hehe lol net op sbs shownieuws (ja ik kijk dat zoms)was er een backstage foto waar sylvie en birgit wel aan het zoenen waren
Euh, kennelijk hebben jullie het nomineren niet echt gevolgd maar je kon alle games invullen die je maar wilde! Op basis daarvan zou een top drie samengesteld worden voor populairste games en dat zijn dan de uiteindelijke nominaties. maar ja, ik was zelf ook op de TMF Awards en er waren voor 80% aan meiden aanwezig!! owh, en ze gingen nog juichen voor elke game ook, het hardst voor The Sims. Bij het juichen wist ik al welke ging winnen. Ik ging ook maar niet aan 1 van die meiden vragen of ze wel eens gehoord had van Splinter Cell of Halo .
euhm en jij gelooft dat hun daar wat mee doen? erg toevallig dat 3 EA games uiteindelijk genomineerd waren :{
conspiracy thinker, ik snap niet dat mensen zich hier druk om maken. ik geloof dat ze er echt wat mee doen ja.
Face it, die 3 worden het meest gespeeld door gemiddeld Nederland. De Fifa reeks is al jaren populair, voetbal is de populairste sport over de gehele wereld, niks gek dat Fifa (door veel reclame en voetballers op het doosje) dan populair is als game. Need for Speed: Underground is niet alleen populair onder gamers, ook voetbal fans houden van getunede bakkies Meisjes vinden het virtuele poppenhuis-spel The Sims natuurlijk prachtig, TMF vinden ze ook prachtig, TMF grootste doelgroep = meisjes... Deze spellen hebben een grote doelgroep, een breed publiek, er is niks raars aan dat deze genomineerd werden
De echt goede games van 2003 zijn lang niet zo bekend onder het TMF kijkend publiek als de Electronic arts games. Vandaar dat deze ook genomineerd zijn voor "beste:{" games. Er zal echt geen enkel breezah sletje zijn die als favo game Baldurs Gate aankruist hoor.
De uitslag is bekend :{. Het heeft dan sowieso toch weinig zin om te melden dat die en die beter is? Blijkbaar heb je kunnen nomineren (hoewel ik echt niet verbaasd ben als TMF dit gewoon heeft gesponsord), maar dat is nu dus te laat
Inderdaad gaat om beste game dus kan fifa al niet genomineerd zijn....en nu Gta ook op de xbox is verbaast het mij toch wel dat deze niet genomineerd is. Dit is namelijk het meest verkochte spel op de ps2 en hij loopt ook goed op de xbox. Maar dit zegt ook genoeg over TMF. Ze laten non-gamers kiezen welke game het best is.....duh!
jongens he dat was gewoon om dikke reclame te maken voor EA hoor want the sims is dus echt niet de beste game das is en hendig pokke spel alleeen het bouwen van het huis is grappig en daanr is het zo saai als wat echte goeie spellen zijn halo (xbox) splinter cell (xbox) kotor (he en kijk xbox) haddenb dus eignelijk beter beste spellen platform (xbox)
ja maar zeg dat maar eens tegen zo een meisje die iedere dag TMF kijkt en daar dus aanwezig is...die kijkt dan alsof ze water ziet branden......"He???? wat is een kotor? is dat eetbaar??" (ik bedoel hier niet IEDEREEN mee die op de awards was)
Kotor = Knights of the Old Republic. Maar inderdaad, thee sims het populairste spel bij veel meisjes en TMF is de populairste zender bij veel meisjes. Dus voor welk spel zal dan het meeste gestemt worden?
Ik weet nog wel dat ik de originele sims en house party van iemand leende. Hij gaf ze aan mij op school en ineens spreekt een meisje me aan die ik nog nooit gezien had met "Hey is dat de sims??" Als je het meest bekende spel zoekt, dan is de Sims wel duidelijk de winnaar. Het is ook een zeer goed spel, maar ook wel heel erg oud. Je kan het bijna bejaard noemen.:{
Wat de in de ogen van de TMF kijkers het beste spel van 2004 is (en uiteraard zal EA ook een dikke vinger in de pap hebben gestoken)