haha dit slaat echt alles, hebben ze bij EA dan echt niet door hoe doorzichtig dit is. Iedereen ziet toch meteen dat ze de boel opkopen en voor de gek houden!
Dat is natuurlijk onzin... Het gaat bij Awards niet om aantallen. Het gaat om de beste game. Van de films die voor Oscars genomineerd worden heeft het grote publiek soms nog nooit gehoord....pas daarna wil iedereen ze zien. Dus door zo'n kutaward verkoopt EA alleen maar nog meer! Als EA sponsor is van dit alles is het helemaal zielig. Maar ik weet niet wie ik nu zieliger moet vinden: EA of TMF?? Ach, in ieder geval weer motivatie om mijn EA-boycot in stand te houden...
De Treurige Mother-Fuckers en Ellendige Aarswandelaars hebben het weer voor elkaar. Ja hoor. Toe maar :{
kut-troep award Tering zeg, 3 ea titels... misschien acceptabele spellen maar schit zeg... er zijn veel grotere meesterwerkjes verschenen... waar is de vrije keus??
De TMF-Awards...laat me niet lachen. Uit zeer betrouwbare bron, laten we het houden op een grote platenmaatschappij, hoorde ik drie jaar geleden al dat dat hele circus doorgestoken kaart was. Hoe denk je dat ze al aan die grote namen op het podium komen? Ze willen best komen hoor...maar alleen in ruil voor een award, anders gaat het feest niet door. Pure business dus...en de debieltjes maar sms'en. Het valt me alleen op dat het nu zo schaamteloos gebeurt. Dat had ik niet verwacht...Alleen wanneer de drie genoemde games echt de best verkopende games van het jaar waren (toevallig allemaal EA) is deze nominatiekeus te rechtvaardigen, maar tot dergelijke naiviteit laat ik me niet verleiden...
Welkom in de wereld van internationale business. Dit soort promotiezooi gaan in de toekomst nog veel meer gebruikt worden, ik zou het zelf ook doen.
Inderdaad, gewoon puur commercieel belang van beiden bedrijven. Toch zie ik het wel gebeuren dat binnen nu en een aantal jaar er bv op MTV "echte" game awards komen. Net zoiets als De MTV Movie Awards en Music Awards... Zou gewoon een logische stap zijn en wat wij nu gaan zien bij TMF is er een voorbode van. Het leuke van de MTV movie Awards is trouwens dat ze de acteurs niet echt serieus nemen en echt grappige awards uitreiken... bv, "Best Kiss" Dat geeft dan nog hoop voor de toekomstige Game Awards bv, "best jump from building"
RAARRRRR!!! kan niet anders dat het met geld te maken heeft. het is gewoon een publiciteiets stunt van EA. er zijn natuurlijk veel betere en andere soorten games op de markt. die hele hits, top 40, TMF, 538 industrie is allemaal één pot nat. iedereen wordt maar hetzelfde liedje naar zijn hoofd gegooid tot dat ze denken dat er niets anders meer is in de wereld!!!! zo! dat is eruit!!
Tis duidelijk dat EA met geld heb lopen strooien om het zover te laten komen. Maarja, TMF is net zo erg, dus je zou bijna kunnen zeggen "soort zoekt soort".
Ken eigenlijk op de Nederlandse commerciële zenders enkel gesponsorde programma's. Is dit zo uitzonderlijk? Ze zijn in ierder geval zo helder als noordpool zeewater , is toch wel te prijzen... Neem een gemiddelde show van RTL4 en slle tips en tricks die je krijgt (je pakt een zakje unox, beetje Iglo groente etc je kent het wel) zijn ook allen gesponsord, maar minder duidelijk. Onafhankelijke televisie kan je wel blijven verwachten, maar dat loopt slechts op teleurstellingen uit. Dus wees gewoon realistisch. Als in Nederland op een Nederlandse commerciële zender een prijs wordt uitgereikt, heeft de winnaar daar zwaar voor betaald :{
dat denk ik ook!! waarom denk je dat die prijzen tegenwoordig ook alleen maar te winnen zijn door te sms-en?? je betaald 70 cent per bericht + dat je nog 3 keer een sms-terug krijgt waar je ook antwoord op moet geven.. dat is dus: 7 x 70 cent = 4,90 euro!!! afzetterij gewoon! mijn advies: doe er nooit aan mee.. je wint toch niet! gewoon hopen dat je ooit een keer hier op xbw een prijs mag winnen *)
Het negatieve ervan vind ik de games die genomineerd zijn. 1Fifa 2004 2 Nfsu 3 The sims Ik vind het raar dat ze geen halo, splinter cell, Gta vice city hebben genomineerd. Ik weet dat ze oud zijn maar nog toch wel beter dan deze.
The Sims (op peecee althans) heeft zoveel bereik wereldwijd, daarvan kan ik een nominatie wel begrijpen, de andere twee, sja (hoewel ik ze beiden wel graag speel, maar dit is op z'n minst ernstig dubieus) doen ze ook nog aan een beste game binnenland?!?