eC I easy Company

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    1100km das wel een eindje, maar dan moet je het inderdaad ook meteen goed doen! :)
    hopelijk kan ik er volgend jaar ook bij zijn, maar als iedereen om die plaatsen aan het knokken is ben ik bij de Red Hot Chilli Peppers

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha nick deze post is echt geweldig :lol::9:9

3. eC l Crysis

eC l Crysis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ik schrijf ff een berichtje voor benc, danny an richard:
    jullie zijn het beste team van de wereld, wat jullie ook doen op het wcg ik zal altijd achter jullie staan in goede en slecht tijden (zlatan zn favorite programma)! jullie zijn voor mij echte helden jullie zijn de mannen die alles voor elkaar kunnen krijgen! Richy jij bent niet alleen een goede host en goede shotgun maar ook een goeie vriend en game mattie! Zlatan zonder jouw was ik niks in pdz
    en jij bent een hele goeie speler in gow, we need you maar jij bent ook mn mattie al kan je af en toe zeuren en schreeuwen i love you man!!

Nu wil ik graag benc (overlord) bedanken voor zijn inzet voor de clan hij is niet alleen leader maar hij is ook degene die eC naar de top kan sleuren! hij is en zal altijd mijn n°1 vriend/compagnon blijven op Xbox live! Benc I love you man!

nu wil ik het nog hebben over de nieuwe members:
    tjapuk en madness jullie zijn precies de mensen die eC nodig had voor GoW en ik ben jullie zkr dankbaar dat jullie er voor eC zijn nu ik bijna geen GoW meer speel!! Nogmaals bedankt!

Dit geld voor de hele clan: ik zit hier nu te type zo en denk bij mn zelf van ik heb het wel getroffen met zulke members in eC! jullie zijn allemaal toppie! ik hoop dat jullie ver komen op het wcg maar zal altijd achter jullie blijven staan, jullie zijn mn matties, mn echte vrienden! eC gaat natuurlijk voor de win maar het belangrijkste is toch de vriendschap die is ontstaan tussen de oprichters van eC en de nieuwe members ik zelf ben heel blij met iedereen in de clan! er zijn ups en downs maar dat hoort er bij ik zal er altijd voor jullie zijn in moeilijke tijden!! I love you all

Nicky van Rouwendaal

ps: i am proud of you guys

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ok nick ik wil even beginnen met dat je minder wisky moet drinken want dit is echt te ernstig!. Maar aan de andere kant dronken mensen spreken de waarheid en dat zegt toch wel wat (al hoop ik dat je dat i love you gedeelte niet al te serieus meent maar toch ;))

Nick ff dit zonder jou was het allemaal niet zo leuk geweest, en ook al ga ik je nu proberen te verbieden om nog te posten op xbw als je dronken bent je bent een pracht kerel :b:

5. eC l Crysis

Leuk Bevonden:
    0
    thx benc. een hoop zullen me nu wel een watje vinden ofzo maar ik vind dat je de mensen op live en vooral je clan mates moet respecteren!! zij zijn niet alleen degenen die bij je in de clan zitten maar ook degenen die je naar de top helpen! Zlatan heeft me bijvoorbeeld een hoop geholpen met pdz ik geef toe ik was niet zo goed in het begin maar na een hoop avonden gamen met zlatan was ik een stuk beter en kon ik zelfs het niet meer bestaande DoS joine vooral met hulp van Zlatan die me leerde pdz spelen en overlord die me goed genoeg vond om me DoS te laten joine! ik heb daar een super tijd gehad maar toch wil ik het oudere DLA bedanken waar ik een hoop heb geleerd en waar ik Richy heb leren kennen! die richy dat is een top gast een echte maat! al is ie pas 15 en speeld ie nog met barbies, ik zou m echt niet willen missen. Zlatan ik hoop nog steeds dat we weer zulke avonden zullen beleven als in pdz dat waren echt de beste avonden van live! maar ik wil vooral nog een stukje schrijven over overlord! al hebben we wel is dingen waar we het niet echt eens over zijn ik ben echt blij dat ik m tegen ben gekomen in pdz! hij is mn game mattie! hij is als de zon voor de maan, de shotgun voor GoW (voor de update dan), live voor de 360! ik zou m echt niet willen missen! zonder hem zou live zo anders zijn, en eC zou zonder overlord niet eens kans hebben gemaakt om op het WCG te spelen! ik heb een hoop respect voor overlord, hij is af en toe een beetje te serieus maar zonder hem zou eC maar een dood gewone clan zijn! in mijn ogen is eC niet zomaar een clan het is de clan de altijd in mn hart zal bestaan, en eC zal altijd voor mn naam blijven staan ik bedoel wat wil je nou nog meer dan clan mates die om je geven!

Het is moeilijk om nee te zeggen tegen zo een mooie ervaring maar ik heb besloten om niet naar het WCG te komen al had ik jullie graag aangemoedigd! ik vraag jullie dan ook om een leuke tijd te hebben en om gewoon jullie best te doen!
    ik bedoel winnen is niet het belangrijkste in het leven! Vriendschap dat is belangrijk en daar gaat het leven om! kijk goed om je heen en waardeer wat je hebt want het kan zo weg zijn! hou van de mensen die je lief zijn en onthoud dat gamen niet alleen om het winnen gaat! natuurlijk wil je winnen maar om te winnen moet je niet alleeen goeie members bij elkaar zoeken maar je moet elkaar ook respecteren en om elkaar geven!:):

eC members jullie zijn gewoon toppie en benc jij bent de man!!!!!!

Nicky van Rouwendaal

ps: ik kan best wel snel geraakt zijn en heb ook een hele emotionele kant ik denk dat jullie dat nu wel gemerkt hebben! maar als iemand aan eC of mn team mates komt dan komt ie ook aan mij! ik kan best wel zwaar jalours zijn dat wil ik jullie ff laten weten! love you all!!

6. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Dat zijn mooie woorden Crysis (wat over the top maja)

Maar toch een tip: Zoek real life vrienden!

7. eC l Crysis

Leuk Bevonden:
    0
    das nou het probleem die heb ik wel maar ik vind mn clan mates veel leuker en interessanter! mischien wel omdat ze in Nerderland wonen!
    eC for tha win!!!!! owja en heb ik toch een tip voor je ga lekker lazer queste in utrecht he daar vind jij mischien ook wel real life vrienden!!!

8. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    haha, nou nou,.. Crysis,..
    hahahaahhaa,.. mja... Tja beter tog dat je het leuk vond,.. of je nou vrienden hebt in real life of niet,.. als je maar plz hebt! En mensen moeten nu niet denken dat ik geen vrienden heb, want die heb ik wel! mja tog leuk tog z'n huilende jongen die zijn woordje moet doen!

maar 1 ding snap ik niet Crysis, zit je nou in het buitenland ofzo? ik heb het HELE verhaal niet gevolgd,.. dus neem me niet kwalijk als je het al hebt verteld! Gr. EXp

Doe wat je niet laten kan!

9. eC l Crysis

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zit en frankrijk!! ik was gisteren in een rare staat toen ik dit schreef maar denk toch dat het meeste wel waar is!

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met exp3rienz eens het draait allemaal om de fun!!

Mare crysis dat zijn een hele boel mooie woorden nog een keer bedankt daarvoor!
    En we komen gewoon een keer met ze alle naar frankrijk. Met ze alle wisky drinken en dan met ze alle op xboxworld posten \o/\o/

Rare staat kerel? Beetje wel, maar stop nu een keer met die wisky op een zondag avond xD zeker als je om 7 uur op moet staan de volgende dag. :lol:

Vraag ik me nu nog wel even af, heb je een kater? 8)

11. RiChY

RiChY GoW II

Leuk Bevonden:
    0
    denk het wel daarom post hij nu nietxD

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn laatste post was om 7 voor 8 :D

Zo richy dus jij speelt met barbies :9

13. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, Barbies > Action Man toch :9

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Geef even een gil als jullie een datum hebben, ik ga natuulijk wel met m'n eC matties mee ;)

15. RiChY

RiChY GoW II

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg zeker stoten van zlatan als ik daar ben ik scheld hem vanaf nu niet meer uit:lol:_O_
    @nee benc ik speel met Lego dat weet je toch ben pas (15 16 op 27 juni):9

16. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Geen kwaad woord over barbies he die zijn echt te vet ik heb Ken's auto en huis hier allemaal staan jah.

En Crysis respect man eindelijk iemand die zen gevoelens durft te uiten_O_
    (toch denk ik dat iets minder whisky beter voor je zou zijn:b:)

Maar denk in ieder geval wat zeg ik ik weet in ieder geval dat geen 1 andere clan zo'n sterke band heeft onderling als eC.

Thats just my 2 cents ;)

17. RiChY

RiChY GoW II

Leuk Bevonden:
    0
    jah we schelden elkaar aleen uit en discrimineren elkaars woongebied ik dan:9O-)

18. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vraag ik me serieus nog af..
    Wel leuke statement though

19. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Was niet kwaad bedoeld vriend. Was alleen een advies. Zoals je verhaal daar stond leek het serieus of je alleen xbox matties had en dat is natuurlijk niet goed. LaserQuest 1 keer gedaan toen ik een jaar of 10 was (damn dat is alweer 15 jaar geleden) en dat was wel the bomb toen.

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk :D Doen we dat voor of na de bierbeque in mijn tuin? 8)

Thnx man, fun FTW!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina