ik heb een speciale stoel gekocht voor de lange nachten achter de xbox, zo'n ding bij de ikea ofzo, zo'n friends stoel, met zo'n voeten steun ding in die stoel gebouwd, zeker relaxed...
hoe kan jij liggend spelen, ik kan me echt niet concentreren, ik zit op me bureaustoel niet verder dan een meter van me tv zelfs in me bed op me gba-sp spelen lukt me niet eens
Kep zo'n zwart leren design stoel met een bijpassend voetenbankje. Heeft een kennis van mn ouders voor me gemaakt. (Gratis)
Ik game meestal vanuit mn bed want mijn kamer is zo klein dat er eigenlijk geen plaats is voor een stoel (maar hij staat er toch) ps; hebben julie mischien ook foto's van julie stoelen ??
ik lig op mn bed.....tenminst, ik lig half en ik zit half, best een kut-houding eigenlijk......maarja, nx aan te doen
ik zit meestal op mijn bed, maar dan aan het einde van mijn bed , maar dat is ook niet altijd fijn want daar loopt het dak ook schuin, maar dan nog nét zo dat je je kop niet stoot :| of ik zit op mn 'poef' ( heet dat zo, vage naam _voor de tv, maar dat is ook niet alles want dan zit ik zo dicht op mn tv maarjaa wat maakt het uit, ik had liever relaxte stoel gehad ofzo maar op de manier hoe mn kamer nú is ingedeeld zou dat ook niet passen
ik zal ff mn kamer opruimen en dan maak een foto van de mijne. Maar tis geen digicam en het rolletje is nie vol. Dus het kan ff duren voor ik hem post....
Bij e-plaza heb ik de Playseat gezien voor €288,-. Iemand ergens de playseat voor een betere prijs gezien? Zo koop ik liever een echte racestoel op de sloop en las ik er ff een onderstel aan...
Ja, en een stuurtje van 70 euro... Ik denk dat je beter af bent met een echte van 290 euro. Die kun je ook nog eens verstellen.
K heb gister bij de sloop een kuipstoeltje uit een in puin gereden GTI-tje gekocht voor 12,50 pleuro. K ben van plan een ombouw lassen en er een F1 bolide van te maken, met m'n F1 stuurtje wordt dat echt de shit.