1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] een beetje doudelijk heid (denk ik)

Discussie in 'Games' gestart door bartos, 19 nov 2002.

1. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 150 kbytes down

en 15 kbytes upl

dus ik zit wel goed:9

2. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja leuk om te weten:confused:

3. zagato_x

zagato_x Guest

wat is het verschil tussen joinen en hosten ???

4. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je met iemand connect join je en als iedereen bij jou connect host je dus je host als je zelf een game begint

5. zagato_x

zagato_x Guest

maar waarom zou dat moeilijk gaan met wat minder upload als je je kan joinen bij een groep van 10 of je host en dan komen er 10 andere/?? iemand verklaring?:confused:

6. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat als je host je alle info moet uploaden naar de joiners

7. zagato_x

zagato_x Guest

en nog 1 vraag als ik bijvoorbeeld unreal ga spelen en er is iemand in het spel die upload bijvoorbeeld 25 heeft merk ik daar iets van of is het gewoon hetzelfde als dat ik met me 14 upload snelheid kom?

8. zagato_x

zagato_x Guest

anders gezegt:
    Als ik unreal speel met een lagere upload dan iemand met en hoge wat is het verschil tijdens het spelen

9. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is kilobit en wat jij gemeten hebt is kilobyte (kilobits delen door 8 om kilobytes eruit te krijge) ik heb een poosje terug ook een mailtje gestuurd en kreeg exact dezelfde terug

dus je hebt 48 KB download nodig dus daar kom je aan
    en je hebt 16KB download nodig daar kom je net niet aan maar dat geeft niet want dit zijn voorschriften om alles eruit te halen wat er in zit en het is aanbevolen maar niet minimaal dus het zou wel werken hoor.

10. zagato_x

zagato_x Guest

bedankt nu snap ik het wel een beetje alleen wil ik graag nog antwoord op deze vraag:
    anders gezegt:
    Als ik unreal speel met een lagere upload dan iemand met en hoge wat is het verschil tijdens het spelen

11. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik niet doen moet je eerst zorgen voor meer upload en download anders krijg je wel behoorlijke last van lag

12. zagato_x

zagato_x Guest

13. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das nie waar de verbinding wordt zowiezo verdeelt ongeacht of het een hub,switch router of wat dan ook is dat heeft er niks mee te maken ,als je met een xbox zit te spelen en je pa gaat wat downen heb je dus last van vette lag of je moet een snelle verbinding hebbe dan ken ut wel (maar dan moet je veel meer upload hebben en veel meer download)

14. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is geen verschil als je maar zorgt dat je niet veel minder hebt dan die 128kbits

15. zagato_x

zagato_x Guest

mag ik ook een antwoord?:'-(

16. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook dit klopt niet meer voor het hosten is niet meer upload nodig, bij halo welja maar nu maak je op afstand een game op ed servers van microft aan dus nu hoef je niet meer upload te hebben om te kunnen hosten, je kunt dus nu rustig hosten voor BV 16 man

17. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dat geld voor xbl hosten (en daar weet ik nog niets over) maar hij vroeg naar normaal hosten

18. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat denk ik niet hij bedoelt bij Xbox live niet bij xbox connect of zo want daar gaat deze hele thread niet over

19. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al zei over die xbl hosting weet ik nog niets weet iemand waar een goed stukje daarover staat

20. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wis ik al wel dus microsoft maakt straks gebruik van server met XBconnect is er geen sprake van tussenkomst van een server (ja das de xbox zelf dus en vandaar heb je zoveel upload nodig)

Deel Deze Pagina