1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eC I easy Company

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Zoeken jullie nog clan members?

2. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    G3!l kan ik me nog inschrijven? ;) anders stuur ik je morgen wel ff een chat invite :)

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    oepsie.

Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoals eerder aangegeven nog 1 of 2. Stuur me een berricht of Friend request morgen want dan zijn de try outs. Ik probeer tussen 2 tot we onze member(s) hebben.

Je staat erbij :) ik zie je morgen.

Ehm dit is vrij lastig uit me hoofd om 12 uur `s nachts. Maar ik doe tog een poging:
    USC Madness
    FoD Mathic
    DDB DeadZon3 NL
    FoD Vzaitsevv
    inT WannaB
    xboxfreak 36
    Airborne I NL
    DF warrior x7
    Koen vd horst
    Ik neem aan nu ook king cobra NL ^^
    + nog een 4tal mensen die ik niet kan noemen omdat ze al actief zijn in ned clans.
    + nog een speciaal geval.

Sorry als ik iemand vergeten ben:+ en dat ben ik mrja.

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Damn nog even en ik moet eC hard gaan flamen.. Ik bedoel jullie gaan toch niet goed worden he? ;)
    Nee, dope dat je zoveel try outs hebt Benc. Kies zorgvuldig.

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx man :) Mare ben jij toevallig morgen vrij tussen 2 en 5. En heb je een team klaar staan? dat mij wilt helpen? ik zoek namelijk een team om de hele middag tegen te spelen. Dat team moet dus het liefst een clan zijn die goed op elkaar is ingespeeld enzo. Mauperd kan helaas niet.

7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik wel een team van 4 man klaar kan zetten morgen rond die tijd. Zal morgen even wat berichten rond sturen voor je. Weet niet zeker of ik er zelf ben (vriendin..).

8. I Seal

I Seal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koen vd Vorst is een aangename kerel om tesamen en tegen te spelen -

Stond verbaasd dat hij nog niet in een clan zat........

9. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    SEAL, vriend! dankjewel man, maar das insgelijks hea. Altijd gezellig hea op rem zun server :)

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zou echt super zijn!! Thnx man zoizo al voor de moeite.

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Laat haar gewoon meespelen :9 Best veel mensen.... ik wens iedereen alvast suc6 :) Btw die warrior is tog die eigenaar van zo'n winkel, tog sander? (dikke sponsor :9!) Warrior je bent egt heel aardig en je bent focking 1337, mag ik nu een gratis spelO-)

12. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    LOl @ Pine NL

13. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee koen woon jij in helmond geniaal die mensen daar die gare taal die ze daar spreken kiek hem hee mensen ik kom zo voor de tryout

14. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    Okeeeeej....

15. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaaaaaa henk

hoezo heb je je naam als gamertag ??

16. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik toen nog geen live heb en was maar gewoon wa snel ingevuld en toen ik live activeerde na een half jaar stond ik er niet echt bij stil....

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wie zijn het geworden? Ben nu wel benieuwd wie is het omdat ik er niet eens aan toe ben gekomen.

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben 1 iemand gevonden in de middag daar waren we het allemaal over eens. Zijn teamspel was goed individueel was het goed en omgang is perfect. Ook kennen we hem al een stuk langer dan de meeste andere wat toch ook wel meehelpt.
    Er was 1 iemand die bijna net zo goed speelde though (beter dan verwacht) maar we hebben maar 1 iemand nodig in die functie. En het teamspel van hem was toch een stuk minder. Toch twijfel ik nog steeds over deze persoon.

Verder zijn we toch maar doorgegaan na het eten omdat er veel mensen waren die toch nog wilde spelen. Helaas hebben we de 2de persoon niet te pakken. Al krijgen ongeveer 3 personen een tweede kans om zichzelf alsnog te bewijzen.

Ik wil zoizo iedereen bedanken die interesse toonde en/of een poging heeft gewaagt. Mochten wij bot overgekomen zijn excuus daarvoor maar we zijn van 1 tot 9 bezig geweest achter een scherm en das niet goed voor je.

Nog 1 ding: Robin bedankt dat je een team wilde fixen en locust jij bent ook de bom zonder jou was het niet te doen geweest. xx :cool:

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Lol en dan tog weer wel daarna trials testen, hmmm.
    Namen van de de mensen die door zijn?

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het spijt me er werd nogal aangedrongen maar `s avonds ging de organisatie toch een stuk minder... Hieruit volgde dan ook geen naam.

Als je als nog een keer wilt laten zien wat je kan dan kan dat vast wel een keer. Als je geen interesse meer hebt begrijp ik dat.

Verder geef ik die ene naam pas door als ik de andere zkr weet. Of als hij het leuk vind om te vertellen. Daar heb ik zo mijn redenen voor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina