1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Denk dat ik hem straks maar via Dixons bestel. 51 euro dacht ik, scheelt wat. Releasedata is wel 22 Januari daar maar dat geeft niet.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vanmiddag is het weer film time! Zal mijn camera ergens opzetten en dan gewoon door San Venalona heen touren :cool:

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    San Van Mountain!

4. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Begin zo meteen met het uploaden van een nieuw filmpje. Deze duurt bijna 6 minuten, ik pleur wel veel maar dat komt omdat het echt even wennen is * ja echt waar *. Maar goed, het gaat dan ook om de gameplay en niet om mijn trukendoos :p. Zal hem hier plaatsen wanneer ie klaar is.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik geloof dat wel dat het wennen is. Dat had ik ook met de demo de eerste paar keer. Omdat je nu voet van je board kan doen mag je niet alvast in een kleine ollie op X of A drukken omdat je dan je voet van je board haalt en dus pleurt. En volgens mij omdat je nu van je board af kan pleur je ook veel sneller. Tenminste de eerste keer ketste ik zowat over elke randje waar ik met m'n board tegenaan kwam.

Maar hopelijk upload ie nu iets sneller dan dat filmpje van gisteren want anders duurt het echt 4 uur ofzo :+

6. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Het uploaden gaat traag, en deze is nog best groot ook }:] Trouwens, iemand op het Flickit forum zegt dat ie hem bij Dynabite heeft gehaald ;)

7. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    iemand die het gerucht kan bevestigen?:p

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Meh ik was naar de Top1Toys geweest en daar stond zo'n dom vrouwke die niks wist en niet de eigenaresse, die ik normaal spreek. Dit vrouwke zei dat ie pas vrijdag binnenkwam (nadat ik gezegd dat ie eik pas op vrijdag uit zou komen).

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Waar ik me trouwens ook aan erger zijn de computergestuurde skaters in het spel/de demo. Had net een mooie setup gemaakt met 2 handraids (van de slope af), en toen kwam er een dodo die er echt dwárs doorheen móest. 5 minuten lang heeft hij staan proberen om over de rail, onder de rail of er dwars door heen te gaan... Met als gevolg dat ik elke keer de rail weer overeind moest zetten.

10. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Winterbase, is er iets aan de laadtijden gedaan? Ik erger me in skate best wel dood aan als je 200 meter verder bent je laatste session marker weer 8 seconden moet laden. De ps3 versie heeft hier naar mijn weten geen last van omdat ze de game deels opslaan op de harddisk.

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan Skate 2 ook opslaan op de HDD. Dus misschien dat het dan sneller gaat ;)

12. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je skate (1) op je HDD zet duurt het laden soms nog langer, en als je kleding koopt duurt het helemaal lang.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Klopt. Ik had Skate OG op mijn HDD geinstalleerd en toen liep hij zowat vast bij de kleding. De laadtijden waren ongeveer 5x zo lang. En de beginlaadtijd nog wel langer. Dus daarna heb ik hem er meteen vanaf gehaald. Hopelijk is dit bij Skate 2 niet het geval.

14. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Kan me voorstellen, ik vond de demo ook niet echt heel vernieuwend tov skate 1. Misschien omdat skate 1 gewoon een hele stap was, en dit maar een kleintje...

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    meh normaal zetten ze er toch ook een video review bij? Ik heb echt geen zin om heel dat stuk te gaan lezen :+

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die komt nog wel als de game uit is denk ik.

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wat verwacht je dan ook, als een game goed is waarom veranderen?
    Ik zie Skate 2 ook als niets meer dan deel 1 plus wat extras.

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    is IGN AU niet altijd die azijnzeikers die super lage punten geve:+

Of was dat een andere site:p

20. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de review maakt me toch niks uit. ik weet toch wel dat de game retevet gaat worden :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina