1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Een ideetje voor X-bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Q-Dancer, 16 dec 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Maar mocht er iets gebeuren dan ben jij "verantwoordelijk" weet niet of je dat gezeik ook aan je kop wilt, plus dat je al gauw op 20-25 spellen per dag moet rekenen, dus je moet altijd thuis zijn want dat past niet in je brievenbus.

2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Hmm..laat dan maar :+ Ik ga niet de hele dag thuis zijn om spelletjes in ontvangst te nemen en dat kan ook niet btw..dus mayb nog een no-lifer die er zin in heb? ;)

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Niemand heeft hier dus zin in;) :D , het is opzich een goed idee, maar de uitvoering ervan is gewoon onmogelijk:)

4. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Onmogelijk?...dat zeiden ze in Irak ook over Saddam...maar ze hebben hem wel.

2 spellen per ruil,dus 2 x envelop losscheuren per ruil...zeg dat er 10 trades per dag binnenkomen(wat mij best veel lijkt,denk dat het er minder zijn)...das het werk toch niet?
    Enigste is het bijhouden van de ruil,maar dat kan via een hotmailaccount ook makkelijk geregeld worden,lijkt me.....
    Dus je wilt "safe" ruilen,je meld dit ff bij de T-persoon...die noteert de 2 namen...w8 op de pakketjes,maakt ze los...en brengt ze naar het postkantoor.....

Wat een no-lifer is ...geen idee,maar als je ermee bedoeld iemand die de hele dag thuiszit(je oma/opa,gehandicapte buurman enz enz)....die zijn er zat.
    Een huisvrouw bv...je moeder zou het bij wijze van spreken dus al kunnen doen...geef jij haar 1 x per week een bosje bloemen ;-) en is ze ook weer happy.

Ik heb een hoop geruild en verkocht...ging tot voor kort altijd goed....nu ben ik de klos(nog niet,kom er wel uit)....en had ik het graag naar een T-persoon gestuurd...had ik in ieder geval mijn eigen spel weer terug gehad.

Is er niemand binnen de mod/admin of hoe ze hier ook mogen heten,die deze taak op proef zou willen uitvoeren?
    Ik zie vaak staan "wannabe mods" ...die hebben nu dus de kans...

Ik denk dat het een proeftijd waard is...serieus...
    Poll misschien,is daar ook een x wat nuttigs aan de orde

5. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Als je dit zo'n geweldig plan lijkt waarom doe jij het dan niet bij wijze van proef?? Als het goed blijkt te werken zijn er vanzelf meer mensen die deze taak op zich willen nemen.

6. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou er geen probleem mee hebben...ben huisvader,dus thuis...maar laat de mods maar een goed plan opsturen,en duidelijke regels uitwerken...dan kan er altijd wat geregeld worden...ben de beroertste niet ;-)

7. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1

Denk dat we dan beter als members met een mooie regellijst kunnen komen, de mods hebben daar geen tijd/ zin in/ voor.

Ik beloof niks maar ik heb een paar daagjes vrij volgende week zal kijken of ik iets moois op papier kan zetten. Maar ik ga je wel voorspellen dat het jou een hoop gezeik kost, van mensen die zegge": "ik heb echt mijn spel opgestuurd naar jou hoor, jij hebt hem gewoon kwijt gemaakt " en het aantal transacties per dag schat ik hoger in dan 10.

8. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben benieuwd waar je mee komt...denk dat iemand van hier best een gaatje kan vinden...

Maar goed,gezeik is ook nog te voorkomen...maar dan ga je denk ik wel erg ver(je kan verzekerd opsturen en nog meer vormen)...kostbaar denk ik...kan ik nakijken.

Ik w8 dus op je idee...en wie nog wat heeft..mail maar...zal er zelf ook wat op gaan verzinnen....is de moeite waard ,denk ik

*WORDT VERVOLGD*

Deel Deze Pagina