1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgamer22

xboxgamer22 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vert with the vampire

Ik zit ook hartstikke vast bij deze missie ik hoe kom je oiit bij dat raam?:'-(

2. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Je komt alleen zo hoog als je pumpt. Je moet dus de gehele tijd de linkerstick naar boven houden. Tussendoor zou je ook nog kunnen pushen met a/x maar ik weet niet zeker of dat nog verschil maakt.

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ein-de-lijk de Plan B challenge compete... Loopt mijn Xbox vast :mad:

4. Emma

Emma Guest

:lol: haha

5. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    De Career mode is echt te triest voor woorden gewoon. Hoe frustrerend moeilijk kan een game zijn :{

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ben nog niet echt begonnen aan de career maar als ik het zo lees gaat het niet echt makkelijk voor mij worden. Ben niet al te goed maar heb de career van Skate 1 wel kunnen voltooien. :+

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben zelf met de career gestopt. Moet alleen die Can You Spell Girl challange nog doen, maar die haal ik gewoon niet.

Op het moment heb ik nu 12 filmpjes op mijn pc staan, wil er 20 hebben en dan ga ik mijn eerste kleine skate filmpje maken met tricks :)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ach ik doe gewoon vooral (online) freeskate en af en toe een carreer challenge. Dat vind ik het leukste. Maar ik vind het ook leuk om dingen te unlocken en te halen en daarom baal ik van die singleplayer. WTF dachten die makers eigenlijk toen ze die challenges maakten? "Hehehe laten we eens ff lekker kut liggen doen zodat niemand dadelijk nog verder komt in onze game".

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ben nou echt bang voor wat gaat komen :+

10. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb nu de hele career uitgespeeld. Ik moet nu alleen nog die throwdown challenges doen en die hall of meat challenges. Dan heb ik alles offline gehaald. Dan nog even snel die online challenges en klaar.\o/

11. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Freeskate is prima, dan is het een té gekke game. Ik kan trouwens niet online, zal wel komen door mijn router reset :9

@ Dusky, net jouw score op Plaza gepwnt :9

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    EA kennende hebben ze het extra moeilijk gemaakt zodat iedereen die ene pack op Marketplace koopt zodat ze toch alles unlocken = EA more munnyz. :+

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de career mode in Skate 1 met redelijk weinig moeite weten te voltooien, hoe staat Skate 2 ermee in vergelijking, want ik lees allemaal posts van mensen die de moeilijkheidsgraad net iets té vinden.

14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik ga hem denk ik nog kopen ook. Dan maar 400 punten voor lul maar ik wil in alle parken skaten :+

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{ Doe nou niet mee aan EA's cashsshow.

16. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Maar ik wil in dat laatste mega park skaten 8) Moet alleen nog die challange van stink Kosten...

Edit: Sterf maar met die opdracht, ik heb nu alles geunlocked en kan gewoon lekker dat park in :p

Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  17. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een tip waar ik die zwembaden kan vinden voor die eerste Trasher missie. Ik zie ze niet op mijn map staan. Ik heb er pas één gevonden.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Normaal als je in de buurt komt zie je op je map een blauwe zwembad, zie je die ook niet.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ga naar de Landmarks Lower Rez en Sunset Heights. Daar vind je 4 zwembaden volgens mij.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    You should be :'-(

Ja die was ook niet zo gek hoog want ik haalde hem maar met moeite :+ Ik heb die niet eens gekilled dacht ik.

Skate 1 was makkelijk, met een paar redelijk moeilijke opdrachten zoals de pro challenge van P-Rod en Rob Dyrdek. S.K.A.T.E. was makkelijk te halen door maar varianten op 540's te doen.

De opdrachten in Skate 2 zijn over het algemeen iets moeilijker, met een paar extreem moeilijke en enkele zowat onhaalbare opdrachten. Waaronder dus de Pro Challenge van Girl. Daar moet je SKATE tegen Mike Carroll en Eric Koston spelen. Hun zijn als eerste aan de beurt. Ze bailen zowat nooit, ze doen alle tricks na die je doet en alleen met een 540 (die 1 op 1.000.000 keer lukt) of een triple kickflip/heelflip (die 1 op 1.000.000.000 keer lukt) zijn ze te verslaan.

Ik ga denk ik maar gewoon wat oefenen op een 540 net zolang totdat ik hem onder de knie heb daar en dan ga ik weer verder met die challenge.

En was het het nou waard, dat ene park? Het Monster Clubhouse dacht ik? Wat staat daar allemaal in?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina