1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eC I easy Company

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    MADNESS!!!!!!

allereerste GT: PP Alain. wilde ergens in Maart Ic3 joinen werd niet goed genoeg geacht. Ging daarna naar USC werd daaruit gekicked. En nu bij eC. Owner die gast is 13 ofzo. En eC kan veel betere spelers recruiten.

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Gast is in maandje of paar 15 is erg jong maar zit potentie in. Hij is beter dan de gemiddelde nederlander en wint de meeste 1 op 1s en vaak ook 2 op 1 want hij beheerst de basic wapons. Hij is goed met torque bow en kan zelfs redelijk snipen.
    HIj werdt niet gekicked uit USC maar ging eruit. Vervolgens stopte de hele clan ermee. Hij is nog niet perfect maar dat maken we hem wel.

Ik vind dat je als je wat tijd in bepaalde spelers stopt er uiteindelijk iets prachtigs uit komt. En daar heb ik dan ook vertrouwen in. Er zit gewoon veel potentie in madness en we zien vanzelf wel waar we terechtkomen.

Hij is jong dat klopt maar ik vergelijk hem met baby king. Beide jonge spelers, beide piepstem maar beide gedragen zich volwassen en zijn alles behalve slecht.

Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  3. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Alles wat je zegt geef ik je gelijk in. Ik, UsC Headshot: wij zagen ook potentie in hem omdat hij zo goed is op z'n leeftijd.

Als hij USC niet verliet werd hij gekicked. Maar ik ken hem nu zo'n ongeveer half jaartje En hij is niet klaar voor die clanscene zo'n gevoel heb k erbij

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ok aan mij/ons de uitdaging om hem er klaar voor te maken. :)

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat het Wat wordt ;)

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    JA lol, ik had me try-out niet eens gekregen :9

7. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zelfs SeXy pine = beter:9

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect maar nee. 90% van die tryouts was waardeloos. Waren maar 3 namen die het redelijk tot goed hadden gedaan. Het speelt ook mee dat ik iemand langer ken trouwens.

Ik zal het hier maar gewoon neerzetten dan. Maarja mensen die het goed deden: tjapuk - madness - deadzone. Alle 3 kende ik al langer. Deadzone was beter dan verwacht.
    En dan kijk ik behalve bij deadzone niet alleen naar die ene dag maar naar altijd.

Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  9. Thnx Overlord, maar ik had toch al een ander team gevonden dus.. Maar idd ging opzich niet slecht, ook qua teamverband en qua skills. Maar ik gaa nu gewoon naar de WCG met mensen die ik al veel langer ken, en dat is ook de reden waarom jij tjapuk aannam. Dus we zien elkaar wel op de wcg.

10. Nou Jantjuh voordat jij Overlord kan zien lig je allang uit de WCG met je team :lol:

geintje (niet boos worden gothic)

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2007
  11. RiChY

RiChY GoW II

Leuk Bevonden:
    0

ik ben ook nog een kleine jonge hoor:9 bijna 16 GROOT HE:cool:

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Idd en weinig mensen willen jou tegenkomen :)

Gister een clanmatch gespeeld tegen WCC. Een clan waar ik eerst niks over had gehoord maar ik dacht we moeten ergens beginnen. Toen zei WCC ons doodleuk aan het begin van de match dat ze dezelfde dag xAoDx hadden weggevaagt.(3-0) Toen dacht ik dat het toch lastiger werd dan verwacht hier de uitslag:

roster eC: eC I Madness, eC I Richy, eC I OveRloRd

WCC vs eC I
    onhost: Ravendown 3-5
    offhost: Canals 2-5
    onhost: Gridlock 2-5

Ze waren verassend goed op de eerste map. Richy maakte helaas geen gebruik van zijn host. Maar madness (die voor een eerste clanmatch bij ons echt geweldig speelde) en ik vingen dat op. Tweede map speelde richy weer geweldig.
    De laatste map hoord er niet echt bij naar mijn mening. 1 van WCC was ineens weg. WCC zei ons dat we dan de win kregen omdat we de eerste 2 mappen zo hadden gewonnen. Nou dat doe ik liever niet. Ze weigerde helaas om gewoon iemand anders erbij te halen. Opzich speelde ze nog netjes voor een 3 op 2 maar wij handelden er niet echt naar.

Ik denk dat WCC in de toekomst nog veel van zich laat horen.

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent ervan op de hoogte dat je nu xAoDx vs eC I hebt staan?

14. I Seal

I Seal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al gespeeld tegen die WCC mannen

Het zijn spelers die weten wat ze doen op Gears ;) - Heb er al een paar leuke battles tegen gehad

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ervan op de hoogte dat die wedstrijd er al staat al vanaf het moment dat rbert nog in de clan zat. Maar die wedstrijd is nooit afgemaakt. Wijzelf zijn natuurlijk met heel veel dingen bezig geweest. Maar er zijn momenten geweest dat wij wilden spelen maar toen kon AoD niet. Ik ga binnenkort (vandaag) even met hun leader/aanvoerder praten.

Ja ik was onder de indruk, vooral raven down op warzone wordt het al veel lastiger tegen ze. Aardige gasten ook trouwens :)

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  16. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die score die er staat, is dat nou van de match vs WCC of de match vs AoD?

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    :+:+

18. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je wel dat ik niet gek ben ;)

19. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    WCC Unleashed dat is pas een toffe gast:D
    Hij noemde zn clan liever het WC Clubje.

Die gast vertelde dat hij op een trilplaat ging zitten en na een tijdje op de hoogste stand deed en toen scheet hij in zn broek:+

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet zeggen dat het niveau hoog was. Maar toch daalt het een beetje :9

Maar hij is idd echt chill.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina