1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit geprobeerd eigenlijk... Maar goed is ook niet wat voor mij denk ik :) ik hou er nooit zo van om iets niet volledig in te drukken hahaha in het heetst van de strijd ram ik die knoppen toch altijd volledig in :)

Trouwens geniaal mijn neefje Mees van 4 en half die wilde ook graag skate 2 spelen... (mijn broer heeft thuis een PS3 en LittleBigPlanet is Mees zijn favo game, hij kan dus al aardig gamen) en geloof het of niet dat gastje had de controls zo door... Hij gooide er tot mijn zeer grote verbazing een paar grinds uit en de ollie en kickflip had ie ook zo door... Het grappig daarbij is ook nog dat zijn handjes eigenlijk te klein zijn voor de controller dus die ligt op zijn schoot... en dan met twee vuistjes om de sticks :thumbs:

Alleen nu vraagt ie iedere keer als ie bij ons is of hij dat rolschaatspel mag doen hahaha

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hahaha vet :D

Maarre kan je trouwens ook DC als (board) sponsor krijgen?

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Door een vage bug/glitch haalde ik hem toen ik over die vert heen ging en gewoon een air deed. Niet echt mooi, maar ik was blij dat ik verder kon spelen.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb ook een probleem met deze challenge. Ik weet hoe ik moet pumpen, en in het begin lukte het ook telkens in bijvoorbeeld zwembaden. Maar als ik nu de LS naar achteren houdt dan gaat hij opeens powersliden? :confused: Is keer op keer hetzelfde. Ik gebruik nu de RS maar om zo als het waare steeds een ollie uit te voeren (door je knieën en dan RS naar voren zodat je dus een ollie doet).
    Maar ik vind het wazig waarom ik nu elke keer een powerslide uitvoer als ik gewoon die LS naar achteren houdt om te pompen?

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je moet LS ook naar voren houden om te pumpen.

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    |:- Ik dacht dat ze het in dat pump filmpje uitlegden met LS naar achteren. Bedankt in ieder geval!

7. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Je moet de LS niet naar achteren houden maar naar voren om te pumpen.:+

8. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Met die ene missie ''Vert With The Vampire'' kom ik nog steeds niet hoog genoeg. Ook niet met pumpen.

Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  9. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best zonde van het geld dus.

10. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met die zwembaden vinden? als ik op me radar kijk staat er 1 blauwe vlek op. Deze ga ik naar toe en dat is dan een soort van fontein en als ik in het water wil ga ik steeds dood zegmaar. snap er geen fuck van.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je moet dat ene meisje bellen, dat unlock je door de eerste missie van Trasher te doen. ;)

12. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh de eerste missie van trasher was toch juist die zwembaden vinden voor die gast? heb verder geen trasher missies

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup, je moest er 3 vinden en dan terug gaan waar je niet naar binnen mocht. Dan die opdracht doen en dan kan je die vrouw bellen.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoe krijg je makkelijk 15/15 in de Hall of Meat? Want dan krijg je $10.000,-!!! Ik zit online met Farkaed in de party en hij haalt het de hele tijd en hij heeft nu al $600.000 en ik kom de hele tijd maar niet in het rood en als ik in het rood kom (dat die hall of meat puntenmeter dus rood wordt) dan haal ik echt maximaal 9/15 en dan krijg ik maar $1000 ofzo. En ik kom echt bijna nooit in het rood. Weten jullie dit?

15. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar wat moet je doen bij zo'n blauwe plas

want hij zegt niet dat ik hem gevonden heb ofzo. als ik bij zo'n blauwe vlek kom dus bij water dan kan ik verder niks ermee doen ofzo

16. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is het gelukt om bij die Trasher shoot Oi! Let's Skate! een tweaked handplant te doen op de bovendste rail in Slappy's? Echt ik kom er niet op.

// Heb m al het is een kwestie van niet ollien. :)

'k vind het een gruwelijk spel. Grappig dat sommige dingen uit Skate er verouderd uit zien. Maar had je in Skate ook al meteen toegang tot de hele wereld? Want ik teleporteerde meteen al ergens naar het centrum toe.

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik zat ook even vast bij die Oi! Let's Skate! omdat het me steeds niet lukte om die bovendste rail vast te pakken.

Ik zit op het moment vast bij een Trasher Shoot die Slam Dunk heet. Je moet het volgende doen: http://nl.youtube.com/watch?v=A2X2Ax2e5N0
    Maar ik kom niet hoog genoeg, ik denk dat ik gewoon beter moet pumpen.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb het al :) Je moet gewoon die Hall of Meat challenges doen. En daarna moet je naar de San Vanelona letters gaan, en dan die sprong doen en middenin bailen. Dan krijg je zo'n 20.000 per bail. Dan heb je die ketting zo binnen.

En als je dan alle 60 de hall of meat challenges hebt gehaald dan kan je dus 40.000 per bail krijgen.

Ik heb trouwens echt een lijpe spot geupload. Maar hij was mezelf eik niet echt gelukt :+ Farkaed die had me geowned en daarna had een of andere gast hem weer dik geowned op mijn spot.

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de achievement gehaald van 50 freeskate activities online :9. morgen weer verder met een paar vrienden, kijken of we alles kunnen halen. is best wel verslavend.

20. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet online met skate 2, hij kan niet verbinden met EA nations. Ik heb verder geen spellen van EA, maar bij de demo van LOTR conquest had ik hetzelfde probleem. Verder heb ik helemaal geen problemen om met andere games online te gaan. Waar zou dat aan kunnen liggen? Als ik thuis ben ff kijken of mijn nat verbinding nog steeds open is...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina