wat belachelijk, als EA nu goede games maakte, ok, maar er zijn veel betere spellen verschenen, ook van EA (battlefield, james Bond)
Nou, gisteravond heb ik 10 minuten gekeken naar de TMF awards en ik zat met plaatsvervangende schaamte op de bank. Wat een ontzettende kul vertoning... ik wist wel dat TMF niet de beste zender was, maar dit... Wat zag ik in die 10 minuutjes? De game van het jaar uitreiking (de Sims, van EA... yeah....) Het 'zoengebeuren' tussen Sylvie en Birgit en Jeroen Post die een beetje ging drummen en 'lollig doen' En dan al dat neppe gedoe met die handen en vingerafdrukken....... Vreselijk
Vertel Jeroen is ook erg goed in lollig doen Anyway; TMF is triest, de TMF Awards zijn nog triester, en deze game-award met alleen EA in de hoofdrol bewijst weer is dat TMF altijd triest zal blijven..
Nou eerst wou die Sylvie zien hoe dat zoenen nou ging in van die films dus dat moesten Birgit en zo'n andere gast maar even doen. Maar toen zeiden ze van.. je kan het beste zelf ervaren (of iets in die richting ) dus mocht Sylvie kiezen tussen Birgit of die andere gast om mee te zoenen. Alleen dat wou die Sylvie niet en toen werd ze wat uitgejoeld... Verder met die game award was gewoon erg triest.. Na de 1000ste uitbreiding mochten ze wel een uitmelk award krijgen. En met die Jeroen Post.. als je zag hoe kansloos hij zat te doen in die back stage zooi.. met zo'n voetbal op elkaar in trappen en dan net zo fake doen dat ie pijn heeft..
En gisteren zeiden ze in een reclame nogwel dat het moment waar ik het hele jaar op gewacht had was aangebroken. Niks gemist dus?
Ben ik de enige die het wel goed vind van EA? Vergeet niet dat ze het moesten opnemen tegen Electronic Arts Need for Speed Underground én Electronic Arts Fifa 2004!!!! Dat zijn toch niet de minste games dacht ik zo. Ik denk dan ook dat Electronic Arts terecht trots is op deze onderscheiding. Het reflecteert goed hoe hun marketing systeem werkt. Ik zweer je dat er zo een press release komt van een trotse EA die claimed met veel moeite de award in de wacht te hebben gesleept Maar idd wat een trieste vertoning. Eerst ophitsen dat er gezoend moet worden maar dan zelf niet durfen, wat een mietje. En dan die handdruk... jesus gelooft iemand dat uberhaupt??????????? Kinderachtig gedoe, niet normaal En die Jeroen Post jesus!!!!!!!! We zijn nog steeds bij de TMF Awards jongens, NEE ECHT JEROEN????????????? MEEN JE DAT???????????
commerciële troep met een stemming waar ik niet kan geloven dat dit 100% onafhankelijk van sponsoring van oa platenlabels gegaan is. Trouwens... al die 14 jarige (niets tegen 14-jarigen hoor ) breezersletjes hebben er wel voor gezorgd dat er een scheve verhouding ontstaan is (oa Jim bij beste zanger binnenland)... die stemmen allemaal op hem en tja, dat is ook de muziekbusiness. Nah, TMF richt zich ook veel meer op de jongere kijkers (11 - 17 jaar denk ik zo) MTV is veel relaxter en gericht op een ouder publiek. Maar toch... de presentatiekunsten waren zeer onder de maat, het enige goede was het optreden van 3 doors down.. maar ja, je zag die gasten denken: ' Kut, we zingen hier voor al die jonkies die helemaal niet tot onze doelgroep horen.. wat doen we hier?'
jah de presentatie sukte egt, damn wat was dat slap... en die leuke hand op dat scherm,,, egt vet! Jullie weten trouwens wel dat Jim ook gewonnen had he? die award voor beste nieuwkomer die vorig jaar ook al zong
jim verdient die award echt vind ik :{ die gast kan zo goed zingen, dat verdient echt wel een award! :{
Erg triest joh... Niet normaal. Zie die gast van EA dan ook we zijn heel vereerd dat wij die prijs mogen ontvangen namens heel EA. Oh al die games zijn van EA. En ook wat Sylvie zij toen Birgit op een zoen aan drong: "maar lieve schat dat kunnen we onze lipgloss toch niet aandoen!" Dom wijf
Heel wannabe, ze willen wel, maar ze zijn het niet.. Alleen Kylie was het pluspuntje van de hele zooi
nou ik heb wel betere optredens van kylie gezien en erg sexy gekleed was ze eigenlijk (voor haar doen) ook niet
Die hele TMF Awards is een opgezet zooitje . Al die artiesten die optreden , winnen ook nog eens een award .