1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eC I easy Company

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winne we zeker wel:b:
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    GoN schijnt heel erg hard vooruit gegaan te zijn, maar we zullen zien idd.
     
  3. yup vanavond om 9 uur beginnen we.
     
  4. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
  5. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    Thx we zullen in het Tg topic wel een tussentijdse uitslag plaatsen:D
     
  6. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    GoN is wel goed succes.
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    GoN is nog steeds niet veel waard individueel maar zijn ontzettend vooruitgegaan als Team had ik begrepen. 3-0 en 3-1 toen wij tegen ze speelde.
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een clanmatch gespeelt tegen xHLHx. Ze hebben ons redelijk hard weg gespeeld(3-0). Naast dat HLH gewoon een goede clan is waren er een aantal vervelende dingen:

    --plotselinge lag tijdens canals (had 1 van hun spelers ook zwaar last van)
    --eerste keer dat ik speelde na update
    --lancer update
    --lancer update
    --lancer update :+

    Goed ik ben zkr niet blij met die update en ik weet dat HLH dat nu zeker wel is. Wij zullen ff wat dingen moeten aanpassen op zeer korte termijn. Ik denk nu aan allerlei dingen en mijn hele kijk op het wcg is totaal overhoop gehaald. Die informatie laat ik overigens voor mezelf :)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  9. zeker als zerosan de host is ja
     
  10. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Zei het meteen al Benc, HLH profiteert hard van deze update. Hun zijn wat je noemt een 'lancer-clan'. pG en zeker ook eC zijn 'shotgun-clans'. Zeker op execution was pG dit.

    Alle taktieken zullen aangepast moeten worden, ben er gisteren al zo'n 3 รก 4 uur met Named mee bezig geweest... Maar denk dat ik het nu netjes op papier heb staan (lees getekent).

    Maar dat wordt hard scrimmen en perfectioneren de laatste weken.
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je had gelijk clans als pG en eC worden er keihard ingenaaid nu.

    Je wilde een keertje oefenen samen hoorde ik? Ik vind het best(top) Moet alleen even goede dag vinden dan want ik heb gewoon erg veel school enzo.. Ik hoor het wel van je.

    Situatie waar ik "bang" voor ben. Een clan die veel lancert maar zeker niet de beste is van nederland wint wcg nu omdat de update op zulk kort termijn kwam. Terwijl als de andere clans meer tijd kregen ze uiteindelijk beter werden dan deze clan. Maarja we zullen het zien :)
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  12. Niks is zeker...kom op !! De hoop is tog niet weg of wel teddybeer!!! en die update zuigt...wel een naaistreek zo op het laatsts...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2007
  13. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    my shotgun power... it feels... gone NO why... why now right before the wcg:'-(

    die*&^%$#$&^%$# amerikanen met hun %$#^&& update
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  14. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    idd shotgun is echt bagger geworden:mad:
    toch maar effe oefenen met lancer :)
     
  15. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach je moet eruit kunnen leren.Toch ben ik van mening dat de lacer voor alle updates even sterk was.

    Maar bekijk het zo hun zijn niet de enige met lancer probeer het minimaal dan gelijk te trekken.En voor het toernooi zou ik minimaal zorgen dat je die lancer onder controle hebt anders ben je zwaar in het nadeel.

    Mocht je je afvragen hoe het komt dat ik heb gespeelt zonder xbox simpel heb bij iemand ander gespeelt ;)
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    Haha alsof lancer nu opeens alles is, een clan die vee lancert, legt het echt wel af tegen een clan met goede sniper en Torque-man. Ik vind het nog wel meevallen met die lancer, alleen als je een wapen oppakt en iemand schiet op je ben je hoe dan ook dood.

    En trouwens de lancer was voorheen ook niks tegen shotgun. Als iemand met shotgun op je af zou komen moest je al heel veel geluk hebben als je daar tegenover staat met je lancer.
    Maar als je toch goed bent met shotgun moet het geen probleem zijn toch.
     
  17. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet als je met een schotgun op ze afloopt met 4 lancers op je dat je dan een kill hebt je komt niet eens in de buurt geloof me
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel eens een clanmatch gow gespeeld? Voorheen was een lancer idd niks.
    En heb je gedacht aan de maps die mee doen in het wcg? waar wil je die torque/sniper goed inzetten.
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja vaak genoeg zelfs, wat heeft dat daarmee te maken?

    Oke mappen had ik niet echt naar gekeken. Maar als gewoon gebruik maakt van dekking en opsplitst in groepjes, ga je niet snel dood.

    @Richy: Goh nee meen je dat:+ 1 lancer tegen 4 shotties is ook kansloos.
     
  20. Hij bedoeld, dat als hun met de lancer zijn, je er makkelijk nog 2 of 3 kan killen. Want dat ding is dan niet zo sterk en je kunt para koprollen maken. Maar nu krijg je teveel schaden daarvoor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina