1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Easycap aansluiten op pc

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door timotje231, 31 jan 2014.

  1. timotje231

    timotje231 New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik wil graag wat video's opnemen met me easycap, alleen ik zit met een probleem.
    Ik game met me xbox op me beeldscherm van een andere pc, maar ik wil de filmpjes gaan opnemen op me laptop, hoe moet ik dit aansluiten?, ik heb 2 kabels die normaal naar 1 uiteinde gaan, en daar komt het draadje van die speaker in (beetje onduidelijk haha) zie foto maar:

    [​IMG]

    Die 2 kabels heb ik dus in me easy cap gedaan, en toen kreeg ik alleen maar geluid.., en ik heb geen andere kabel over volgensmij om in me easycap te doen.

    [​IMG]

    Hopelijk kan iemand me helpen...

    Het programma wat ik gebruik is : Unlead VideoStudio 11.0

    Gr Timo
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    http://www.easycap.nl

    Hier staat dat hij plug and play is, opnemen via USB...


    Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
     
  3. timotje231

    timotje231 New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb alleen 2 kabeltjes voor het geluid, en dan hou ik 1 kabeltje over op de easycap met ' s-video'
     
  4. timotje231

    timotje231 New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze Vga kabel gekocht voor me xbox (het is de officiele van ms)
    [​IMG]
    Zoals je ziet heeft hij maar 2 kabels ( allebei voor het geluid) , en een aparte kabel die in de xbox gaat, en een kabel die in me pc gaat, (ik heb geen HDMI)

    Me easycap heeft 4 uitgangen
    2x geluid
    1x s-video
    1x CVBS

    De laatste 2 gebruik ik dus niet/ kan ik niet gebruiken, omdat ik geen extra snoertjes heb die ik erin kan doen...

    Hopelijk kan iemand me helpen....
     

Deel Deze Pagina