Nee, los gekocht. Ik heb die playseat al 3 jaar. Eerst had ik een Driving Force, toen de Driving Force Pro en nu de DriveFX. Je moet met de generaties meegaan hè Nee, die controller heb ik zelf gespoten. Alles wat wit is heb ik zwart gespoten, en de grijze strip + Shoulder buttons zijn donker groen.
Nope, zit muurvast. Dubbelzijdig tape, tyripjes, klittenband, alles. Controller kan je er gewoon onder houden als je gamed.
ow Is toch wel een leuk hebbedingetje, die zwarte controller! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ik ben maar gelijk voor de DriveFX gegaan, geen spijt van!!! Gelukkig is ie gewoon rond van vorm zoals het hoort en hij stuurt geweldig-zeker in combinatie met TDU. Aaaaaahwwwwwww Kan je het stuur er echt niet vanafhalen want hoe heb je dan die stuurtjes verwisseld:{
Nu in de woonkamer op een hangbank. Ik hoop dit jaar nog een huis te kopen en dan komt er uiteraard een gamezolder, met een chesterfield!
Hehe, eindelijk is het moment daar... Ik ga morgen een Playseat kopen. Nou moet ik toegeven, het is geen echte maar een zelfgemaakte, maar hij ziet er geweldig uit. Ik laat er wel een foto van zien als ik hem heb. Er zit ook een stuur bij, de Madcatz MC2 voor de 360. Vraagje: Is dat een goed stuur? Het ziet er heel aardig uit, met een super design, versnellingspook, goed bereikbare en grote flippers. Het gaat me in totaal slechts 65 euro kosten. Er zit een stoel van een Honda CRX in. Ik ga natuurlijk wel eerst kijken. Hij is van zilverkleurig geverfd hout denk ik, hij ziet er een beetje uit als een capsule, maar dan zonder koepel. In tegenstelling tot een echte Playseat kan je dus wel je arm op de zijkant leggen. Een zelfgemaakte Playseat kopen lijkt gekkenwerk, maar ik weet oed waar ik mee bezig ben en als hij goed is neem ik hem. Of kan ik beter doorsparen voor een echte?
Ik zit of lig lekker relaxed op m'n bed (Boxspring) te gamen met een 32'' LCD-TV op het voeteinde. Ik heb geen stoel, sorry!
Ik zit op een stoel van 1 bij 1 meter die ongeveer 30 cm hoog is, als je er een week op zit heb je nergens kramp, de stoel word niet warm van je lichaamstemperatuur en je scheten, je controller ligt niet op je pik en je mn hoofd zit precies goed voor mn tv Daarvoor zat ik op mn knieen op de harde grond. Mn gezicht 20 cm van het beeld vandaan. Na een tijdje (toen mn knieen en voeten mislukt werden) zat het perfect, maar van de steunzolen man moest ik op een stoel gaan zitten, toen kwam de stoel hierboven. Bij mn pc zit ik op een grote rieten stoel, bij het einde gaat het schuin naar beneden zodat ik op het puntje kan zitten zonder een zere reet te krijgen. PS: Hoe kan je nou liggend gamen?
Liggend gamen gaat prima alleen niet bij games zoals Halo 3 of Burnout Revenge, maar bijna vergeten... ik heb nog een Fatboy! *)
Ik ga morgen een (namaak, geen officiele) fatboy kopen.. Voor maar 15eutjes, 2e hands maar zag er prima uit! Hijs ook iets kleiner, 135 x 160 cm.. Original Fatboy is 140*180.. Who cares? Die krengen zijn 170eu!
Ik kreeg 'm gratis bij m'n 32'' LCD-TV van Samsung. Was een aktie tijdens de voetbalgekte, maar ze zitten/liggen echt te relaxed. Zelf zou ik er niet zo snel een kopen, maar het is wel kwaliteit!
Zal foto's van mijne maken morge.. Pcies dezelfde kleur als eht goed is Hopelijk ziet ie er echt goed uit, en neem ik m meteen mee
Heb de Playseat gekocht, heerlijk! Zit zoveel comfortabeler, knusser en lekkerder dan een echte Playseat... Moet er nog een beetje aan aanpassen, zal er dan wel foto's van maken en posten.
Ik game gewoon vanuit mijn bureaustoel en soms vanuit een fatboy. Heb die bureau stoel gekocht bij de Office centre.
Voor 15eutjes gekocht, fatboy erbij! Staat nu lekker naast mn bank.. en zo zie je t vanaf mijn gamepositie Had ff netjes mn FHM's opgeruimd