1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eat Lead: The Return of Matt Hazard

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Dat is wel te ver ja..
    Nouja, dan moet je hem maar 2x doen;)
    check tentakel tip video op vorige pagina die ik had neergezet..:b:

2. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    ben wel erg blij dat ik ehm in 1 keer op zen moeilijkst had gedaan had het echt niet 2 keer willen doen.

Spel is leuk maar niet 2 keer.....

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ben nu langs die tentakels... viel uiteindelijk nog behoorlijk mee (op een uitermate crappy checkpoint na. :{ Recht voor 3 spacemarines die net uit hun droppod komen).

Valt me nu wel op dat ze eigenlijk gewoon de Gears of War muziek gejat hebben. :+ (het level na de tentakels dus; waar je die 'Mario' dude tegenkomt)

edit: Wat een heerlijke achievements heeft deze game toch soms.
    wtf 8)

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag uitgespeeld, wat een geweldige baas was die JRPG trouwens en dan ook echt die achievement erachteraan "Forecast for the next level: No More Clouds" echt leuk gedaan (al wel heel erg makkelijk).

Moet wel zeggen dat ik weinig zin in de hard mode heb, de ammo starve en soms slecht getimde checkpoints waren me iets te irritant.

Idd sommige zijn gewoon geniaal zoals die ene van de Multiplayer of

Of net voor de eindbaas:
    als ie zegt "No leave him to me, i need to get the Beat the Snot out of Wellesley" achievement. Zo droog :lol:

En hoe vet is het om de makers van het spel te killen? :+

Hoe lang heb jij trouwens over die Grenade Tester achievement gedaan?

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    10 minuutjes.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Bah ik dik een kwartier 8) Die mannetjes bleven gingen maar niet bij elkaar staan, op een gegeven moment heb ik de cover weg geschoten en toen lukte het pas.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waar heb jij het gedaan? Ik was het van plan om het bij de eindbaas te doen, maar uiteindelijk haalde ik het in de ruimte daarvoor.
    (Die met de boekenkast.)

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb al 5x gehad in die ruimte daarvoor dat er één blijft leven met 25% hp. =/

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is ook een beetje geluk... Ze moeten nét goed staan, en je moet nét goed mikken (en het helpt sowieso om die Maximum Hazard power-up te nemen)

In het mikken was ik niet zo goed. :+ Ik had die Grenade Launcher misschien 1 keer eerder in de game gebruikt.

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Bij de eindbaas, heb wel het hele level en het level daarvoor die nade launcher mee zitten slepen :+ mja toch gehaald gelukkig.

Ben benieuwd hoe Maxium Hazard me afgaat, deze game verdient toch wel de 1000/1000

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, voorlopig niet. :+ Vind het wel even goed.

Ik vond dat ze de laatste 2 levels té lang rekten met nóg een gangetje.. nóg een groepje bad guys... Pff. 8)

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jaah dat had ik ook man, had echt zoiets van, yooooooooo waar blijft die checkpoint/cutscene, heb het wel ff gehad met die gasten 8) Mja kijk wel, moet toch nog iets doen todat AoT binnen is, aangezien m'n (P) nog niet gemailed zijn.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Eindelijk de moed verzameld om deze game op hard uit te spelen, was best nog wel te doen kwa moelijkheid maar op een gegeven moment werd het wel erg saai, zeker het eind was gewoon te lang.

Maarja, deze kan nu mooi op de brandstapel iig :+

Deel Deze Pagina