beste, Ik heb een paar dagen een capture card gekocht ION video2pc op pal50 record die hartstikke goed, maar als ik bijv battlefield 3 speel met pal50 lagt hij als ik schiet na 3/4 kogels stopt die als ik LT in hou om te sprayen, Dat probleem heb ik niet met pal60 maar als ik record op pal60 heb een heel lelijk kwaliteit beeld veranderd heletijd van kleur. Het heeft me 30 euro gekost en ik ben van plan om hem terug te brengen want heb er op dit moment niks aan wil graag paar montages maken van bf3 en binnenkort BO2. Ik had via ebay een EASYCAP gekocht er staat DC60++ op maar ik kan geen geluid recorden en kan het niet testen of die het doet bij pal60 zou iemand me kunnen helpen ik heb internet afgezocht driver geinstalleerd van de CD. Ik gebruik een input/output scart het zit hem dus in de driver dat die de geluid niet wil pakken het tikt heletijd en dat is best vervelend. Me ION video2pc ondersteund dus geen pal60 alleen het omzetten van NTSC na pal60 en dan krijg je een lelijk kwaliteit nie qua pixels maar kleuren die veranderen. zijn er andere capture kaarten wat pal60 ondersteund het hoeft geen roxio te zijn dat is me net iets te duur voor een hobby om wat montages in elkaar te zetten. En Welke winkel je het kunt kopen(site) Mvg,