een game moet niet TE realistisch zijn

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jponline, 17 feb 2005.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als de gameplay in ieder geval maar toppie is. En dan nog de graphics en het is helemaal klaar. Ben echt benieuwd naar de uiteindelijke graphics van Splintercell 3. De demo ziet er al super uit!

2. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ut is alleen jammer dat ik niet van die game's hou:p.. ik hoop dat gta san andres voor de xbox wat word:D.. maar die zal wel niet heel realistisch zijn(A)..

maarja.. nu weer ontopic:p..

3. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    k las net op verschillende site's over een vibrator die je op je boxje kon aansluiten. das nog eens realisme dacht ik. kun je je vriendin aansluiten. houd die haar klep ook dicht als je aan het gamen bent :+ . potje halo 2 over live, en dan als kip zonder kop door slagveld gaan rennen, zal ze wel blij mee zijn :) .al was het nog niet perfect geloof ik, omdat je nog weleens geëlectrocuteert kon worden :confused: .

4. flipmode182

Leuk Bevonden:
    0
    WHAHA.. kiijk dt is realisme:D.. alleen lijkt me niet zo fijn om zoiet's in me gat te hebben.. meer iet's voor de meiden:p.. waar zijn de meisjes van dit forum? kunnen we een revieuw houde:p

5. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaha, ja idd, erg goed idee. wat vinden jullie trouwens van de introductie van de eyetoy, dansmat, singstar enzovoort met betrekking op realisme?? ik zelf vind het we lollig om dat te doen, maar ik speel toch liever met me controller. ik speel splinter cell of halo liever met me controller dan zo'n geweer da je op je xbox kan aansluiten.

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een geweer aangesluiten op je xbox functioneert volgens mij niet goed. Het mikken en zo lijkt me veel minder fijn dan met controller.

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin het wel supervet! cntroller is wel makkelijker maja. en eyetoy vinnik MASTER!!! maar die spellen zijn nie eg realistisch :D

8. flipmode182

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit met een eye toy gespeeld.. lijkt me opzich wel geinig:D.. en zo'n dansmatje is goed voor je conditie:D..

is er hier trouwens iemand die zo'n gun bezit voor op de xbox? kan die zijn ervaring heir der us uitgooien.. ik heb nog nooit met zo'n ding gespeeld.. maar het lijkt mij bijna onmogelijk om je xbox te laten herkennen waar jij op de tv schiet..

9. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb thuis een dansmat, echt vette fun man. als je elke dag 2 keer zo'n super moeilijk song doet, met een hele moeilijke dans, volstaat dat ook aan een paar kilometer hardlopen. dr zit trouwens bij dat spel een functie in, da je je gewicht kunt instellen, moe je song kiezen, en dan krijg je aan het eind uitslag van hoeveel calorien je hebt verbruikt :+ . maja was ff offtopic, nu weer ontopic he.

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur kost eigelijk zo'n dansmat ??

11. flipmode182

Leuk Bevonden:
    0
  12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op t.v. van die Chinezen gezien die dat echt zo super snel deden. Ik weet niet of het precies dat was, maar ze deden het samen met zo'n tafel. En dan voor dat scherm. Wel cool om te zien maar niks voor mij.

13. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vinook dat niet allen spellen TE realistisch moeten zijn maar de meeste wel vind ik zelf:)

14. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel benieuwd wanneer ze weer verder gaan met virual reality voor games.. Nintendo was er al eens mee begonnen maar is niet echt aangeslagen.

dan wordt het pas realistich. loopbandje erbij.. en je mag zelf rond rennen in een level.. of bij race games. dat je volledig vrij om je heen kan kijken.. dat zou wel beter zijn... 8)

15. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ooit nog eens met dat ding gespeeld in een videotheek :eek:

Je zag alleen maar rode lijnen als ik het me goed herinner.

16. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    wanneer je dat gebruikt krijg je vette last van hoofdpijn
    ik heb het nu soms al wanneer ik op de pc zon shooter speel... maar met zon bril is het helemaal erg
    het is trouwens niet zo dat dat dus alleen bij mij is, ik heb het nooit gedaan, maar je schijnt er hoofdpijn van te krijgen, vandaar dat het geen succes was

en ojah...
    graphics voor gameplay
    gameplay voor realisme
    realisme in graphics

Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  17. JeePee

JeePee Guest

Richard Burns Rally is qua phisics ultra realistisch

18. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    het heeft verder niks met xbox games te maken maar het spel GTR: FIA GT Racing voor de pc is echt super realistich ze hebben daar alle gegevens die er van de echte race wagens zijn omgezet in dit spel.. ik heb hete gespeeld met force feedback stuurtje.... echt super.. je durft soms zelfs niet eens zo hard door de bocht.. echt subliem.. maar zo'n spel is denk ik zeker niet geschikt voor de console.. die speel je over het algemeen toch voor de fun.. ff snel een paar rondjes rijden is er niet bij. bij GTR: FIA GT Racing moet je zelfs zeker 2 ronden iets rustiger aan rijden om je banden op te warmen :D!

19. flipmode182

Leuk Bevonden:
    0
    die dingen zijn niet doorgebroken omdat je er "scheele koppijn" van kreeg.. omdat het licht zo dicht bij je ogen zat.. er zijn later nog dingen gemaakt die het op je oog projecteerden zeg maar.. maar dat kostte teveel geloof ik.. hebik een keer in de pu gelezen..
    zou wel vet zijn dat die dingen us wat beter en mooier worden..

Deel Deze Pagina