Easter Eggs stellen nooit veel voor, maar het is voor de makers en de freaks altijd wel leuk....dat er om de "megg" zo'n hype is ontstaan snap ik alleen niet...(hij zit wel op een kt plaats verstopt zeg...) Ik ben trouwens wel blij dat de hype hier pas kwam op het moment dat ie opgelost werd
Die pratende grunt aan 't eindstukje van de laatste missie is grappig...ik weet niet precies wat hij zegt
iets met dat ie dorst heeft geloof ik en dat een andere knakker drinken aan et halen is, maar het duurt nogal lang...
D'r zijn al meer mensen naar die plek gegaan om 't te bevestigen...ennuh...hoe krijg jij dat bloed in de vorm van een hart?
Ik heb hem op mijn computer staan, ik heb hem van deze link. Het is een 'outtake' maar zo klinkt hij wel.
Ohw,het moet een hart voorstellen Nee ik bedoel gewoon je die M makkelijk kan zetten,zo zet ik vaak online mijn naam op hun bunker
en als dat niet lukt gooi je er een tank ofzo in he in Halo zijn zeker wel veel eastereggs, kijk maar op de zool van een dooie MC, je ziet dan de initialen van een designer geloof ik
er is ook nog een easteregg die me erg vet lijkt maar ik heb em nog niet gezocht, in the maw als je aan et racen bent weetjewel, moet je ongeveer aan het einde (nog wel voordat je uit je auto moet) ergens naar rechts, daar staat een flood-gast een heel verhaal te vertellen over van alles en nogwat
nee, dat is een grunt, hij heeft het over dorst omdat hij de hele dag hard heeft gewerkt. preciezer: aan het einde van de 'race' moet je in het midden van de tweede afkorting naar recht gaan, kijk die grunt een tijdje aan en na een halve minuut begint hij te lullen
jij misschien ja, ik haal het altijd op Legendary maar de minderbedeelden kunnen het natuurlijk altijd op easy doen
Als je gewoon een beetje doortoert kun je makkie ff stoppen om te horen wat die grunt allemaal aan het blaten is als je er aan komt (in een afsnijgang bij iets van 900 meter over nadat Ecco419 gecrashd is) Dit zegt 'ie: "Good thing the nipples are waiting for me at the starship, 'cause man, I've got a BIG GRUNTY THIRST!!!"
Even voor de non-believers...ik heb net zelf ff gekeken maar de Megg is echt gevonden, ik sta er nu recht onder...wel lief Dusseh...als je de spoiler wil moet je maar ff PM-en en dan geef ik je de triggers wel