1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eC I easy Company

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow zo lang mogen ze hem helemaal niet houden toch??? ga bellennnn...

    Mare grote halo 3 fan? ik wil hier geen halo 3 discussie laten ontstaan hoor mare ik vond hem hem wel zwaar tegenvallen. (niet slaan please 8))

    Mare heb je al gebelt want ze moge je xbox maar max 3 werkweken in duitsland houden..?
     
  2. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah man heb al gebelt maar die mensen daar zijn dom.

    Hij was de 8e al gemaakt en had dus verwacht dat ie opgestuurt zou worden heeft degene die ehm moet verzende het mailtje verkeert gelezen en dus gecancelt |:- dus ik weer gebelt vandaag en nu word hij (als het goed is) op gestuurt met spoed dus hoop ehm eind deze week weer te hebben.

    Wat Halo 3 betreft was het een beta niks meer niks minder wat je hebt gespeelt was niet de uiteindelijke game er kan nog vanalles aan verandert worden.Dit was puur een test hoe het zou lopen online.De uiteindelijke game zal en stuk vetter/bruter/gruwelijker etc etc worden.

    Maarja eerst me box terug dan ben ik al blij zat \o/
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm in zo`n geval moet je wel een gratis game kunnen loskrijgen van MS... jammer dat die dingen zo vaak kappot gaat trouwens... ik kreeg een halfgare terug mrjaa toen ik belde zeiden ze dat het aan me faceplatelag en stuurde ze een nieuwe. (het zal wel) problemen zijn er nog steeds dus daar lag het niet aan...
    Mare hoop ook dat je hem snel hebt dan! :)

    Over halo ;) --> ik denk niet dat de gameplay beter wordt in het echte spel, evenals de graphics (waar bij de laatste weinig op aan te merken viel hoor trouwens) Maar ik denk dat halo niet echt een spel is voor mij,,,

    Ik ga wel voor shadowrun-->MOH-->BIAHH-->U3
     
  4. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach als ik op zen minst maar iets heb om op te gamen dan ben ik al blij.

    Wat H3 betreft zulle we moeten afwachten.

    Wat games in de toekomst betreft ik ga wat nauwkeuriger met me aankopen om heb zo'n beetje elke game gekocht de laatste tijd en kan niet echt zegge dat ik 1 van alle veel heb gespeelt ondanks me xbox kaduuk is.

    Heb momenteel 3 games ligen die ik nog even volop wil spelen ook IVM achievements die ik opnieuw moet halen dat zijn:

    GoW/Shadowrun/C&C3 als ik die 3 naar mijn idee genoeg heb (uit)gespeelt dan kijk ik wel naar een volgende game die vet is en veel online gespeelt word.

    Al denk ik niet van de games die jij gaat spelen dat MOH een grote trekpleister zal zijn wat betreffende clans maar we zullen zien.
     
  5. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    UT3 zeker wel.. ik ben echt benieuwd hoe die game gaat uitpakken op een console... het is toch wel bloedsnel :9
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hillegommer ik voeg je wel ff toe gaan we shadowrunnen *)
     
  7. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat moeilijk als ik geen xbox heb :confused:
     
  8. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    wes waar ligt Hillegom:9:lol:
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat niet? dat ligt in de vlak bij naast god

    Ow gister heeft eC nog een clanmatch gespeeld voor cg. Tegen eehm... geen idee eigenlijk,,, waren dacht ik niet zo heel goed...? anyway 3 vs 3

    Roster easy Company: eC I RiChY, eC I ZlaTaN, eC I Madness
    map? 5-0
    map? 5-0
    map? 5-1 (ronde verloren whaha noobs noobs noobs :+)
    Uitslag 3-0 voor eC

    Ik hoorde dat de tegenstanders achteraf gingen vragen (bijna smeken) dat ze niet hoefden te reporten, beetje vaag verhaal eigenlijk :emo: Ik ben niet zo goed op de hoogte zal het nog is na vragen :+
     
  10. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

     
  11. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was xDSPx de members waren nog niet ingeschreven op cg en ze wisten niet dat jullie goed waren;)
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Sorry hoor :mad:
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok, :)

    Net heeft me team weer een match gespeeld tegen DSU ( 3 vs 3 )
    Roster eC: eC I ZlaTaN, eC I Madness, eC I RiChY

    Uitslagen waren d8 ik 5-3 5-2 5-3 en maps waren: mansion, canals, gridlock.
    Het ging niet zo lekker bij madness, ach toch weer een win/oefening goed gespeeld hoor jongens! DSU weerde zich ook goed hoorde ik dus ^^

    Ik snap alleen niet waarom wij worden uitgedaagt door teams die hun team nog niet op orde hebben: uT, DSU en xDSPx moeten nog reporten maar hebben dus hun teams nog niet compleet,,, achja komt wel

    Upcoming: cm vs VVV (eng) (4 vs 4) Door ons uitgedaagt dacht ik, ik ben altijd als de dood als ik zelf niet meespeel, niet omdat ik mijzelf beter acht en ook niet omdat ik geen vertrouwen in me team heb maar als er dan een loss wordt gemaakt weet ik niet waar het probleem ligt.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  14. zlatan188999

    zlatan188999 Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Upcoming: cm vs VVV (eng) (4 vs 4) Door ons uitgedaagt dacht ik, ik ben altijd als de dood als ik zelf niet meespeel, niet omdat ik mijzelf beter acht en ook niet omdat ik geen vertrouwen in me team heb maar als er dan een loss wordt gemaakt weet ik niet waar het probleem ligt.

    uhhh benc doet niet mee we zijn gelijk sterker ;)
    haha geintje :p
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik had gehoopt dat je niet op het forum zou komen xD ;)
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Toch een win gekregen ookal ging het niet helemaal eerlijk, gefeliciteerd guys weer een win meer voor de NL scene.
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging wel eerlijk hoor:), er was alleen een woordewisseling, iets waar zij nogal sterk tegen waren en daar heb ik respect voor. Want ik ben ook wel zo. Geen enkele clan vind het leuk een opmerking te krijgen als ze aan het verliezen zijn. Zij reageerde er alleen ietswat fel op.

    Daarnaast hebben we de win nog niet binnen xD Maar ik ga er vanuit dat we die wel krijgen het zijn echt toffe gasten. (met sterke princiepes)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  18. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    Vananvond weer een win voor de Nederlandse scene..
    Tg vs Ghost of Norway..

    _O_ mogen de beste winnen*)
     
  19. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook nog tegen die gasten
     
  20. Ze hebben veel nieuwe spelers gerecruit, ben benieuwd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina