1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Een tweede deel van een topic

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Drone, 8 dec 2004.

1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Poepoe, wordt er eentje moderator zeg.

Discussiëren kan toch altijd, dat jullie het niet willen aanpassen moeten jullie zelf weten. Maar dan hoef je niet meteen zo'n dictator toontje aan te slaan. :{

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, zullen we nu maar weer gewoon normaal doen?

3. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geef eens een voorbeeld dan. Volgens mij werden er in de avatar thread altijd avatars getoond, patste iedereen in het 'Show je nieuwste aankoop'-topic met zijn nieuwste aankopen, en postten members foto's van zichzelf in het topic daarvoor, allemaal tientallen pagina's lang.

Maar als jij een voorbeeld wilt geven wat wel van toepassing is op jouw post wil ik dit wel een voor 'geldige verklaring' aannemen. :+

Hoeveel nieuwe threads zie jij hier precies? Ik maar eentje.

En het is logisch dat er op korte termijn iets meer gepost wordt, maar dat is altijd zo met nieuwe topics. En wat maakt dat nou weer uit? Dat er een paar dagen iets meer gepost wordt.

Laatst bewerkt: 8 dec 2004
  4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waar slaat zo'n reactie nou weer op?
    Sorry hoor, maar het komt mij nu een beetje op me over alsof jij élk puntje gebruikt om tegen xbw te schoppen. Je maakt serieus overal een probleem van. Volkoren geeft aan dat dit het beleid is wat we voortaan hanteren, en omdat jij het daar toevallig niet mee eens is, is hij gelijk een dictator? Mooie boel :{

Als je commentaar hebt op het beleid is dat prima, maar dan niet op deze manier.

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Neenee, zo bedoel ik het niet :). Ten tweede lees je mijn post verkeerd.

Ik zeg niet dat hij een dictator is, maar zo'n toontje slaat hij wel aan. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vraag gewoon waarom jullie meerdere delen van topics maken, en dan komt hij ineens met 'dit is ons beleid, discussie is overbodig, mond houden'. Dat laatste zegt hij dan nog niet. Dat vind ik nergens op slaan. Oké, mijn formulering was ook niet 100%, maar dat heb ik bij deze recht gezet. Hoop ik.

Mij maakt het niet uit hoe jullie dit forum regelen hoor, maar ik snap nog steeds niet waarom jullie nou meerdere delen van topics hebben. Maargoed :)

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, je noemt net threads waar dat niet het geval is. Bij die was het juist zo dat de eerste pagina's niet meer van belang waren. Het is bij dat soort threads, als die zo lang worden, juist eens verfrissend om even een deel 2 in het leven te roepen.
    Maar bij de PES4 (1) thread ging men steeds meer off-topic. Er kwam een deel 2, en er werd weer even duidelijk gemaakt wat het doel was van de thread: Informatie verspreiden over PES4. Ook was het bij deel 2 het geval dat de game er bijna aan zat te komen. Tevens was hij op de PS2 al uit, dus er kon al wat worden verteld over hoe de game nou werkelijk speelde.

Dit is dus 1 voorbeeld, er zijn er nog meer, maar die kun jezelf ook wel vinden denk ik. Het type voorbeeld dat ik dus gaf, zie je meer in het Games Forum en Help/Cheats forum. Bij de GM is het zo, dat zo nu en dan een beetje "opgeruimd" moet worden.

7. Ruud

Ruud Guest

Waarom lees ik niets over serverbelasting? Als ik me niet vergis (en dat doe ik helaas vrij vaak) zijn zulke enorme topics zwaarder voor de server. En die heeft het al niet zo makkelijk hier ;)

8. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Valt wel mee, zolang je maar niet alle posts tegelijk bekijkt :)

9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik vind het toch ook een beetje vreemd hoor dat ale grote topics moeten worden gesloten om andere kleine nieuwe threadjes de kans te geven.
    Als dat echt jullie reden is dan is die wel heel makkelijk onderuit te lullen. Ik bedoel ik kijk toch niet als ik een thread zie hoeveel pagina`s die heeft?? Kan mij echt niet schelen of er nu 500 posts in staan of 5 hoor. Ik kijk (en ik neem aan eigenlijk bijna iedereen) gewoon naar de titel, is die nieuw en leuk dan open ik het draadje...

In mijn opzicht kleven er alleen maar nadelen aan het openen van een 2e deel. Ten eerste komen er heel veel herhalingen, neem nu filmpjes enzo, daar worden gewoon filmpjes uit de vorige thread gekopieerd...dan is het nut van een nieuwe thread ook een beetje weg he.
    Ten tweede zeggen jullie dat je nu het beleid in de openings post kan veranderen. Zoals ook al eerder vermeld in deze thread kan je dat ook gewoon bij de al bestaande thread...

Al met al vind ik het een beetje raar beleid als ik eerlijk moet zijn.

10. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan dan nog niet in de GM, maar bij threads die ik wel kan zien vind ik meerdere delen erg handig.
    Een voordeel ervan die hier nog niet genoemd is, is volgens mij dat het nieuwe lezers (en daarmee posters) aantrekt. Ik weeet niet hoe dat bij iedereen zit. Maar ik heb meestal geen tijd (en/of zin) om een thread door te nemen van 40 pagina's! Dat is dan heel jammer want het kan goed een onderwerp zijn dat ik heel interessant vind..
    Als je dan bij een 2e of 3e enz deel begint.... ik vind dat toch wel supermakkelijk.
    Ik denk dat gigantische threads dus afschikken...

11. Ruud

Ruud Guest

Is er iemand die dan nog de startpost opnieuw gaat lezen? Dacht 't niet...

12. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Als je ook de thread titel aanpast..dacht et wel :D

13. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen nieuw deel van de bikkelthread eigenlijk? Komt daar ook wel voor in aanmerking met bijna 10.000 posts denk ik zo :D

14. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind een tweede deel wel veel overzichtelijker.
    er wordt in de eerste paar pagina's eigenlijk samengevat wat er in de hele vorige thread stond.
    dat vind ik wel handig.

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik ook, want als je naar iets wilt zoeken in een thread met 200 pagina's ben je wel een dagje bezig

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar is de zoekfunctie voor he;)
    Wat is er eigenlijk een discussie over een paar threads die vernieuwd worden, sjeezus!

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Onzin. Je kunt namelijk tegenwoordig ook gewoon in de thread zelf zoeken met de 'Zoek in Onderwerp/Search this Thread' optie, die je rechtsboven de thread ziet staan. Met de juiste trefwoorden kun je dan al snel de posts zoeken die je nodig hebt :)

Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  18. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt...maar als je wilt weten waar de hele thread over gaat zul je toch moeten lezen.... Een samenvatting in een nieuw deel is dan veel handiger..

19. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan blijf je nieuwe delen aanmaken, nietwaar?

20. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, maar dit gebeurd toch ook niet heel vaak en bij alle topics?
    Het is alleen voor die hele populaire en grote topics..
    Dus dat maakt dan niet zo veel uit toch? Ik zie er geen chaos van komen.. O-)

Deel Deze Pagina