LOL Ik heb nog helemaal niks binnen gehad. Streekblad, advertentieblaadje van zoetermeer wel binnen gehad. Misschien moet de "echte" post nog komen. Ben benieuwd.
Hmmm dus iedereen die tot nu toe iets heeft gehad heeft zijn xbox weleens moeten opsturen wegens technische problemen? Aww dan zal ik waarschijnlijk niks krijgen. ^^;
nee uh, kut hoe heete dat nou!! ohja, De Peel.. en er staat achterop met een groene achterkant: General en deze site: http://www.oflc.gov.au/special.html
nou mijne is nooit kapot geweest misschien krijg ik daarom wel een klein voetballetje in plaats van een game
whwhahaha =D ik wil ook iets flikker's !! miss. dat ik ook voetbal krijg die van mij is ook eens kapot geweest hmm lets hope so! Baallletje /Mod Doe een beetje rustig met het taalgebruik aub
vage shiittttt!. ik denk gewoon dat het van geheim agenten komt. en dat jullie gewoon,, naja . worden bespiet !
Misschien krijg je het omdat je bij een bepaalde site een keer iets hebt besteld? Of is het van free record shop, als 'sorry' dat je Gears of War lekker toch niet krijgt voor de mensen die hem daar voor 30 eu hebben
Hebben jullie niet toevallig meegedaan aan een prijsvraag van fifa world cup, waar je een balkje moest vullen voor boegeroep en gejuig. Daar kon je het spel winnen, een voetbal en 3 maanden xbox live gold. (was wel een paar maanden geleden..
daar heb ik idd aan meegedaan.. VETJES!! zou ik hem daar van hebben gewonnen. maar ik hem FIFA WC gewonnen, niet die bal. EDIT: heb hem net even opgemaakt en er zit een trial kaart van 48 uur live gold op.
Ik heb een faceplate en 3 Maanden xbx live gold gekregen net als egyptenaar! Ik werd 3de met dat spelletje, das wel jammer Nu de Xbox360 nog , iemand die faceplate kopen?