1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] een beetje doudelijk heid (denk ik)

Discussie in 'Games' gestart door bartos, 19 nov 2002.

1. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Download:452 kilobits
    upload:127 kilobits

Dit is op dit moment

Dus NO problems for me!

XBOX-LIVE kom maar op!!

Laatst bewerkt: 19 nov 2002
  2. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    upload 128 Kbit
    download 3 megabit

3. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een game host op XBL dan host je hem niet met de servers van Microsoft. Het is gewoon P2P (Peer to peer) Je hebt dus een snelle connectie nodig om een game te hosten met veel players.

Kijk maar es rond op de Xbox Live Forum van www.teamxbox.com

4. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt p2p en mshosting

5. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    en als er geen gebruik van de poorten word gemaakt maakt dat dan veel uit want mij gaan binnen kort een netwerk je aan leggen dus dan wil ik dat het wel goed gebuurt het zal er op neer komen dan er allen gewoon worde gesurft tijdens het spelen op xbox live in een forum heeft dat een groote in vloed

[SIZE=0.1]nou het is me weer gelukt lekker ondoudelijk[/SIZE]

6. zagato_x

zagato_x Guest

niemand heeft me vraag nog beantwoord weet misschien iemand het verschil tijdens het spelen als ik 14 upload heb en iemand anders bijvoorbeeld 25

7. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel
    en als je een router switch heb zit je in ieder geval beter als een hub want een hub is slomer door de manier hoe die verdeeld maar heel erg zou je het niet gaan merken

8. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    maakt niet zoveel uit ,tenzij jijzelf met je 14kb lag veroorzaakt ,dan kan je krijgen dat die ander jou ziet, je neerschiet en jij dus al dood bent voordat je hem pas gezien hebt, dat komt dus door de lag. Maar het zou niet moeten uitmaken of iemand nou 150 upload heeft of 20 upload terwijl het minimale bijvoorbeeld 10 is, dan zouden beide spelers geen verschil merken, die van 150 heeft gewoon veel bandbreedte over maar die gaat het spel dan niet vullen ergens mee ofzo..

hiermee je vraag wel beantwoord?

(TERING posten gaat snel hier ff reactie op iemand die me net voor was met posten, master j dus:)
    nee en ja dus:), ligt idd aan de snelheid die je hebt, een hub kan 16kb echt wel aan hoor, als de snelheden super hoog zouden worden heb je minder loss met een switch/router maar met die snelheden die wij nog in NL hebben heb je daar geen last van)

Laatst bewerkt: 19 nov 2002
  9. zagato_x

zagato_x Guest

THANKS DAT WOU IK WETEN:)

10. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De games die gehost worden door MS, kun je zelf niet starten.

11. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Kan iemand ff zeggen of dit snel genoeg is:

Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 34.3 KByte/sec
    Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 11.5 KByte/sec
    Connection
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 279.0 Conn/min
    Ping test Nederland
    Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 28.0 ms

Deze test heb ik gedaan bij speedtest.nl. Ik denk (lees weet bijna zeker :'-() dat het veels te langzaam is, maar ik weet niet of mijn vader asdl ofzo wilt nemen.

12. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

wat is eigenlijk de beste provider voor ongeveer 50 euro per maand?

ik heb nu chello

13. gegron

gegron Guest

ik heb adsl basis van hccnet das 49,95 en dan heb ik constant

download 53kbyte/sec
    upload 13kbyte/sec

14. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verreweg @home.....

15. PDAHazzard

PDAHazzard Johan! Ook Hier?

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas niet overal

Toen ik nog in Deventer woonde had ik ook @home. Geweldig wat een performance. downloads van 450kb/s of meer zijn geen uitzonderingen.
    Helaas is @home bijvoorbeeld in Apeldoorn niet te krijgen om dat die *&^* Chello hier de markt heeft. En ik ga dus ammenooit niet bij een UPC adept een abbo afsluiten. Dus ik zit bij Demon Internet ADSL via Versatel. Bevalt prima. Constante thru-put, echter niet zo snel als @home.. :'-(

16. gegron

gegron Guest

ik vin t echt naaiend dat je in apeldoorn geen @home krijgen kan daar hat ik een tijdje treug ok al naar gekeken maar nou neem ik mschien adls pro 8 van hccnet dat is 800 kbyte/sec downloaden en iets van 120 kbyte/sec uploaden

17. PDAHazzard

PDAHazzard Johan! Ook Hier?

Leuk Bevonden:
    0
    Duur

Kost je wel betalen!

18. gegron

gegron Guest

ik hoef niks te betalen doet mn pa wel

Deel Deze Pagina