1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

een kleine xbox handbal

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pieter gsi, 14 okt 2006.

  1. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    op de site van xboxxup.com staat dat(misschien komt het hiervandaan?)

    (360) De overige spelers die eindigen in de top 360 en die hun e-mailadres bij registratie hebben verstrekt, ontvangen één van de volgende willekeurig geselecteerde prijzen:

    * (60) Een speciale Xbox World Cup replica voetbal (maat 5) van adidas (adviesprijs € 30) en een Xbox Live 3 maanden gold lidmaatschapskaart (adviesprijs € 17)
    * (60) Een speciale Xbox World Cup replica voetbal (maat minibal) van adidas (adviesprijs € 12,50) en een Xbox Live 3 maanden gold lidmaatschapskaart (adviesprijs € 17)
    * (120) Een Xbox 360 2006 FIFA World Cup ™game van EA SPORTS (adviesprijs € 42)
    * (120) Een adidas limited edition Xbox faceplate (adviesprijs € 17)


    ik heb namelijk een adidas faceplate en 3 mnd xbox live ontvangen.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2006
  2. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond eerst 1ste maar iemand was beter, wat ik haast niet kon geloven want ik was al een halve dag bezig en het lukte maar niet :'-(
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    ik heb niks :p
     
  4. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    om welke site ging het?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    waarom heeft niemand me verteld dat ik daar iets kon winnen :mad:

    nu vis ik wéér achter het net :'-(
     
  6. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    nou mijn xbox is al drie ker kapot gegaan, hoop dat ik maandag wat door de bus krijg. Met zo'n bal ben ik al blij, weet ik dat microsoft ook denkt aan de kleine mensen :b: maar zo'n game zou natuurlijk prachtig zijn.

    Volgens mij willen ze gewoon van de WK spul af dus gaan ze het vet random versturen, klikt logisch toch? in iedergeval: IK WIL OOK WAT !!!! _0/
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    maar als ik die laatste pagina zo lees, heeft het niks met kapotte xboxjes te maken, maar gewoon heel ouderwets met een prijsvraag / wedstrijd

    maar ik hoop wel dat het met die kapotte xboxjes heeft te maken :D
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Denk dat het idd met een prijsvraag te maken heeft. Ik weet nog goed dat ner zo'n iritante kutbanner boven op xboxworld zat. Wist alleen niet dat je d'r iets mee kon winnen. Anders had ik wel ff meegedaan.
     
  9. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    ey,
    ik heb ook een faceplate en 3 maanden live gekregen (iemand kopen?)
    maar was dat dat ''spel'' waarbij je het publiek zoveel mogelijk geluid moest laten maken om de penalty naast te laten schieten?
     
  10. egyptenaar

    egyptenaar Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kon je spelen op www.xboxcup.nl (die site bestaat niet meer.)
     
  11. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal morgen ff een foto maken van de faceplate en op xbaza zetten ;)
     
  12. egyptenaar

    egyptenaar Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef die faceplate niet te verkopen, heb em net gemonteerd, en vind hem wel mooi! *)
     
  13. basovich

    basovich Guest

    is het die wk faceplate?

    en het is idd het spel waarbij het publiek zo hard moest juichen..bied er iemand nog hoger dan 20,01 voor FIFA WC 2006 :+?
     
  14. garincha

    garincha Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een faceplate van Adidas.. redelijk uniek..
    Ik ben destijds naar Berlijn geweest met de Xboxcup en zou deze nog krijgen voor het bijhouden van een weblog, maar blijkbaar is dit nog een prijsje van dat spelletje dan.
    Ben benieuwd welke faceplate ik nog meer in huis krijg voor mijn weblog.
    Kreeg mijn 360 ook pas ongeveer 1,5/2 maanden geleden binnen en heb nog niet al mijn prijzen :emo:
    Maar mij hoor je niet klagen, kan alleen wel bevestigen dat het zéker van de Xboxcup is. Heb er nog een paar shirtjes van, kopen iemand? :lol:

    Edit: Balletje had ik overigens al..
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat is je weblog :)
     
  16. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou ik nu voor die faceplate kunnen vragen dan?
     
  17. garincha

    garincha Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    @fardo: weblog is nu offline, stelde niks voor hoor, moest gebruik maken van MSN spaces |:-
    maar goed, dat was natuurlijk om te zorgen dat er in ieder geval 1 iemand van de volgens mij 32 landen als ik me niet vergis na de actie ook een space zou bij gaan houden.
    Maar stonden wat foto's op van de wedstrijd Duitsland-Argentinië, van de XboxCup en wat site-seeing in Berlijn. Moet zeggen dat het wel perfect verzorgd was.

    @unrealer: er zullen er een stuk of 120 x 32 = 3840 in omloop zijn.. rond de 120 in nederland in ieder geval.. Dus wat het opbrengt, geen idee. Heb ik me nog nooit in verdiept.
     
  18. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak er nu een fototje van en ik zal hem eens op marktplaats zetten en hier in de bazaar ;)
     

Deel Deze Pagina