1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    je maakt eerst een 360 en als je al in de air bent doe je gewoon RT + A (inhouden), en na die footplant kan je nog net die 540 maken :) tis wel beetje oefenen eerst, maar als je m onder de knie heb lukt die aardig. oja, doe die footplant niet als je vlak bij de grond bent, want dan val je. doe m ruim van te voren als je in de lucht bent.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  2. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb een probleem bij "oi! let's skate", daar moet je een handplant doen op die hoge rail boven de pipe in slappy's. Maar ik krijg hem niet geplant, ook al duw ik de knoppen in en ben ik hoog genoeg :confused:

    Laat maar, je mag geen olie gebruiken dus :p
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ga het nu proberen, ben benieuwd of het werkt. Inmiddels kan ik de heel en kickflip ook tripple dus ik kom steeds een stukje verder. Nu nog in nollie stand leren.
     
  4. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk ik heb hem ook!!!!!!!
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja? HOE HOE
     
  6. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier werkt het niet
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nu voel jij je genaaid met je pack van 400 punten :+
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nee hoor, als ik die klier van een Kosten versla ben ik zo blij :):
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Yeah ik heb net nog even een aantal Hall of Meat challenges gehaald (waaronder 20 sec bailen) dus ik heb de bovenste 3 op 15/15 en de onderste op 10/15. Die groin breken lukt echt niet.
     
  10. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Nollie, kickflip whatever 360 doordraaien met een footplant naar 540.
    Let wel op de ene kant opdraaien draait beter dan de andere kant op.
     
  11. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    20 sec haal niet eens die met 10, tips please?
     
  12. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Groin is me gister gelukt :p
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Moet je je groin breken op een voorwerp of gewoon je groin breken? Gooi jezelf gewoon van een hoog gebouw of van de dam af en probeer spread eagle op je kruis of op je benen te landen. Gewoon erg vaak proberen.


    Op gegeven moment krijg je als je een aantal hall of meat challenges hebt gehaald de locatie The big spill tot je beschikken. Hier moet je jezelf naar beneden laten vallen en heel langzaam naar beneden laten rollen. Na een aantal keer proberen heb je hem wel. Als je die locatie nog niet hebt gekregen zit de own the spot locatie "need for speed" of iets wat daarop lijkt er praktisch naast. Als je je naar beneden laat rollen ga dan wel richting die ronde buizen want dat is het langste stuk.

    Ik heb daar ook een filmpje opgenomen dus kijk maar in het show je skate 2 footage topic want misschien herken je de plek wel.

    @ Dusky, Eddyfever en Winterbase, hebben jullie zin om binnenkort even wat online freeskate challenges te halen?
     
  14. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx voor de tip, en ja tuurlijk eventjes een avondje activaties wegwerken.
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    iemand die gap uit die kabelbaan toren al geland? Die zit naast de brug waar je af springt om naar die new san valona letters te komen. Ik krijg hem maar niet geland. Gister wel nollie 360 hippie flip geland. Heb replay. Ben echt een te dope YouTube film aam het maken. Oa: hippie jump onder 4 rails in 1 keer een roof to pool to roof gap. Hippie finger flip. En als laatse een roof to roof to pipe gap met een one foot backflip naar de volgende rail -0- (y) filmpje word echt vet owja ook nog bij sunset hights van het dak door dat gat op de ramp :d .

    Me like skate 2!
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Die 20 sec bailen had ik idd zo als Maluku het zei. En ik moet mn groin breken op een object. Dat is wel lastig hoor. En wanneer loopt die dam eigenlijk leeg zodat je er kan indroppen?

    En ik wil gerust weer wat freeskate activities doen. Ik ben ze nu allemaal aan het afwerken. Ik heb ze nu op Cougar mt Upper en Lower en op Downtown East, in de Mega Compound, in The Boneyard en ik ben nu bezig met Downtown west. Alleen die trick list is daar nogal moeilijk (maar we waren hem gisteren ook met zn 2en aan het proberen).
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    EA :emo:, nu staat die pack online waarmee je meer mogelijkheden hebt om filmpjes te maken. Kost wel 600 points. Heb het gehad met die schijt EA, stop het gewoon in die game klootzakken... |:-
     
  18. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmer-pakket

    Upgrade skate.Reel voor meer camera-opties, extra online opslagruimte voor beeldmateriaal (maximaal 5 minuten) en extra spullen voor je skater. Voor dit item geldt geen teruggave. Zie www.xbox.com/live/accounts voor meer informatie.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben wel benieuwd wat er in zit. Maar ik heb maar 500 punten dus...
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heeft er iemand nog tips voor Dunk Slam? Ik haal hem maar niet. Ik heb die ramp al 30x een stukje verzet maar ik haal hem maar niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina