inc. Het pakket wordt verkocht voor 84,95 Amerikaanse dollars, maar doet de naam "Limited Edition" eer aan door maar in zeer beperkte oplage te worden geleverd. Zo zijn er maar 200 pakketten voor de Xbox 360 en maar 150 voor de PlayStation 3.

Skate 2 is het vervolg op de skateboard game van Electronic Arts, en levert een authentieke skateboard-ervaring. Het tweede deel speelt zich vijf jaar na het origineel af. Het eens zo prachtige skate paradijs, San Vanelona, is nu veranderd in een ware skateboard nachtmerrie. Alle handrails zijn voorzien van caps waardoor het grinden onmogelijk wordt gemaakt. Bovendien geven de "No skateboarding" borden aan dat San Vanelona nu verboden terrein is voor skateboarders, en de politie zal er alles aan doen om dit verbod in ere te houden.

Bron: Xboxonly.nl

Heel vet!

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ach al zou ik hem te pakken kunnen krijgen dan zou ik hem nog niet halen. Ik moet zeggen dat ik dat deck niet echt vet vind. Een beetje te gothic voor mij. Als het nou een vet deck was had ik het wel gedaan als ik daar de kans voor kreeg (wat dus niet zo zal zijn). Want 20 of 25 dollar voor een deck is niet veel. Maar voor hier zal het dollartekentje wel gewoon door een euroteken vervangen worden. Of anders nog duurder. Ik haal gewoon mooi zo snel mogelijk de full game en dan vind ik het goed :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina