als je met iemand connect join je en als iedereen bij jou connect host je dus je host als je zelf een game begint
maar waarom zou dat moeilijk gaan met wat minder upload als je je kan joinen bij een groep van 10 of je host en dan komen er 10 andere/?? iemand verklaring?
en nog 1 vraag als ik bijvoorbeeld unreal ga spelen en er is iemand in het spel die upload bijvoorbeeld 25 heeft merk ik daar iets van of is het gewoon hetzelfde als dat ik met me 14 upload snelheid kom?
anders gezegt: Als ik unreal speel met een lagere upload dan iemand met en hoge wat is het verschil tijdens het spelen
dat is kilobit en wat jij gemeten hebt is kilobyte (kilobits delen door 8 om kilobytes eruit te krijge) ik heb een poosje terug ook een mailtje gestuurd en kreeg exact dezelfde terug dus je hebt 48 KB download nodig dus daar kom je aan en je hebt 16KB download nodig daar kom je net niet aan maar dat geeft niet want dit zijn voorschriften om alles eruit te halen wat er in zit en het is aanbevolen maar niet minimaal dus het zou wel werken hoor.
bedankt nu snap ik het wel een beetje alleen wil ik graag nog antwoord op deze vraag: anders gezegt: Als ik unreal speel met een lagere upload dan iemand met en hoge wat is het verschil tijdens het spelen
zou ik niet doen moet je eerst zorgen voor meer upload en download anders krijg je wel behoorlijke last van lag
Als ik unreal speel met een lagere upload dan iemand met en hoge wat is het verschil tijdens het spelen
das nie waar de verbinding wordt zowiezo verdeelt ongeacht of het een hub,switch router of wat dan ook is dat heeft er niks mee te maken ,als je met een xbox zit te spelen en je pa gaat wat downen heb je dus last van vette lag of je moet een snelle verbinding hebbe dan ken ut wel (maar dan moet je veel meer upload hebben en veel meer download)
ook dit klopt niet meer voor het hosten is niet meer upload nodig, bij halo welja maar nu maak je op afstand een game op ed servers van microft aan dus nu hoef je niet meer upload te hebben om te kunnen hosten, je kunt dus nu rustig hosten voor BV 16 man
nee dat denk ik niet hij bedoelt bij Xbox live niet bij xbox connect of zo want daar gaat deze hele thread niet over
zoals ik al zei over die xbl hosting weet ik nog niets weet iemand waar een goed stukje daarover staat
wis ik al wel dus microsoft maakt straks gebruik van server met XBconnect is er geen sprake van tussenkomst van een server (ja das de xbox zelf dus en vandaar heb je zoveel upload nodig)