1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperDutch

SuperDutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist een mailtje gekregen van GCshop dat ze wat problemen hebben met de levering van Skate 2 en dat ze hem morgen binnen hopen te krijgen. Kreeg ook de mogelijkheid mijn order te annuleren.
    Dit meteen maar gedaan en mijn order bij BOL geplaatst, heb ik hem morgen tenminste in huis.
    Wel goede service van GCshop.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem! Eerst heb ik een half uur in de regen staan wachten op de bus, toen heb ik drie kwartier in de bus gezeten en toen ben ik (alles in de regen) naar de replay gelopen. Daar hadden ze hem niet, dus naar de Dixons. Daar hadden ze hem ook niet. Toen naar de Dynabite, daar hadden ze er nog 1, maar ik had er ook nog een nodig voor een maat van me. Toen ben ik ff naar de Britain gegaan, ff een paar schoenen gescoord en toen ben ik naar de bart smit gegaan, daar hadden ze hem nog niet binnen en toen naar de free record shop, maar daar was ie al uitverkocht. Dus die maat van me had ff pech, maar ik heb hem!

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bedankt, nu werkt het.

Zitten echt veel toffe creaties tussen. Nu al die beer van Kanye West en een smiley naar mijn game verstuurd. Echt vet, jammer dat je er maar 4 kan verzenden.

Deze is echt master :D

Ook even een screen gemaakt, misschien iemand die zin heeft om een Show je Skate Creaties topic te maken...

Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  4. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx :) ik denk dat ik de 1e op me shirt plak, want bij een aap hoort gewoon een poepvlek... misschien dat ik er nog mais in moet verwerken ;) de game gaat nu me xbox in... ZIN!

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb jullie zojuist even toegevoegd op Live!

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

:cool:

Vind die custom creations op shirts niet mooi. Vooral als het een zwarte achtergrond heeft, je ziet maar een klein vierkantje en als je het op een zwarte shirt plakt staat het niet, 2 verschillende kleuren zwart. 8)

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Eerste indruk. Gruwlijk!

Net echt 2 uur lang door de stad heen gecruised, en ben geloof ik op geen 1 dezelfde plek gekomen 8)

8. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn die bails zijn af en toe zo heerlijk lomp :D.

Verder weer heel vermakelijk.

9. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Echt, S.K.A.T.E is echt onmogelijk. Ik heb skate 1 best wel kapot gespeelt, maar ze doen echt alles na =| echt onmogelijk gewoon.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Klopt, ik wordt echt niet goed van die opdracht tegen Kosten en die andere eikel. Veel te moeilijk.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wanneer je elke trick in in Skate 1 met een 540 deed(iets wat enige oefening vergt) je het potje S.K.A.T.E onwijs makkelijk kon winnen, aangezien de computer elke trick dan verneukte. Ik weet niet of het in Skate 2 ook zo is, anders probeer het even.

12. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nope, kan niet meer. Had ik al geprobeerd. 8) Maar ik vind het raar dat ze alles precies goed nadoen, al doe je een nollie 360 hardflip doen ze hem na. En dan ook 10x achter elkaar ofzo

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Heeft er niet iemand voor mij nog een 24h live code ofzo (zit hij niet bij het spel)? Ik wil de demo proberen maar die kan je alleen doen als je gold hebt ;)

14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Maluku heeft heeft met met die 540's gehaald zegt ie. En ook schijnen tripple kick/heel flips te werken maar die krijg ik nooit vanaf zo'n lage hoogte...

[yt]PvquWIULIFA[/yt]

Ben trouwens geen groot fan van Dragonforce maar dit nummer kan ik zeker wel waarderen in Skate :)

15. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Met een code werkt dat niet :) Dus heeft niet echt veel zin.

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Werkt dat serieus niet met een 24h trial code :eek:

17. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Jep, demo downloaden met code werkt niet.

Btw, 540 nog keer geprobeert, en als je precies goed jumpt kan je hem idd draaien :) eventjes halen dan maar

18. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik haalde die Skate challenge met de volgende tricks:
    Nollie varial heelflip 360
    Ollie 540
    Tripple kickflip
    Tripple heelflip
    Nollie 540

Deze konden ze bij mij allemaal niet nadoen. Om die tripples te landen moet je zo veel mogelijk snelheid maken en op het allerlaatste moment heel snel de rechterstick in de juiste richting houden. Voor die 540's zo hoog mogelijk ollieën en dan met de linkerstick naar rechts/links, vlak voordat je land ook de rechterstick in de zelfde richting houden als de linkerstick om nog net die halve draai eraan te geven zodat je een 540 maakt.

Het komt er dus vooral op neer om het zolang vol te houden totdat jij eindelijk een trick mag zetten. Ik had al 4 letters toen ik eindelijk aan de beurt was. Gelukkig ging toen alles goed bij mij en konden ze al mijn tricks niet na doen.

Ik ben tot nu toe maar 2 echt moeilijke challenges tegen gekomen en deze was daar een van. Die andere was Blaow!?

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zo maakte ik inderdaad ook de 540's, alleen wil ik soms met me lompe poten op het laatste moment de twee sticks elk een andere richting op wijzen, dan haal je het dus niet 8)

20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Zo meteen toch nog maar eens proberen :)

Edit: Lukt nog steeds niet, ik geef het op :mad:

Laatst bewerkt: 23 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina