1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Easter eggs / secrets hunt/gespot

Discussie in 'Games' gestart door Cliff, 7 sep 2014.

  1. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Hallo ieder die al legend is of wordende is ^^.

    Als ik aan een bungie game denk denk ik automatisch aan een hele goede egg/secrets hunt. Ik kan het me ook niet voorstellen of in destiny zit zoiets groots gestopt dat we het er over 5 jaar nog over hebben. Ik ben er iig klaar voor!

    Post hier al je eggs/secrets die je zelf gevonden hebt, of online tegen gekomen bent.

    Succes and happy hunting!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Zo dan. 1 dag gespeeld en voornamelijk alleen maar op earth geweest. Ik speel lekker rustig aan en explore alles. Echte eggs heb ik nog niet gevonden alleen weet wel dat er veel meer zit verstopt als dat het lijkt. Zo vond ik bij de spawn (waar je eerste earth missies begint) en kist helemaal beneden bij het water op een stukje rots die bijna niet te zien was en ik moest ook dood gaan om er weg te komen. Niet echt bijzondere loot maar het laat wel zien dat het loond om op vreemde plekken te kijken.

    Ook vlak bij de radar toren vond ik een kist waar ik via een paar daken bij moest komen. Normaal heb je daarn niks te zoeken en het kostte mij 10min om er te komen maar het kistje waar een leuke gun in zat was een goede beloning!

    Na deze 2 leuke vonsten ben ik er alleen maar meer van overtuigd dat er wat hele leuke dingen verstopt zitten in destiny!
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Valt toch wel tegen he :p?
     
    Servantes vindt dit leuk.
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Nou eigenlijk niet. Gewoon een kwestie van tijd tot er wat gaat gebeuren. Een "wait for it" momentje hoop ik ;).

    Wel leuk is dat er in de tower. Vanaf de spawn links naar de deur. Als je vor de deur staat naar rechts. Tussen een aantal kratten ligt een voetbal waar je mee kan spelen. :D

    En bungie was al bezig met destiny in de tijd van halo 3 odst. Een advertentie in de game laat de aarde zien met een witte bol (traveler) en daaronder zoiets van bla bla destiny.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @Hybrid
    Wat is dat? Ben niet echt een halo fan...
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kent Master Chief toch wel? :p
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja okay, er is enigsinds wat vergelijkingsmateriaal....
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Maar wat een eastereggs zijn we tegengekomen he 8)
     
    Lenny-t vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik weet alleen die voetbal en paarse (skippy?) bal in Tower. Altijd grappig als iedereen opeens achter die ballen aanlopen. 8)
     
  12. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar ligt die paarse bal dan? Ik ben enkel nog een voetbal tegen gekomen :lol:
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij Cryptarch links, maar die ligt er niet altijd heb ik gemerkt. De voetbal wel.
     

Deel Deze Pagina