Omg! Way 2 kick :{ Maargoed, met dank aan Saaur (had hem al een tijdje gelee over dit ge-PM't Ik wou de thread niet voor zoiets kleins kicken) Megg -> http://www.eeggs.com/items/39810.html
Ik heb hem nu ook gevonden Meteen een pijltje door dat hart heen geschoten Btw die Invulnerable Marines waren best irritant
Als je bij het level 343 spark guilty het eerste gebouw binnenwil dan komen er allemaal covenants naar buiten omdat er op hun word geschoten door mariniers, LIJKT. Als je naar binnengaat zijn er helemaal geen mariniers, en weet je waarom niet: Het zijn 2 losse geweren die in de lucht hangen!!!"
Ja, maar dat komt dacht ik alleen maar, als je an de drop weer in de Pelican gaat, of erop springen en bovenlangs en dan zie je dat erg goed
Ik heb dus een nieuwe gevonden (toevallig), noem m: Dead brute still flirt. Toen ik sacred icon nog een keer speelde op legend. kwam ik erachter dat als je op een specifieke brute schiet hij knipoogt. Als volgt: -speel sacred icon op legendary -werk je door de kamers heen (plasma pistol) tot je bij de 2 jackals en een grunt komt, die in gevecht zijn met sentinels -wanneer je deze kamer gedaan hebt ga je door naar de volgende -pack een sentinel beam - ga (nadat de kamer sentinel-vrij is) naar de meest verste (kan geen ander woord bedenken) hoek links -daar tref je een (gedode) brute aan liggend in grunt bloed en naast hem een cov. carbine -zoom in op z,n gezicht en richt op z,n oog -schiet met je sentinel beam maar beweeg niet -zoom weer in en als het goed is knipoogt hij Je kan dit een aantal keren herhalen maar wees geduldig, want het werkt niet altijd. Ik weet niet of deze bug al bekend is maar ik vond hem toevallig. Probeer m uit: plezier gegarandeerd (citaat uit tread) post als ie is gelukt.
Maar dit gaat dan toch weer over Halo2? Maakt niet uit, ga hem ook even uitproberen. Is denk ik gewoon een fout, hebben andere dode Brutes het niet?