1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Een 'Halo 2' beater?

Discussie in 'Algemeen' gestart door tomdamasker, 21 mei 2005.

  1. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox 1 wordt halo 2 echt niet meer gebeat, als je via xbox live kijkt door geen enkel genre, als je alleen FPS single player kijkt komt er weinig in de buurt. Veel mensen hebben wel wat te zeiken over deze game voornamelijk doordat ze zelf te hoge verwachtingen hebben gecreerd (en niet weer alle schuld op de game makers en MS proberen te schuiven) of omdat ze geen live hebben. Ik geef toe dat de single player de kracht mist om Halo1 daarin te verslaan, het mist gewoon iets, maar dat maakt het ruimschoots goed op xboxlive.

    Verder denk ik ook dat Perfect dark Zero zeker in de buurt of beter gaat komen/worden. Perfect Dark 1 was DE game op de N64, en heeft me vele maanden bezig gehouden, hopelijk zijn vervolg ook!!
     
  2. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval , smaken verschillen . ;)
     
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb daar eens over na zitten denken he.
    Opzich lijkt 50 man of meer me echt chaotisch, maar aan de andere kant is het feit dat je een stuk minder invloed hebt IMO een stuk beter.

    Sinds ik in Halo 2 vele malen meer kill dan gekilled wordt (Kijk hier maar) wil ik dat alleen maar blijven doen, maar nu ik in MatchMaking weer tegen level 20 aan begin te lopen wordt dat steeds moeilijker.
    Als gevolg wordt ik harstikke pissig als ik niet de juiste Kill / Death verhouding heb. Met 12 kills en 8 deaths kan ik niet meer tevreden zijn.

    Toen ik Rainbow Six nog voor Halo 2 speelde had ik een stuk minder Kills
    en ook een stuk minder invloed op het spel. Het spelen was wat relaxter.

    Al met al lijkt voor mezelf 64 man op 1 server helemaal te gek.
    Een groot slagveld om je ding op te doen, maar je stem is niet beslissend meer voor het lot van hoe het potje zal aflopen. Het lijkt dus op een bepaald punt relaxter spelen.
     
  4. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij blijft RTCW: Tides of war nog steeds de beste LIVE FPS, gewoon om de simpele reden dat het niet frustrerend is zoals de andere FPS op LIVE.

    Misschien dat Black Hawk Down of Conker daar verandering in kunnen brengen want naar deze spellen kijk ik echt uit.

    Black hawk down omdat met 50 man op 1 server me echt zalig lijkt.
    Conker omdat ik Conker Bad Fur Day op de nintendo 64 echt veel gespeeld heb
     
  5. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 't helemaal met je eens, als je bijv. in een team zit, kan het niet zo zijn dat 1 man de doorslag kan geven. Vetter is dat als je wint, het komt doordat je allemaal eraan mee hebt gewerkt, dus niet dat je bijv. heb dat 1 iemand 40 kills maakt en de rest een keer 5 kills ofzo.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.680
    Persoonlijk heb ik Halo 2 nooit het beste in zijn soort gevonden. Dit simpelweg om het feit dat dit altijd al Perfect Dark is geweest. Je kan nu wel gaan zeggen: Halo 2 heeft online etc., maar Perfect Dark is natuurlijk ouder. Ten eerste heeft het in mijn ogen een leukere gameplay en leukere en betere single player. Multiplayer is nog steeds ongeevenaard. Halo 2 heeft niet eens bots en Perfect Dark wel, hoe kan dat nou? Perfect Dark multiplayer was gewoon perfect met goede wapens, hoge funfactor, goede bot AI (vooral voor die tijd) en geweldige maps.
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Unreal championship 2 The Liandri Conflict is een Halo 2 beater :D nee toch niet ze zijn allebij even vet.
     
  8. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Counter-Strike beat Halo2 zo ontzettend hard op live, ik speelde eerst altijd Counter-Strike, toen Halo2 kwam overgestapt! Maar na een maandje had ik het wel gezien, en ik speel nu weer Counter-Strike, nogsteeds....
    Halo2 komt lang niet in de buurt van Counter-Strike, in CS kan je goed worden en ownen. Tuurlijk kan dat ook in Halo2, maar ik vele mindere maten, Halo2 leer je veel sneller, en ook de noobies kunnen killen....
     
  9. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt Splinter Cell Chaos Theory net als zijn voorganger (deel 1 niet gespeeld, helaas) een supertoffe singleplayer hebben, die beter is dan welke FPS of ander soort game(met nu ook super vette co-op mode),
    maar op L!ve?

    Ik vindt er eerlijk gezegd geen ruk aan, dat verstoppen en al die zooi, tis niet mijn ding. Ik speel de single player altijd onwijs sloom, eerst observeren, dan pas aanvallen en op L!ve is dit bijna onmogelijk. En ik ben het met MYSTERY X eens, die kick als je iemand killt zonder dat hij ook maar een glimp van je heeft gezien is gewoon zooooo vet!

    UC2; k weet het niet, de gameplay verveeld best snel en de maps zijn gewoon slecht gemaakt (naar mijn mening dan), geef mij maar een lekkere Halo-map. Ik vindt de maps daar gewoon te saai en het lijkt gewoon of ze geen zin hadden om wat meer na te denken over de maps of er een paar weg te halen om ze er vervolgens allemaal maar in te donderen. L!ve heb ik eigenlijk nog amper gespeeld, maar wat ik speelde, het 'pakte' me niet.

    Natuurlijk zullen de next-gen games Perfect Dark Zero, Gears of War, Ghost Recon 3 en Halo 3 beter zijn dan Halo 2, tenminste dat mogen we hopen. Wat ik vooral hoop is dat L!ve niet meer zo lag-gevoelig is. Te valt opzich wel mee, maar soms is het gewoonweg irritant.

    En Counter-Strike en RTCW heb ik op de pc en daar werken ze gewoon goed, maar beter dan Halo 2, k denk van niet. Misschien is de console-versie vele malen beter, maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Misschien klinkt het raar, maar Halo 2 bevat de beide elementen die deze spelen hebben; de objective matches van RTCW en de deadmatches van CS, k weet dat er ook nog andere modi zijn, maar deze blink daar in uit vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Argumenten?
    Ik vind zelf op FPS gebied jammer genoeg weinig dat er in de buurt komt. Dan gaat het me vooral om Mulitplayer. Unreal voor de Xbox online is een zeer goede tegenstander.
    En Pariah sloeg de plank mis... jammer.
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow Six 3: Black Arrow, verslaat (naar mijn mening), Halo 2, met gemak. Maargoed, ik ben niet zo'n Halo 2 fan (al vond ik splitscreen in Halo 1 erg vet).
    Ook vind ik TimeSplitters: Future Perfect, erg leuk, via Live. :)
    Aldus mijn mening.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als ik denk aan een Halo 2 beater op de xbox 1 dan denk ik aan Rising Sun
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    lol dit meen je hoop ik niet?
     
  14. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik hoop inderdaad ook niet dat hij dat meent, want dan ben je wel heel.....................noujah vul zelf maar in.
     
  15. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Rising Sun...oei! :D
    ik vond die op alle vlakken slechter...en vooral het richten, man, ik werd daar gek van.
    wel een pluspunt was (T)DM tege bots offline (online kon ookn iet) maar ik vond dat nou niet egt een goed spel...
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Whoeps sorry sorry gasten.. Maar ik bedoelde Advent Rising! Ik had het verkeerd sorry.
     
  17. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hij is nog niet uit dus dat is afwachten wat voor resultaat t boekt, verder is t geen FPS
     
  18. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW, geweldige eerste post. Ben het helemaal met je eens.
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Chronicles of Riddick.. dat die nog niet is opgenoemd.... ik heb em nu een week ofzo, en ik kom echt nergens meer aan toe (behalve leren dan, want dat moet nouw eenmaal ;) ) t heeft dan geen L!ve mode, maar dat heb ik toch niet, en heb ik Halo 2 ook nooit online kunnen spelen.. Die heb ik ook gehad, maar nooit uitgespeeld, omdat het me niet genoeg meer boeide, toen ik met een Alien moest gaan spelen :confused: :p
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is zeker wel een Halo 2 beater. Halo. Vond deel een toch echt een stuk beter!
     

Deel Deze Pagina