1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Natuurlijk zit er weinig vernieuwing in, Skate was al dope waarom te veel veranderen. Als je met paddenstoelen wilt gooien in deel 2 dan ben je gestoord.

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens!

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tja, ik heb hem gelijk op de HDD geïnstalleerd. Heb geen last van lange laad tijden of iets dergelijks. De reden waarom ik hem op de HDD heb gezet, ik wil de disc van Skate 2 sparen en nu hoef ik mijn boxen niet zo hard te zetten om het geluid van de Xbox 360 te overstemmen :lol:

Hoe het gewoon speelt, dus zonder installatie kan ik niet zeggen omdat ik het niet heb geprobeerd. Als er veel vraag naar is zal ik dat eens proberen voor jullie.

4. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net besteld, dus ik speel hem als alles goed is donderdag :thumbs:
    Kan niet wachten \o/

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik zal de game hoogstwaarschijnlijk ook wel halen, maar uiteraard zijn er een hoop zaken waarvan we van te voren al wisten dat het anders/beter kan en zou moeten.

- Weer dezelfde stad
    - restricties
    - The create-a-skater is nogal gelimiteerd (tenzij het uitgebreider is dan in de demo). Ik snap niet waarom je in Tiger Woods '05 al fantastische dingen kon doen met EA's gameface, en dat je nu nog steeds games hebt die daar niet eens bij in de buurt komen.
    - De animaties zijn nogal ruk. Waarom niet gewoon de euphoria engine aanschaffen en gebruiken!?
    -etc etc.

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar er zit nog steeds geen dag/nacht cyclus in ? En tevens geen regen enzovoorts hé ?

7. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil graag weten als je hem op je HDD installeert, hoever je kan terug session markeren zonder dat die een kleine laadtijd geeft. Als je dat eens een beetje zou willen uitzoeken ben ik je erg dankbaar :thumbs:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is bijna geen nieuws meer.

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Zal het straks eens voor je proberen.

En van de PS3, best wel gaar als je er van uit gaat dat de PS3 het hoofd platform was van Skate 2 :emo:

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wat is het toch steeds met die developers die het niet voor elkaar krijgen om een game zonder bugs op de PS3 uit te brengen. Het is al gezegd dat het moeilijker is om games op de Playstation te maken, en zelfs het porten nog voor problemen kan zorgen, maar dit is toch te zot voor woorden.

11. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Komt door die septo core cell processor die zich heel moeilijk laat programmeren. De Xbox360 maakt gebruik van de Developer Kit tools van microsoft, die ze ook voor de PC maken, dus is het maken van games voor de Xbox360 eigenlijk appeltje eitje vergeleken met de PS3.

13. Aftermath

Aftermath .

Leuk Bevonden:
    0
  14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :D Hoeveel GB is ie?
    Wel meewerken aan mijn lijstje he? ;)

Game geïnstalleerd, en ik heb em nog niet op de lijst? Meld het even hier.

15. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie review cijfers :). Zou het vandaag al de moeite waard zijn een kijkje in de winkel te nemen?

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet geschoten is altijd mis... maar je hebt wel kleine kans denk ik... woensdag en donderdag heb je misschien meer kans.

17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb de plaatselijke GameMania hier uit Zaandam op Xbox Live en ze zijn hem nu aan het spelen. Of ie verkocht wordt weet ik niet maar hij wordt gespeeld. Dus wellicht dat jullie hem vandaag al kunnen scoren in andere winkels :)

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    GameMania verkoopt meestal eerder, heb daar FIFA09 ook een dag eerder gekocht. Maar geen zin in om daar helemaal naar te fietsen. Ik check morgen wel even hier in de buurt.

19. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    OMG ik sta boven :)

@ Dribble:
    Marker video gemaakt voor je:
    [yt]aV_J1lqNZ8Q[/yt]

Game geïnstalleerd op HD dus wanneer je dat niet doet zou het misschien langer kunnen duren.

Laatst bewerkt: 20 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina