Gaat het uberhaupt om een vergelijking van de specs? Of hebben we het hier over marktaandelen, aantal verkochte, brand recognition, etc, etc?
Ik denk niet dat jou bewering klopt want anders stond vast en zeker wel op de hoes hoeveel blocks hij zou gebruiken En er zijn trouwens HD's van 10 en 8Gb gebruikt hoor.
Maar bij de ps2 hebben ze ook 2 jaar kunnen zoeken HOE ze het meest eruit kunnen halen, bij de xbox pas 1 jaar! Maar het schijnt dat developers niet beginnen aan sommige games voor de ps2 omdat die dat niet aan kan !! Maar dood is hij nog niet alleen je bent dom als je NU nog een ps2 gaat kopen, (2 vrienden hebben dat gedaan eentje voor 400 euro omgebouwd enal) tjah...dan blijven ze lullen dat de ps zoveel goede games heeft en dat de controller zo relaxed is..ach je kent het wel!! Ik ken ook vrienden met een xbox en die spelen games zoals tony hawk4 met de vierpuntsdruktoets voor in de plaats met de thumbstick...omdat ze de knopjes van de ps1 zijn gewend
i don't know. Het stond op Mediamarkt.nl, heb het niet zelf verzonnen. En Mp3 kan je er wel opzetten(gebruik zoekfunctie) edit: lijkt me een typfout, want grafisch is de xbox superieur aan de gc en ps2