1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerlijke kopers

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dolphy, 30 mei 2004.

1. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Die van mij is duidelijker :+

2. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    thnx, heb al wat veranderd :D

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
  4. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad maar alleen niet is niet zo duidelijk:) :{

Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  5. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Maar als ik met iemand wil dealen die ik niet helemaal vertrouw, hoe kan ik dan kijken of ie bad dealer is. Ik heb geen zin om 10.000 sigs door te gaan lezen en ik heb ook geen zin om belazerd te worden.

Er moet echt een lijst komen van Bad Dealers, want die lui moeten gestraft worden.

Een tip die een kameraad van mij gebruikte nadat ie belazerd was met Magic: The gathering-kaarten: Het telefoonnumer op telefoongids.nl opzoeken en dan een paar keer na 23.30 bellen. Het is wel asociaal, maar het werkt wel. Hij hoefde maar twee keer te bellen en de volgende dag had ie de kaarten in de bus liggen. Dat vind ik zelf wel een goede reden om rippers te behandelen. Ik ben gelukkig nooit belazerd, maar degenen die mij belazeren staat een nare verassing te wachten. WEES GEWAARSCHUWD :9

6. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    LOL :+, of eigenlijk toch niet. Tis wel erg dat je zo je spullen moet krijgen.

Een lijst met bad deals is echt te fraudegevoelig. Je kunt iig gewoon via telefoongids.nl het telefoonnummer bij een adres opzoeken, dus dat is zo gebeurd.

Je hoeft trouwens ook niet ruim 11.000 sigs te checken, meestal heeft iemand wel goede deals in zijn profiel of sig staan. Dus als je met zo iemand dealt kan je eventueel naar mensen pm'en die met die member gedeald hebben en vragen of het een betrouwbaar iemand is.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Als je iemand echt totaal niet vetrouwt vraag je zijn/haar telefoonnummer. Als hij/zij deze niet willen geven dan houdt de deal sowieso al op. Geeft ie 'm wel dan bel je ff, maak een praatje en vindt uit of ie te vetrouwen is.
    Controleer altijd het adres en postcode. Zo kun je wanneer je niks krijgt ff gezellig een bezoekje brengen. Dit klinkt misschien absurd maar ik rijd voor €60,- echt wel ff op en neer, das een hoop geld die ik niet door mijn neus laat boren :cool:

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    maar niet iedereen heeft een auto, hoe moet je het dan doen? als je aan je ouders gaat vrage of ze ff 150Km gaan rijden omdat je een mislukte deal hebt gehad, zullen die je ook zeggen dat je mensen niet te snel moet vertrouwen. een deal is altijd een risico, dus ik denk dat zo'n lijst helemaal geen zin heeft. je moet alle mensen gewoon kunnen vertrouwen en de bad-dealers moeten een Ban krijgen als er meerdere klachten over hen binnen komen. zo kunnen mensen die elkaar niet moeten ook geen onrechtmatige bans uitdelen...

9. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Leuk idee, maar als ik met 5 vrienden hier op XBW kom en allemaal gaan we over jou klagen, dan kan jij het wel ontkennen, maar het is dan 6 tegen 1, terwijl het verhaal van de 6 misschien wel onzin is.
    Controleer gewoon het adres via www.telefoongids.nl of www.postcodecheck.nl

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik verplicht je niks hoor :)
    Ik zei al, alle gegevens goed controleren. Bellen is misschien nog wel het belangrijkste, aan iemands stem kun je soms wel horen of diegene wel te vetrouwen is.
    Bad deals zullen altijd blijven. Er waren al bad deals toen de vetrouwenslijst er nog was. Nu die weg is zijn ze er nog steeds. Het zijn er ook niet meer of minder geworden en zullen imo ook niet minder worden. Handelen via internet is gewoon niet te vetrouwen.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een voor mezelf een lijst met bad traders gemaakt. Zodra ik er 1 in een sig zie staan zet ik die erop met de persoon die m in zn sig heeft staan zo kan ik altijd nog vragen wat er verkeerd is gegaan. Ik zal de lijst hier niet posten want dan krijg ik vast problemen :9

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Even een vraagje off-topic, maar hoe maak je zon link naar je games?

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe bedoel je?

Wil je een gamecollectie aanmaken? ----------> via users.ign.com(wel aanmelden, maar is gratis)

Wil je een link als game-collectie? -------> dan gewoon in de ruimte in je sig of profiel, waar je hem ook maar heen wilt doen, [ url=<website van je gamescollectie>]hier zet je dan games-collectie ofzo neer [/url ], maar dan alles achter elkaar zetten, zonder spaties.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Gamecollectie kan je ook aanmaken in je XBW profiel :D
    Log in op www.xbw.nl - rechtsboven klik je op profiel, daarna krijg je pagina met opties en kun je bij Voorkeuren al jouw games kiezen.

De link naar je XBW profiel staat bij elke post in de vorm van een poppetje.
    En nu weer on-topic *)

15. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dioga heeft nieuw woord bedacht, vetrouwen:cool: Typfout of is het een gewoonte bij jou Dioga?

Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zullen we typfout dan ook maar gewoon op een typefout houden ;)

17. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Zijn prijsbekertjes vaantjes en medailes enz.. vergrootzeff uit dan! :D

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken alle die hard X-bazar dealers al en iedereen die te vertrouwen is. Alleen de nieuwe members ken ik niet echt, en ik vraag altijd of zij deals gehad hebben zo niet dan sturen zij eerst op. Het is als je hier als nieuw forumlid komt erg lastig om te weten wie je kan vertrouwen en wie niet.

19. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    In principe vertrouw ik mensen wel, ookal zijn ze nieuw.. Daar ga ik vanuit, naaien ze je dan is dat gewoon een zeer trieste actie!

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    precies, de hele X-bazar is gebaseerd op vertrouwen. als je hier mensen gaat naaien ben je gewoon zielig bezig en dat is nadelig voor iedereen

Deel Deze Pagina