Ik vind het jammer dat er zo op je post gereageerd wordt. Ik zie hier duidelijk een discussie-onderwerp en geen "hoi ik ben" topic.
Ik vind het altijd intressant om te zien hoe de xbox het doet in de ogen van iemand anders. Nou zie ik vaak de open mond van mijn broertje terwijl ik GTA op mijn xbox speel (hij heeft een ps2) maar om het te lezen van iemand die probeert in het vak gamejournalistiek te komen vind ik het zeker intressant.
Op de dag dat de xbox werd aangekondigd was ik geintresseerd en heb hem al die tijd gevolgd tot hij eindelijk in mijn handen terecht kwam. Dus ik kan helaas niet zo objectief zijn over de xbox (al geef ik toe dat ik wel 1 of 2 minpunten kan verzinnen) zoals jij maar ja, ik kan weer een "observatie van de Gamecube van een buitenstaander" geven.
Om wat dieper in te gaan op je tekst: Jij zegt dat je toch vooral neigt naar één bepaalde soort console, van mensen zoals ik (gewone casual gamers) kan ik het begrijpen maar zou jij niet in jou situatie moeten kijken naar de games en niet op welke console de game uitkomt?
Ik bedoel jij zegt dat je geen goede AAA titel kent op de Xbox maar dan denk ik toch gelijk aan Halo die echt veel jalouzie naar boven heeft gebracht bij de gc-,ps2-,pc- ers.
Ik vond het fijn om je stukje te lezen en ik weet zeker dat je het vast ver gaat schoppen in de gamejournalistiek
Laatst bewerkt: 19 apr 2004