ok ff snel want moet gaan slapen moet morgen terug naar fr om fucking 7uur!
heb echt genoten op WCG! echt fucking veel mensen van live ontmoed was echt leuk.
het eC team was super cool en bij tjapuk was t helemaal lachen vooral met pg gladiator (laten we volgende keer wel ff headshots schieten voordat onze kogels op zijn)! Benc was echt cool en aan zlatan moest ik wel ff wennen maar ook een coole gast! tjapuk was ook echt wreed al had ik m echt anders verwacht! benc was bang dat iedereen zn mooie gespierde lijf zag dus besloot ie om alleen in een kamer te slapen waardoor ik samen met richy op 1 kamer lag! dik lang met richy gepraat over van alles en nog wat dat was echt gewoon fucking gezellig! hij had weer zo een pure ownage op merking van: ''ik ga toch niet rennen'' maar hier zullen alleen richy en ik om kunnen lachen! vertel m nog wel als ik terug ben!
nou na te laat te zijn gewekt spong gladiator nog ff op mn bed om me ff goed wakker te maken en richy's kapsel wat van goku naar spikermat style was veranderd nog eens goed te zien!
maar uit eindelijk dikke fun beleeft op WCG!
maar echt heb echt fucking veel leuke mensen ontmoed en onder andere priest echt die gast he echt super mwaaaa!!!
Madness deed t ook geweldig als bullet jongen!
richy ow dik interview met GK? wtf dat had je niet gezegt ow eC is nu zo de lul als richy het woord heeft gedaan
Laatst bewerkt: 2 jul 2007