een game moet niet TE realistisch zijn

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jponline, 17 feb 2005.

1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij sc vond ik het soms weer ook niet zo realistisch al die moves waren niet echt realistisch hoor en wat ik ook blijf vinden wereld redden in je uppie kan gewoon niet |:-

2. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Lol ja SC vind ik wel een goed voorbeeld. De graphics van SC:Chaos Theory zijn gewoon GE-WEL-DIG _O_

3. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zeker nog nooit half life 2 gespeeld :p

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als een spel er realistischer uitziet, wil dat lang niet altijd zeggen dat ze ook leuker zijn.
    De leukste spellen vind ik nog altijd de wat oudere spellen van de SNES.

5. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    wahaa mijn broertje had laatst de gwoone nes meegenomen bij een maat van hem.. we hebbe uren plezier gehad met duckhunt, en trouwens heb laatst midway arcade treasures 2 gekocht, en daar zit mortal kombat 2+3 op, wat heerlijke herrineringen oproept :p
    maar on topic: ik vind dat games kwaa graphics al heel dicht bij komen, maar het word mischien wel minder leuk doordat het te realistisch word, zoals de game van de film van astrix en obelix..(toen op die grijze oude psx) dat is toch niet meer leuk, geef mij dan toch maar het stripfiguur, en ook figuurtjes zoals crash bandicoot zijn onwijs cool, dus hou dat soort games maar lekker aan, het hoeft echt voor mij niet realistisch te zijn, als het kwa graphics vooruitgang boekt, ben ik allang tevreden :)

6. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel welke spellen realistisch moeten zijn sex games(ja of je houdt fableboobs met hoorntjes enzo evil boob and goodboob met vlindertjes)....waarom ik dit naar boven breng weet ik ook niet...maar ze mogen wel een sex game maken v de lady's mooie gespierde mannen die alles v je doen ( niet op sex gebied ew!)

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zoiets zou inderdaad een uitkomst zijn voor personen die nooit buiten de deur komen. :+

8. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha ja precies .... krijg in een keer een id xbox live dating!!! (ugggg)

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij zal het echt niet uitmaken, het gaat nou eenmaal om de gameplay. maar eenmaal bij 2e wereldoorlog en sportspellen speelt realiteit een grote rol :)

10. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat game's wel veel realiteit moeten bevatten.. maar shooters zullen dat nooit kunne.. ik ben zelf in bezit van een luchtbuks, die perfect afgesteld is, en ik schiet al een aantal jaren.. maar je raakt echt niemand die 5 meter van je af staat precies in zijn voorhoofd hoor terwij je je wapen aan je zij hebt..

het kan gewoon niet realistisch zijn.. want zie bv de snipers in game's.. je drukt op linker muisknop waardoor je inzoomd en je schiet 1 op 100 meter recht door zijn knarst.. in het echt zou je daar al snel minimaal 5 seconden liggen om je wapen stil te liggen, aan te leggen en te schieten.. en dan hebbik het over een prof schutter.. ik zelf doe er per schot zo'n halve minuut over..

verder vind ik dat bv race game's ook nooit realistisch zouden kunnen worden.. beginnen wij namelijk niet te zeuren als je heel langzaam door een bocht moet dat het spel nei snel genoeg is? je kan niet met 100 km/h door een haakse bocht ( met uitzonderingen natuurlijk) .
    En zou het niet ergerlijk zijn dat wanneer jij een lekker potje nfsu2 speelt.. een auto ramt en tegen een muur vliegt, dat je auto dan niet meer wil?

Ik vind dus dat elke game zijn eigen waarde aan realliteit moet hebben.. r6 bv.. 1 shot kills.. maar dan word je metteen afgestraft als je ala master chief naar binnen toe loopt, granaaten loopt gooien en wat in de rond schiet.

Morraal van dit verhaarl: niet elke game kan realistisch zijn.. :D

11. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    grafisch mag het van mij zo realistisch mogelijk. Verder qua instellingen e.d. maakt het mij niet zoveel uit. Wel moeten sommige games, waaronder Far Cry bijv., wel vrij realistisch blijven qua settings.

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Far Cry ziet er grafisch goed uit vind ik. Net als alle andere spellen van Ubisoft. Ubisoft word er daarom ook steeds beter in. Splintercell 3 word helemaal de bom. Grafisch mag het van mij ook zo realistisch mogelijk. Verder moeten mensen ook wel een beetje verstand hebben. Dus dat ze zich b.v. niet heel de tijd laten aanrijden.

13. flipmode182

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht, ik ga mijn mening es ffkes ondersteunen door feiten.. hier een paar foto's die ik zonet gemaakt heb over het schieten.

Dit is het wapen waarmee ik schoot.

Dit zijn de kogels

Zo ziet het doelwit eruit van de afstand waar ik schoot

Dit is de score kaart, deze kaart is op waare groote

Het doelwit bevond zich op zo'n 15 tot 20 meter afstand, ik schoot staande zonder ondersteuning.
    Ik moet wel zeggen dat ik normaliter wat beter schiet, maar de omgevingstemperatuur was niet echt geweldig ( handen vrore me der half af:p)

Maa rhiermee wil ik dus bewijzen dat het niet gemakkelijk is om zo'n klein doelwit op zo'n groote afstand te raken, en als je een spel zo realistisch mogelijk zou maken, zou je dit dus moeten verwerken in de game, wat volgens mij heel frustrerend zou zijn..

Dus hiermee hoop ik voor altijd der van af te zijn dat mensen zeggen dat schieten zo makkelijk is.. het is niet gewoon richten en knijpen.. als je het niet geloofd.. kom maar langs..

Voor de kenners: ik schoot met 4.5 mm diabolo, en een gammo shadow 640

Dit hierbovenis natuurlijk alleen over de realisme van 1st person shooters.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Doe je goed jongen! En mooi geweertje heb je daar. Ik schoot altijd met onze luchtbuks op de foto van m'n ex met m'n vrienden.

15. flipmode182

Leuk Bevonden:
    0
    haha.. voor zulke mensen als jij moeten we de realisme uit de game's weghalen.. strax word het ook zo'n gek die naar school gaat met een geweer en de vrienden van zijn ex neerknalt(A):p..

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk toch. Het was echt een rotmens hoor. Ja om het realistischer te maken kunnen ze er wel een bewegende crosshair in steken. Wel irritant, maar ja.

17. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je neit eens zo heel elecht geschoten hebt. MAa rin een game speel je vaak een jarenlang-getrainde commando of zoiets met geavanceerde wapens.

Als je met de crosshair op iemands hoofd schiet wil ik ook dat het raak is. niet dat je de kans hebt dat je er een beetje naast zit.

Een machinegeweer oke, dat je 3kwart van je kogels verspild, maar neit met een single shot gun, want zelf richt je goed, alleen de computer vind dat je eens een keertje moet missen omdat iemand dan op het brilljante idee gekomen is om het realistisch te maken.

Nee lijkt me niets. daardoor moet het realistisch blijven zolang het leuk is.

18. flipmode182

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik ook.. een game kan nooit 100% realistisch worden.. net zoals een race game als je dan bij een stoep op zou rijden dat je veren naar de klooten zijn en je auto totaloss.. als je een sportgame doet en je doet 80 x achter elkaar een sliding in het niets dat de fans je dan beginnen uit te joelen.. en ik weet al heelemaal niet hoe je een fantasy game realisitshc moet make:D

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook weer waar. Dan is het gewoon geluk hebben dat het raak is. Dan staat je recht voor iemand en mis je nog. Nee, dan moeten ze het toch maar gewoon zo laten.

20. flipmode182

Leuk Bevonden:
    0
    idd.. gewoon nix aan doen.. grafix mooier maken, mooie verhaalijn derin.. verder nix aan doen:p

Deel Deze Pagina