1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alle paths uitgespeeld, enkel nog wat hall of meat challenges en throwdowns. Einde was best wel beetje dom :x

    EDIT: en ligt het nou aan mij of valt op de Regs miniramp helemaal niet lekker te skaten?
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waar is de regs miniramp dan? In de laadschermen staat 'Rumor has it Slappy's bought the old regs miniramp' en dan iets van maar je mag er niet zomaar in.
     
  3. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    He even een vraagje, ik heb gisteren een filmpje gemaakt en ge-upload, maar waar kan ik hem nog een keer bekijken? Kan dat alleen online of staat die nog op mijn harde schijf ergens?

    Online zie ik hem trouwens ook nog niet staan. Weet niet hoe lang dat duurt
     
  5. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eerst alle carreer challenges uit hebben (throwdowns en HOM moeten niet) dan unlock je deze. Als je wilt weten waar deze precies is, kan je mij PM'en. Wil namelijk geen spelbreker zijn voor de rest ;)
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je kunt beter mij pm'en dat werkt beter als je iets tegen mij moet zeggen. :+ Of je zet het gewoon in een spoiler. Maar ik kan dus nog steeds die kut vert with the vampire niet halen. Maluku waar blijft jouw filmpje? :mad:
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik moest gister met jou samen die online activities doen hoor.8)
    Ik maak nu wel even een filmpje. Daarna online weer activities doen?
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0


    Youtube?:)
     
  9. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Hier is de link naar het filmpje voor vert with the vampire. Ik heb even geen zin om het op youtube te zetten dus moet je maar even kijken via skate.reel. Het enige wat ik daar dus deed was de hele tijd mijn linker stick naar boven houden en proberen niet tegen de muur te knallen. Misschien heeft het ook iets te maken met de hardheid van je wielen? Hoe harder hoe meer speed dus dat kan het ook zijn volgens mij.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je kan de Regs miniramp vinden in
    Slappy's Park. In de ruimte waar je over die gap moet springen en dan voor het eerst die container moet verplaatsen om in Slappy's Park te komen.
     
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb nu alles van de singleplayer uitgespeeld!\o/
    Nu moet ik nog 90 van die online freeskate activities doen en nog een bepaald aantal duizend exp. halen voor die pro en legend status online dan heb ik 1000/1000\o/
     
  12. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet hoe ik die fotoshoot van Trasher moet doen waar ik de 3de trap gap moet maken?
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    WTF zo hoog ben ik echt nog nooit gekomen :+ Maar ik heb de hardheid op zn zachtst staan dus die zal ik eens helemaal op zn hardst zetten.

    Ah ok dat zal ik eens kijken dan. Maar dat is pas op het laatst dan?
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Eerst over de eerste twee trappen springen en dan via de rechterkant (dat schuine gedeelte) snelheid maken door middel van pumpen dan spring je met gemak over die trap heen.:thumbs:
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb trouwens nu 104 freeskate activities gedaan. Nog maar 45 \o/

    FF nog 2 fototjes er tegenaan knallen:

    [​IMG]
    [​IMG]

    En mijn menneke:

    [​IMG]
     
  16. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gangster:lol::D
     
  17. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat enkel als je alle career challenges hebt gedaan, zoals ik daarstraks al zei.
    Maar iemand een idee hoe ik custom afbeeldingen van iemand anders op mijn board kan zetten?
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Mooi die eerste shot,maar kun je die op elk gewenst moment shooten?
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jep, gewoon in de replay editor.

    En:

    \o/ Jippie ik heb hem gehaald. Kut vert with the vampire. Ik had mijn trucks en mijn wieltjes op zn hardst gezet en nu haalde ik hem in 1x. Nu moet ik nog 5 hall of meat challenges en nog een aantal throwdown challenges. Daar heb ik er nu 1 van.
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben de game nu ongeveer een week aan het spelen. Vind het zwaar vet en verslavend maar er zijn dingen die ik gewoon tergend kut vind. Ik heb tot nu toe alles redelijk snel gehaald maar er waren dingen bij waar ik echt helemaal leip van werd. Ik moet nog 1 Pro Challenge en dat is "The Streets Are Calling" van Rob Dyrdek. Heb die shit wel 100 keer geprobeerd maar die 360 flip lukt me gewoon echt niet. Anyway, ik heb gisteren even een test filmpje online gezet en het werkte ook nog! Vond dit wel een geinige bail 8)

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina