1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eC I easy Company

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha lol wij waren ook door de Gamekings geinterviewd.
    K heb nog wel met jou gepraat richy ook eff met Zerosan.
    Jammer genoeg niet met overlord jij was die lange toch?
    K had dat Ajax shirt aan:+
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep thats me :)
     
  3. McDaddy

    McDaddy Team sYg

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    sYg tegen eC 5-0 was wel te verwachten vooral omdat wij gewoon op LAN veel beter spelen. En dat jullie zeiden dat jullie ons op live inmaken slaat nergens op want wij hebben nooit CM gespeeld tegen jullie... Misschien maken wij jullie op live net zo hard in!
     
  4. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    dat jullie lan gewend zijn ok das waar maar op live speel ik wel is met jullie en ik vind jullie nou niet echt boeiend maar ok een clan match via consolegaming zeg maar waneer misshien wil je ook nog een een op een tegen me zeg het maar
     
  5. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    laat de menigde maar alvast stemmen om jullie bang te maken:p xD
     
  6. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had nog met jou gepraat toen stonden we beneden tg tegen qG te kijken
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja was echt te verwachten idd...

    Anyway jullie speelden gewoon sterk op onze slechtste map dus gwoon terrecht. WIj speelden slecht en speelden niet meer aanvallend = gewoon slecht. Maar kom maar een keer op live spelen hoor geen probleem.
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Zlatan had volgens mij miet echt zn dag. en LAN is gewoon kut...
     
  9. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm dat is eigenlijk dikke bullshit wat je nu zegt, als je ergens goed moet kunnen presteren dan is het wel op LAN. Als je de beste van NL wilt zijn of naar WCG wilt gaan dan moet je dat toch weten, het draait eigenlijk alleen maar om LANgames. Maarja ik begrijp dat het wennen is en mij lijkt het ook raar om met je hele team langs elkaar te zitten en pas dan voel je echt de druk als je als laatste over bent.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel op zich nog mee het hele team speelde veels te matig en ja het is wennen. Wat justice zegt klopt ook wel alleen er zijn veel teams die daar te laat achter komen.
     
  11. zlatan188999

    zlatan188999 Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    viel mee hoor
    tegen pg ging ik zeker wel lekker 2de wedstrijd ging ik ook lekker
    3de wedstrijd was bagger =)
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Die zag ik ook juist8):+
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Derde wedstrijd gingen we verdedigen normaal zijn we een aanvallend team dat slaat zoizo nergens op :+
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Tja je kunt altijd wel excuusjes verzinnen.
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik geef al zeker 5 keer toe dat we gewoon weg kut speelden. Is dat dan een excuus? Nee volgens mij niet. En waar was jij op het wcg hm? Heb jij weleens lan gespeeld? Wel eens gespeeld onder druk? weleens gespeeld met een camera nog geen 2 meter achter je? Wees jij maar even stil _0/
     
  16. eC l Crysis

    eC l Crysis Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ff snel want moet gaan slapen moet morgen terug naar fr om fucking 7uur!

    heb echt genoten op WCG! echt fucking veel mensen van live ontmoed was echt leuk.
    het eC team was super cool en bij tjapuk was t helemaal lachen vooral met pg gladiator (laten we volgende keer wel ff headshots schieten voordat onze kogels op zijn)! Benc was echt cool en aan zlatan moest ik wel ff wennen maar ook een coole gast! tjapuk was ook echt wreed al had ik m echt anders verwacht! benc was bang dat iedereen zn mooie gespierde lijf zag dus besloot ie om alleen in een kamer te slapen waardoor ik samen met richy op 1 kamer lag! dik lang met richy gepraat over van alles en nog wat dat was echt gewoon fucking gezellig! hij had weer zo een pure ownage op merking van: ''ik ga toch niet rennen'' maar hier zullen alleen richy en ik om kunnen lachen! vertel m nog wel als ik terug ben!
    nou na te laat te zijn gewekt spong gladiator nog ff op mn bed om me ff goed wakker te maken en richy's kapsel wat van goku naar spikermat style was veranderd nog eens goed te zien!
    maar uit eindelijk dikke fun beleeft op WCG!
    maar echt heb echt fucking veel leuke mensen ontmoed en onder andere priest echt die gast he echt super mwaaaa!!!
    Madness deed t ook geweldig als bullet jongen!
    richy ow dik interview met GK? wtf dat had je niet gezegt ow eC is nu zo de lul als richy het woord heeft gedaan:9
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik was zondag zwemmen, met zo'm mooi weer ga ik niet in een bios rondhangen. En waarom zou ik LAN ervaring moeten hebben om er iets over te mogen zeggen?!
    Ik weet wel dat LAN spelen heeel erg anders is dan online en daarom zei ik ook meteen dat SG een van de kanshebbers was. Soww laat mij lekker praten joh_0/
     
  18. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    hou gewoon je mond kut noob je kan niet eens gamen jongen ga lekker fietsen op de mound everest ofzo ga eerst maar is goed worden en dan praten noob!

    @crysis die interview word waarschijnlijk niet vertoont ik reageerde echt noob en was buitenadem toen ik boven aan de trap was
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Richy jonge edit die post ff, laat hem praten hij heeft er zoveeeel verstand van. :confused: Laat hangen joh.
     
  20. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    nee vind ik leuk om met noobs te praten die er niks van weten laat mij nou maar
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina