1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik zal wel even filmpje ervan maken. Dat vest ken ik niet maar heb wel een hoodie gezien die er veel op leek.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Een hoodie is een vest :+

Op welk hoog punt moet je trouwens die invert maken voor die achievement?

Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jaa maar deze hoodie kon niet open dus een echte hoodie. Een vest heeft een rits.:+

Net even de filmpjes geupload vanaf Skate 2. Ze staan nu alleen nog niet op skate.reel. Dus dat is nog even wachten. Het filmpje is zo gemaakt dat ik precies begin op de plek waar je ook die challenge begint. Ik heb twee filmpjes gemaakt, een waar ik een 540 van die tafel over dat hekje heen maak. De andere doe ik een tripple kickflip van die tafel over dat hekje.

Hier zouden die filmpjes moeten verschijnen. Staat ook nog een ander leuk filmpje van me op. Kijk die ook maar even. Ik zal straks nog wel even kijken of ze er eindelijk staan maar ik ga nu eerst roken en dan weer skate 2 spelen.:+

Edit: @ dusky: Voor die achievement moet je naar de san van peak gaan. Daar kan je alleen komen als je alle street contests hebt gedaan. Als je daar bent moet je even het huisje zoeken waaronder twee quarterpipes staan. Die trek je dan naar buiten ergens op straat ofzo en maakt daar een invert op. Achievement!

Edit 2: Filmpje van de tripple kickflip staat er nu bij in de link!

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Spongebob deck, niet zelf gemaakt. Jammer dat het niet staat, de kleur wit van de deck is anders dan die van de art.

Jammer dat het zo klein is. :+ :cool:

Ik heb ook nog een leuk filmpje gemaakt, al geupload maar staat nog niet op Skate Reel via internet.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    WTF ik had een graphic gemaakt, en die is verwijderd uit mijn lijst, dus nu kan ik hem niet meer editen. Het was een Electric logo met een witte achtergrond. Maar nu wil ik hem doorzichtig maken, maar dat gaat dus nu niet meer. En de kleur zwart van je deck is wel hetzelfde als het zwart in de graphics creator. Dus ik heb nu een waar SkateFlickit.nl deck :cool: Ik zal straks eens een foto uploaden.

6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes! ik heb m! eindelijk :9. Elke zaak afgegaan, overal uitverkocht, uiteindelijk had de gameshop m nog binnengekregen. kga m vanmiddag pas spelen, eerst nog ''wie is de mol'' kijken :+.

Jullie mogen me gerust toevoegen als jullie is een keer online willen skaten :). lijkt me wel vet.

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hier is mijn filmpje trouwens

Ben wel blij dat het nu wel lekker werkt allemaal, alleen hoe voeg ik muziek toe in een filmpje mocht dat kunnen.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt. Doe het precies zoals je zegt, 3 pushes olie zo hoog als ik kan en houd de linker stick naar links/rechts en doe dat met de rechter stick ook... Nog maar een keer proberen.

Edit: HET LUKTE 3 keer net :p Probeer het nu onder de knie te krijgen.. .:B

9. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hier de 540 spin:

Hier de tripple kickflip:

Edit: Oehh check mijn board vet zijn!

10. SuperDutch

SuperDutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het lopen valt me wel mee eigenlijk, het is niet soepel nee maar heel erg slecht ook weer niet. Ik weet nog wel dat ik het echt slecht vond in de demo, maar ik denk dat het gewoon kwam doordat je maar 6/7 minuten de tijd had. Dan ging ik alles snel proberen te doen en dan lukt het niet.

Framerate drops ben ik al een aantal keer tegen gekomen maar een echte grote probleem is het niet. :)

13. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe ik een Pet op met een kapesjon eroverheen? elke keer als ik voor de 2de optie kies de kapesjon op te doen, verdwijnt de pet. en als ik daarna de pet weer selecteer verschijnt die niet.

Kijk, zo dus:

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zal vast niet in de game zitten. Vind het ook jammer dat je de tong van je schoenen niet voor je broek kan plaatsen.

15. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn jullie allemaal gozers, ik heb een lekker chickie gemaakt met een geil brilleke \o/.

Alleen iedereen in de tussenfilmpjes noemt me dude en guy :'-(:'-(.

(Misschien weten ze wel dat ik voor travo speel :+)

16. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik wel jammer. Waarom maken ze dan zo een screenshot bekend.

17. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
  18. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    gaaf board..

is dat je eigen graphic?

hoe upload je dat ding.. snap dat niet.

kan wel filmpjes en shit uploaden.. dat ding niet.. heb er wel 1 gemaakt.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Even gedaan, lijkt me wel handig.

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even wat filmpjes bekeken en gelijk Skate 1 weer uit de kast gepakt en wat gaan rijden. Zijn er nog nieuwe dingen behalve dat kleding etc?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina