ik vindt Splinter Cell Chaos Theory net als zijn voorganger (deel 1 niet gespeeld, helaas) een supertoffe singleplayer hebben, die beter is dan welke FPS of ander soort game(met nu ook super vette co-op mode),
maar op L!ve?
Ik vindt er eerlijk gezegd geen ruk aan, dat verstoppen en al die zooi, tis niet mijn ding. Ik speel de single player altijd onwijs sloom, eerst observeren, dan pas aanvallen en op L!ve is dit bijna onmogelijk. En ik ben het met MYSTERY X eens, die kick als je iemand killt zonder dat hij ook maar een glimp van je heeft gezien is gewoon zooooo vet!
UC2; k weet het niet, de gameplay verveeld best snel en de maps zijn gewoon slecht gemaakt (naar mijn mening dan), geef mij maar een lekkere Halo-map. Ik vindt de maps daar gewoon te saai en het lijkt gewoon of ze geen zin hadden om wat meer na te denken over de maps of er een paar weg te halen om ze er vervolgens allemaal maar in te donderen. L!ve heb ik eigenlijk nog amper gespeeld, maar wat ik speelde, het 'pakte' me niet.
Natuurlijk zullen de next-gen games Perfect Dark Zero, Gears of War, Ghost Recon 3 en Halo 3 beter zijn dan Halo 2, tenminste dat mogen we hopen. Wat ik vooral hoop is dat L!ve niet meer zo lag-gevoelig is. Te valt opzich wel mee, maar soms is het gewoonweg irritant.
En Counter-Strike en RTCW heb ik op de pc en daar werken ze gewoon goed, maar beter dan Halo 2, k denk van niet. Misschien is de console-versie vele malen beter, maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Misschien klinkt het raar, maar Halo 2 bevat de beide elementen die deze spelen hebben; de objective matches van RTCW en de deadmatches van CS, k weet dat er ook nog andere modi zijn, maar deze blink daar in uit vind ik.
Laatst bewerkt: 21 mei 2005